Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4
Autor Wiadomość
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 02-11-2010, 19:41   

orginalne to rozumiem, ale czy sprawdzałeś dokładnie jakie masz przełożenie z przodu i jakie z tyłu (na deklach mostów powinny być naklejki z informacją)
w miśkach jest wiele przełożeń, a do twojego silnika też bywa kilka, więc wystarczy że któryś poprzednik wymieniał most (przód albo tył) i nie sprawdził przełożenia... :axe:

wiem że brzmi to troche nierealnie :roll: ale warto sprawdzić, lepiej dmuchać na zimne

jeśli przełożenia mostów będą jednak ok (przód=tył) to problem może wywoływać sprzęgło zapinające przód, czyli: nieszczelne wężyki podciśnienia/membrana/zbiornik powietrza albo już sama usterka mechaniczna sprzęgła

oby skończyło się tylko na wężykach... \:D/
 
 
Kwieczor 
Nowy Forumowicz
Pajero&Hilux

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 11
Skąd: Żyrardów, Warszawa
Wysłany: 09-12-2010, 17:53   

Cześć
jestem właśnie po wstępnej diagnozie takiego strzelania w PII 2,5td

wszystkie podejrzenia szły na łańcuch reduktora (głośny metaliczny strzał dobiegający z okolic skrzyni, ale
- strzały występowały także w położeniu H
- strzały wzmagały się przy skręcaniu kół

po odsłuchaniu przez 3 dziadków mechaników w jednym warsztacie 4x4 w Nadarzynie - diagnoza na 90% - padnięte przeguby wewnętrzne - do potwierdzenia po demontażu.
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 12-12-2010, 19:39   

Ja juz naprawilem - od wczoraj ciesze sie sprawnym przodem co w tych warunkach pogodowych jest wskazane. Łancuch wyciagniety ,ze zostawil slady na obudowie. Potwierdzam patent ze skracaniem lancucha ,dziala jak nalezy. Faktycznie te pol ogniwa duzo go skraca i gdyby nie tak rozciagniety (strzaly nawet na 5 biegu od 2tys obr na suchej szosie) to pewnie byloby ciezko. Teraz nawet sie lekko ugina wiec jest ok na 100%.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
konradgdynia 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-12-2010, 00:41   

i kto miał racje :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.