Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] luz na piascie
Autor Wiadomość
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 01-11-2010, 00:12   [CB0] luz na piascie

witam.
Wydaje mi się, ze mam luz na piascie. Kolo chybota sie na boki po uzyciu sily. Jest tak z jednej strony, prawy przód. Czy moze to byc co innego? Koncowki drazkow wymienione. Czy trzeba wymienic lozysko? Jak tak to jaka firme polecice?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-11-2010, 01:47   

kurde nie chce Cie straszyc ale jezdzij z tym uwaznie bo tfu tfu koło moze odpasc. POWOLI WIEC i wymiana czego trzeba. Najlepiej podjedz na stacje diagnostyczna, tam Ci powiedza co i jak.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-11-2010, 08:33   

j-rules, to moga być objawy uszkodzonego łozyska, podnieś auto z tej strony do góry, zabezpiecz klockiem, chyć kółko w ręke, z tym że lewa ręka na godzinie 12, prawa na 6, i wykonuj delikatne ruchy kołuszące, jeżeli występi luz, to będzie luz łożyska, lub sworznia dolnego wahacza - ale zawsze może Ci tam zerknąć druga osoba, ponadto są 2 podstawowe róznice przy których te luzy wystepuja, luz łożyska do wykrycia przy tej metodzie, nie potrzebuje sporej sily, natomiast luz sworznia potrzebuje użycia większej siły
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 01-11-2010, 10:16   

Jak bede mial chwile to zrobie taki test.. Na szczescie ostatnio prawie nie jezdze w ogole.
A powiedzcie, czy takie chybotanie koła moze oznaczac jeszcze cos innego? Na pobliskiej wulkanizacji gosc mi powiedzial ze to luz na piascie (gosc niby diagnostą jest bo ustawiaja tam tez geometrie itp)
Poczytałem troche forum zanim zalozylem temat i sie troche obawiam, że półoś, maglownica?
Piaste wymiani sie razem z lozyskiem czy osobno?
Po wymianach cos trzeba ustawic?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-11-2010, 10:42   

j-rules, sprawa jest nastepujaca, jezeli łozysko sie przegrzalo i obróciła sie bieznia na piascie, wtedy trzeba bedzie wymienic caly komplet piasta i łożysko, a jezeli piasta bedzie w nienagannym stanie, to wystarczy wymienic same łozysko.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-11-2010, 18:52   

sprawa wyjasniona - łozysko zdiagnozowane, do tego amor się gnie i stad ten luz.
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.