| Żałoba nad Misiem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | _Slawek_   Mitsumaniak
 
  
 Auto: E-DE3A, 5FNRL
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 11 Lis 2006
 Posty: 1870
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też mieliśmy podobny problem przy poszukiwaniu rekina: 2.0, 2.4 czy 2.5... I szczerze mówiąc, żadne rady tutaj nie pomogą, można sobie czytać opinie godzinami ale i tak rozwiązanie z samego czytania nie nadejdzie  Po prostu trzeba się przejechać V6 i... wtedy pozostają już tylko problemy typu: kombi czy sedan, avance/SE czy elegance itp   
 Także moim skromnym zdaniem jak rekin to tylko V6, no chyba żeby robili z V8
   Niestety zaskakująco niskim spalaniem w trasie (można zejść spokojnie do 7-8l/100km) można się cieszyć tylko w wąskim gronie tych, którym się to przydarzyło, reszta może nie potraktować Cię poważnie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 17:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? bo jest jeszcze jakaś sport, ale zapomniałem zapytać Tomka o co w tym chodzi. |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zbycho77   Mitsumaniak
 
 Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 04 Maj 2009
 Posty: 495
 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dominikgogo napisał/a: |  	  | dziadki nie jeżdżą 2,5 V6 bo po co mu taki silnik | 
 Ostatnio widziałem takiego 2,5 V6, ładny, czarny, na włodawskich blachach - patrzę a za kierownicą facet ok. 60, także twoja teoria trochę w tej sytuacji pada
   
 
  	  | dominikgogo napisał/a: |  	  | GDI czy V6 | 
 osobiście wolałbym tego V6, ale ... to tylko kwestia stanu tego motoru - znam ludzi co mają Cari w GDI i nie zaglądają pod maskę, do przodu i buta - tak jak pisze Starion, trzeba tylko pilnować jakości benzynki. GDI będzie pewnie też trochę tańsze, bo mało chodliwe jak zauważył Tomasek6 no i tańsze w eksploatacji (zakładamy bezawaryjność) I wreszcie fakt twojej niechęci do LPG nie przekreśla atutów, które daje tutaj GDI.
 Reasumując na twoim miejscu - szukał bym V6, ale jakbym trafił w bardzo dobrym stanie GDI, to bym go brał.
 Pozdro.
 |  
				| _________________ Zbyszek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotr Z   Mitsumaniak
 
  
 Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 17 Kwi 2008
 Posty: 293
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 18:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | kolego dominikgogo jeżeli zastanawiasz się nad v6 polecam sigmę, koszty eksploatacji na tym samym poziomie a unikalność auta bezcenna.W mojej sigmie spalanie PB w trasie oscylacje w granicach 8-9 litrów w mieście 11- 12.Gazu nie posiadam bo mam podobne zdanie co i ty. Zawsze kiedy wsiadam do mojego auta dzień już wtedy dzień  uważam za udany
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 Piotr
 
 pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 19:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piotr Z, jakoś Sigma nie bardzo mi sie podoba. Zostanę przy Galancie. mimo że spore auto ale rocznik nie za bardzo odpowiada. 
 zbycho77, dzięki za info. niestety nadal nie wiem i nie mogę znaleźć wesji które podał._Slawek_. Może słabo szukam. Czym one się różnią
   |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomasek   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC60  MINI ONE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 7250
 Skąd: stolica wschodu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak krótko to stylizacją inny zderzak,inne halogeny, konsola środkowa karbon,drewno lub kolor srebrny,zegary HC,tapicerka itd....   
 [ Dodano: 29-10-2010, 21:57 ]
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38783 czytaj tutaj
   |  
				| _________________ __________________________________________
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | tomasek6, dzieki za info.   |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | _Slawek_   Mitsumaniak
 
  
 Auto: E-DE3A, 5FNRL
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 11 Lis 2006
 Posty: 1870
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 22:16 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dominikgogo napisał/a: |  	  | ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? | 
 Kombi - tak, GDI - nie
   
 
 Elegance vs Avance 	  | dominikgogo napisał/a: |  	  | a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | _Slawek_, a przeczytałem. o opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? czytałem ze koszty takiego czegos to ok 10k zł  no i jeszcze robocizna   
 [ Dodano: 29-10-2010, 23:23 ]
 _Slawek_,  mój błąd. chyba tam na klapie masz napisane V6 24v
  mój błąd   |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zbycho77   Mitsumaniak
 
 Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 04 Maj 2009
 Posty: 495
 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-10-2010, 22:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dominikgogo napisał/a: |  	  | opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? | 
 z tego co czytałem na forum:
 
  	  | Kod: |  	  | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26370 | 
 
  	  | Kod: |  	  | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=43137 | 
 przekładka z anglika się nie opłaca, wynika to z asymetrii konstrukcji tego auta, nie wiem jak to się kształtuje cenowo - ale z doświadczenia znajomych ci powiem - unikaj tego typu rozwiązań - to jest jednak kombinowanie i nie zawsze dobrze musi się udać.
 _Slawek_ ma FTO po przekładce bo nie miał wyjścia - nie były produkowane na rynek europejski, ale obstawiam, że Gala ma bez przeróbek.
 Jednymi słowy jak możesz dorwać europejczyka zapłać troszkę więcej i miej święty spokój.
 |  
				| _________________ Zbyszek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomasek   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC60  MINI ONE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 7250
 Skąd: stolica wschodu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-10-2010, 09:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | HE he he dominikgogo po prostu się pomylił myśląc ghyba o vr4    sławek posiada wersje Avance tak jak i radek79 a wersje Sport mam ja  wygląd możesz porównać oglądając zdjęcia ze spotu, stoimy tam obok siebie http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=270 |  
				| _________________ __________________________________________
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-10-2010, 12:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | mysłałem o Legnumie lub VR4 mój błąd. tomasek6 ma racje   Chyba jednak kupie w europie. ale te VR4 to fajna furka. ostatnio ogladałem
   i fajnie sie nim wyprzedza
  tyle ze kiera była po prawej stronie... 
 [ Dodano: 02-11-2010, 00:55 ]
 Panie i Panowie. chyba znalazłem następce
   
 oto link: http://otomoto.pl/mitsubi...-C14295130.html
 
 Co mi możecie powiedzieć na jego temat?
 
 2.0 V6 24V 150 KM tylko że w automacie.
   niezgodne z prawem
   |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez tomasek 02-11-2010, 18:23, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bladerunner   Forumowicz
 
  
 Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 29 Kwi 2010
 Posty: 83
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-11-2010, 15:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Szczerze współczuję. Szkoda auta, ale przede wszystkim sam wypadek to sytuacja pozostawiająca niemiły ślad w pamięci. auto ładnie się zachowało.
 z tego też widać, że crash testy, w których mitsu zawsze było na dole tabeli nie są aż tak miarodajne.
 co do formy sprzedaży, to jak masz dużo miejsca i zajawkę na rozbieranie to goń części-myślę,że nawet kilkakrotnie wiecej możesz zyskać. jest wtedy jeszcze dodatkowa opcja kupienia takiego samego galanta za granicą.
  .. ale wtedy jeździsz nim do końca, albo sprzedajesz w rodzinie. bezpiecznej jazdy!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dominikgogo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant GLSi 137 KM
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lip 2010
 Posty: 40
 Skąd: Radzyń Podlaski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-11-2010, 18:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | był rzeczoznawca dzisiaj  ale nic mi nie mógł powiedziec od razu. musze zadzwonić do PZU i się zapytać ile to będzie kosztować. i chyba zostawie na części mojego misia. Tak mi dużo osób radziło. mam trochę czasu ki kawałek podwórka wiec nie bedzie problemu. |  
				| _________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
 (Żałoba od 22.10.2010)
 02253/KMM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Seichan   Mitsumaniak
 mod KMM i MMA
 
  
 Auto: Honda Odyssey & new projec
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 37 razy
 Dołączyła: 11 Wrz 2010
 Posty: 14174
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-11-2010, 18:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Od razu za dużo nie chcą mówić, żeby potem nie wykorzystać tego przeciwko nim w dalszym postępowaniu likwidacyjnym. Teraz poczekasz pewnie trochę na kalkulację :/ Ale jeśli w poniedziałek nie będziesz miał żadnego info, dzwoń do nich i się pytaj co w Twojej sprawie się dzieje. Niestety jest niepisana zasada, że namolnego interesanta szybciej chcą obsłużyć i mieć go z głowy... A ten, który się nie upomina, widocznie ma dość gotówki i może sobie poczekać na odszkodowanie   |  
				| _________________ MitsuManiaki Assistance
 
 Nie mam marzeń, tylko cele - Harvey Reginald Specter
 Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Hemingway.
 
 
  Rekin Seichan 
  FTO story 
  Odyseja Seichan 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |