Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z mocą itd.
Autor Wiadomość
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 27-10-2010, 20:06   Problemy z mocą itd.

Witam,mam problemy z moim autem ale nie jest to galant tylko Space wagon 87r 2.0 a pisze tu bo na forum SW pusto a silnik gaźnikowy 4G63 czy 4G37 jest taki jak w galantach.. a więc:
1.silnik nie ma mocy ciezko pali zimny czy ciepły, zapewne dlatego ze wszelkie węzyki od Gaźnika podłaczone są zle a niektóre wogóle nigdzie i syczą..i potrzebne mi jakis schemat/rysunek to podłacze ok(dodam tylko ze silnik kupiłem z innego i sprawdzałem go jeszcze przed wymontowaniem i było dobrze a gaznik kupiłem razem z silnikiem z tym ze sprzedawca porozłaczał wszystko przy wyjmowaniu a wezyki pociął..).silnik 4G63 8V
2.jak wymieniałem silnik to pozamieniałem miejscami trzy wezyki przy pompce paliwa i tez bym prosił o jakies wskazówki który wezyk gdzie idzie a jest jeden do gaźnika,drugi do układu jakis filtrów puszek i dalej do skrzyni biegów.. trzeci to chyba powrót benzyny
3.Rozrusznik słabo kręci czasami..jest tak ze 3 razy zakreci normalnie potem nagle zwalnia tak jakby akumulator padł i ledwo co przekręca wydajac taki dzwiek jakby cos tarło metalowego i tak potrafi ze 2-3 razy a potem znowu szybko kręci?! z tym ze strasznie to obciąza akumulator.wymieniłem juz klemy,rozrusznik na inny i akumulator nowy..
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-10-2010, 21:15   

Odpowiedź na pkt. 1 i 2 możesz poszukać w manualach:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=74

pod tytułami:

GALANT, SILNIKI (ENGINES), SPACESTAR/SPACEWAGON/SPACERUNNER


Natomiast co do rozrusznika, to sprawdź wszystkie połączenia masowe oraz główny przewód zasilający. Jak masz kable rozruchowe, możesz nimi się posłużyć.
Jest jeszcze jedna opcja, ale to raczej ostateczność, kostka stacyjki.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 27-10-2010, 21:24   

ściągałem juz te manuale ale nie ma tam schematu połączen gaźnika czy pompki paliwa..
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-10-2010, 22:54   

Na stronie kolegi Krzyżaka jest schemat podciśnień gaźnika 4g37, prawdopodobnie jest tak samo albo bardzo podobnie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 29-10-2010, 23:21   

a czy ten rozrusznik to moze krecic przez przestawiony zapłon?bo zauwazyłem ze jak kreci a nagle zaczyna wolniej krecic to silnik zaczyna załapywac a w momencie najwiekszego spowolnienia czyli w suwie sprężania to patrząc na pasek alternatora to on cofa się?! o jakis centymetr a potem kreci w przeciwną normalną stronę..zapłon po wymianie silnika ustawiałem sam na oko czyli raczej kiepsko.. a i jeszcze pytanie czy tam jest jakas regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu która działa automatycznie podczas pracy silnika i w związku z tym ze mam zle podłaczone podcisnienia to i zaplon sie przestawił bo kiedys tak niepalił a zapłonu nie ruszałem już..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-10-2010, 23:45   

paweu85 a nie ma tam czasami możliwości wsadzenia aparatu zapłonowego obróconego o 180 stopni? Coś mi się wydaje, że kiedyś w Maździe 626 wsadziłem aparat przestawiony o 180 stopni i silnik podczas kręcenia rozrusznikiem się blokował, zacinał. Rozrusznik nie miał siły nim obrócic. Był tam aparat zapłonowy Mitsubishi.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-10-2010, 23:46   

Jak masz źle ustawiony zapłon to właśnie coś takiego będzie się dziać. Iskra będzie występować za duże przed GMP tłoka w efekcie nawet cofając go, a przynajmniej tworząc bardzo duży opór rozrusznikowi.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
paweu85 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Warka
Wysłany: 31-10-2010, 16:34   

no i udało sie z rozrusznikiem..problemem był własnie przestawiony zapłon.. z tym ze dziwi mnie jak on mógł sie przestawic przeciez aparat nie był ruszany..rozrusznik kreci juz jednostajnie jednak nie tak jak kiedys..jak go kupiłem krecił szybko ale przez ten zapłon miał duze opory a teraz ma lzej ale moze go troche przypaliłem..
Jesli chodzi o podcisnienia to mam juz schemat ale nie moge go rozszyfrowac..wszystkie podcisnienia wokół gaznik sa ok..wiem bo mam dwa takie gażniki ale chodzi mi o to gdzie idą dwa węzyki wychodzące z tyłu gażnika a są dosyć długie i gdzie idzie węzyk idący spod kolektora dolotowego z jakiegos czujnika chyba temperatury?a objawy sa takie ze nie ma mocy dochodzi z wielkim bólem do 4 tys.obrotu na luzie a na biegu max 2500 :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.