Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2" Body lift Pajero II
Autor Wiadomość
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
  Wysłany: 01-11-2010, 11:51   2" Body lift Pajero II

Chciałbym podnieść karoserię mojego krótkiego pajero o 2 cale. Slyszalem, ze przy tej wysokosci jest najmniej problemów. Ale mam kilka pytan:
1 Mam klimę i ABS, czy przewody wydadzą, co z przewodami hamulcowymi?
2 Co z rurą wlewu paliwa?
3 Co z wężami od chłodnicy?
4 Co z wałkiem/drążkiem kierowniczym?
5 Co ze zderzakami? Jesli mi sie dobrze wydaje to są one zamontowane do ramy, jesli tak to po lifcie zostanie szpara miedzy zdezakiem a reflektorami
6 Jakie zastosowac dystanse, z plastiku czy z poliuretanu i wogole ile ich jest w krotkiej wersji?
7 Czy połączyc dystanse z istniejącymi oryginalnymi gumami?
8 co z pedałami sprzegła, hamulca, gazu?

Prosze o odpowiedz kogos kto przez to przechodził, jakie są inne problemy, o których nie wspomniałem czy tez nie wiem?

pozdrowienia
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 02-11-2010, 20:34   

Ad.1 Nie wiem jak klima ale przewody hamulcowe powinny wydać jak jeszcze oryginalne.
Ad.2 No rury do przedłużenia 3 od odpowietrzenia i 1 od wlewu.
Ad.3Nie powinno być z nimi problemu powinny wydąć długością oryginalne.
Ad.4Bezproblemowo
Ad.5Tak jest szpara . Trzeba przerabiać mocowania do spawać takie blachy dla nowego mocowania gdzieś ten temat był przerabiany na forum. Mam zdjęcia jak to ma być zrobione jak cos to na meila mogę podrzucić.
Ad.6 Najłatwiej dostać z poliuretanu i z tego nadają się dobrze. A jest ich 8 w wersji krótkiej.
Ad.7 TAK
Ad.8 Nic T\am gdzie są czują się doskonale .
Ad.9 A tak z czystej ciekawości po co chcesz liftować budę . Lift 2 calowy zrobisz na samym zawieszaniu. Mniej roboty przynajmniej ja tak uważam . Jak duże chcesz koła wsadzić bo jak do 32” to bez takiego liftu wchodzą spokojnie .

Ad.10 . Można jeszcze zobaczyć czy wszystkie biegi po lifcie wchodzą poprawnie i czy nie trzeba powierzać otworu żeby dzwignia zmiany biegów miała odpowiednią ilość miejsca na zmianę przełożeń . Ale jak nie masz jakoś dziwnie przesuniętej skrzynie to przy 2 calach jest dobrze.
Wbrew pozorom Bardzo ważna sprawa bo jak żyję raz spotkałem się z takim przypadkiem ze po liftowaniu budy lewarek miał za mało miejsca w podłodze i biegi nie wchodziły do konca i po 500 km wymieniło skrzynie bo się synchronizatory pokruszyły i ze skrzyni mielonkę zrobiło .
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 03-11-2010, 13:51   

dziekuje za obszerną odpowiedz, co do powodu dla którego chcialbym podniesc, to chyba bardziej dla wygladu, no i oponki 33" chcialbym takze wcisnąć. Chociaz po pomiarach miarką powinny wejsc na styk 33". Przod mam lekko podniesiony na drązkach, tył chyba na oryginalnych sprężynach. Na pewno nie bedą haczyć o górę nadkola a jedynie o przednią część plastikowego poszerzenia błotników. Nadkoli nie mam obciętych, czy to mozliwe ze mam jakies wyzsze spręzyny ? Jak to sprawdzic? W tej chwili mam opony 265/65/r16 i mam duzo miejsca wokół.
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 04-11-2010, 20:39   

jeżeli mogę dodać nie rób tego co masz robić jeżeli potrzebujesz to do opon i wizualizacji bo za dużo problemów.
Moja rada podkręć na drążkach (zaraz będą negacje od forumowiczy bo drążków się nie podkręca... ja podkręcam i każdy z moich znajomych podkręca i nikomu się nic nie dzieje a są auta katowane)
a z tyłu springi ironmena o 2 cale i śmiga
Wersja dużo tańsza bo tylko jak będzie potrzebner to kupisz te s[prężyny bo pajero jest do liftu 2 cale przygotowane mam na myśli oczywiście lift zawieszenia nie budy (przewody hamulcowe i amorki)
P.S. opony 33 wchodzą na seryjne pajero (tzn. bez liftu i bez innych felg) ale przy max wykrzyzu może się trzeć delikatnie chyba że z tyłu masz jakieś delikatne sprężyny liftujące to najpierw sprawdz czy się bedą tarły a dopiero póżniej kup inne sprężyny. Jak cosik to mam przedstawicielstwo ironmena (dla forumowicza zniżka się znajdzie)
 
 
Janek__22 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 52
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 15-11-2010, 22:49   

W moim Pajero mam opony Mt 33 cale to z przodu cholernie chaczą na dużych wybojach a mam włożone drążki oma czy jakoś tak i jest i tak podniesiony , tył mam też podniesiony na sprężynach i jak pożądnie skocze gdzieś to też potrafi opona zachaczyc . Buda nie była ruszana , ale największy problem to tylko robią opony z przodu .
Opony typu Mt to najlepiej 32 cale i jest bezproblemowo , a jakiś innią opone naprzykład simex to 31 cali wystarcza .
 
 
xlunaticx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 10-03-2018, 08:17   

33x12.5 bez problemu wchodza jak buda dzwignieta 2 cale felgi -et25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.