 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2" Body lift Pajero II |
Autor |
Wiadomość |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 01-11-2010, 11:51 2" Body lift Pajero II
|
|
|
Chciałbym podnieść karoserię mojego krótkiego pajero o 2 cale. Slyszalem, ze przy tej wysokosci jest najmniej problemów. Ale mam kilka pytan:
1 Mam klimę i ABS, czy przewody wydadzą, co z przewodami hamulcowymi?
2 Co z rurą wlewu paliwa?
3 Co z wężami od chłodnicy?
4 Co z wałkiem/drążkiem kierowniczym?
5 Co ze zderzakami? Jesli mi sie dobrze wydaje to są one zamontowane do ramy, jesli tak to po lifcie zostanie szpara miedzy zdezakiem a reflektorami
6 Jakie zastosowac dystanse, z plastiku czy z poliuretanu i wogole ile ich jest w krotkiej wersji?
7 Czy połączyc dystanse z istniejącymi oryginalnymi gumami?
8 co z pedałami sprzegła, hamulca, gazu?
Prosze o odpowiedz kogos kto przez to przechodził, jakie są inne problemy, o których nie wspomniałem czy tez nie wiem?
pozdrowienia |
|
|
|
 |
AndrzejM22
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 124 Skąd: Ełk -u okolice. :)
|
Wysłany: 02-11-2010, 20:34
|
|
|
Ad.1 Nie wiem jak klima ale przewody hamulcowe powinny wydać jak jeszcze oryginalne.
Ad.2 No rury do przedłużenia 3 od odpowietrzenia i 1 od wlewu.
Ad.3Nie powinno być z nimi problemu powinny wydąć długością oryginalne.
Ad.4Bezproblemowo
Ad.5Tak jest szpara . Trzeba przerabiać mocowania do spawać takie blachy dla nowego mocowania gdzieś ten temat był przerabiany na forum. Mam zdjęcia jak to ma być zrobione jak cos to na meila mogę podrzucić.
Ad.6 Najłatwiej dostać z poliuretanu i z tego nadają się dobrze. A jest ich 8 w wersji krótkiej.
Ad.7 TAK
Ad.8 Nic T\am gdzie są czują się doskonale .
Ad.9 A tak z czystej ciekawości po co chcesz liftować budę . Lift 2 calowy zrobisz na samym zawieszaniu. Mniej roboty przynajmniej ja tak uważam . Jak duże chcesz koła wsadzić bo jak do 32” to bez takiego liftu wchodzą spokojnie .
Ad.10 . Można jeszcze zobaczyć czy wszystkie biegi po lifcie wchodzą poprawnie i czy nie trzeba powierzać otworu żeby dzwignia zmiany biegów miała odpowiednią ilość miejsca na zmianę przełożeń . Ale jak nie masz jakoś dziwnie przesuniętej skrzynie to przy 2 calach jest dobrze.
Wbrew pozorom Bardzo ważna sprawa bo jak żyję raz spotkałem się z takim przypadkiem ze po liftowaniu budy lewarek miał za mało miejsca w podłodze i biegi nie wchodziły do konca i po 500 km wymieniło skrzynie bo się synchronizatory pokruszyły i ze skrzyni mielonkę zrobiło . |
_________________ Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne |
|
|
|
 |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 03-11-2010, 13:51
|
|
|
dziekuje za obszerną odpowiedz, co do powodu dla którego chcialbym podniesc, to chyba bardziej dla wygladu, no i oponki 33" chcialbym takze wcisnąć. Chociaz po pomiarach miarką powinny wejsc na styk 33". Przod mam lekko podniesiony na drązkach, tył chyba na oryginalnych sprężynach. Na pewno nie bedą haczyć o górę nadkola a jedynie o przednią część plastikowego poszerzenia błotników. Nadkoli nie mam obciętych, czy to mozliwe ze mam jakies wyzsze spręzyny ? Jak to sprawdzic? W tej chwili mam opony 265/65/r16 i mam duzo miejsca wokół. |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 04-11-2010, 20:39
|
|
|
jeżeli mogę dodać nie rób tego co masz robić jeżeli potrzebujesz to do opon i wizualizacji bo za dużo problemów.
Moja rada podkręć na drążkach (zaraz będą negacje od forumowiczy bo drążków się nie podkręca... ja podkręcam i każdy z moich znajomych podkręca i nikomu się nic nie dzieje a są auta katowane)
a z tyłu springi ironmena o 2 cale i śmiga
Wersja dużo tańsza bo tylko jak będzie potrzebner to kupisz te s[prężyny bo pajero jest do liftu 2 cale przygotowane mam na myśli oczywiście lift zawieszenia nie budy (przewody hamulcowe i amorki)
P.S. opony 33 wchodzą na seryjne pajero (tzn. bez liftu i bez innych felg) ale przy max wykrzyzu może się trzeć delikatnie chyba że z tyłu masz jakieś delikatne sprężyny liftujące to najpierw sprawdz czy się bedą tarły a dopiero póżniej kup inne sprężyny. Jak cosik to mam przedstawicielstwo ironmena (dla forumowicza zniżka się znajdzie) |
|
|
|
 |
Janek__22
Forumowicz
Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 15-11-2010, 22:49
|
|
|
W moim Pajero mam opony Mt 33 cale to z przodu cholernie chaczą na dużych wybojach a mam włożone drążki oma czy jakoś tak i jest i tak podniesiony , tył mam też podniesiony na sprężynach i jak pożądnie skocze gdzieś to też potrafi opona zachaczyc . Buda nie była ruszana , ale największy problem to tylko robią opony z przodu .
Opony typu Mt to najlepiej 32 cale i jest bezproblemowo , a jakiś innią opone naprzykład simex to 31 cali wystarcza . |
|
|
|
 |
xlunaticx
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 18 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 10-03-2018, 08:17
|
|
|
33x12.5 bez problemu wchodza jak buda dzwignieta 2 cale felgi -et25 |
|
|
|
 |
|
|