Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak uszczelnić pokrywe zaworów
Autor Wiadomość
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
  Wysłany: 05-11-2010, 13:04   Jak uszczelnić pokrywe zaworów

Jak w temacie mam problem z pokrywą zaworów wymieniłem uszczelke pod pokrywą ale od pewnego czasu zaczyna mi sie sączyć olej i spada na kolektor dymi sie jak grill z kiełbaskami zastanawiam sie nad zakupem tzw. gumowej uszczelki ale jak to nałożyć i z czym sie to je :badgrin:
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 05-11-2010, 13:35   

Cashpir, posmaruj uszczelke silikonem silikonowym np. Elringa i ciesz sie szczelna pokrywa :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 05-11-2010, 13:44   

Kupiłem coś takiego nada się
http://img213.imageshack.us/i/05112010060.jpg/
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 05-11-2010, 13:46   

Nada się, ja bym jednak na Twoim miejscu nie smarował całej uszczelki tylko miejsca gdzie się ona zagina lub jest nierówna (np przy śrubkach). Tak zalecają manuale (np Hondy bo tam to widziałem).
Kawu napisał/a:
posmaruj uszczelke silikonem silikonowym

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wysokotemperaturowym?
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 05-11-2010, 13:48   

no ten jest wosokotemperaturowy. Myslałem, żeby posmarować cienką warstwe na całej głowicy i dopiero przyłozyć pokrywe z uszcczelką
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-11-2010, 15:04   

Cashpir napisał/a:
Myslałem, żeby posmarować cienką warstwe na całej głowicy i dopiero przyłozyć pokrywe z uszcczelką
Dokładnie tak to się robi.
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 05-11-2010, 16:31   

Hugo napisał/a:
Dokładnie tak to się robi.


no i o takie rady mi chodził dzięki za info po pracy wybieram sie na garaż to bede działał
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-11-2010, 20:13   

albo oryginalną uszczelkę - trzyma od lat bez dokręcania, smarowania silikonem itd. :) - nawet w miejscu, gdzie fabryka daje silikon...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-11-2010, 20:40   

A może odma jest zapchana i dlatego nie wytrzymała nowa uszczelka.
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 05-11-2010, 22:28   

plecho1 napisał/a:
A może odma jest zapchana i dlatego nie wytrzymała nowa uszczelka.

Jaka odma?? wymieniłem uszczelke w maju tego roku czy oryginał hmm tego nie wiem dałem za nią 15zł, no ale trudno teraz zrobiłem tak
http://img823.imageshack.us/i/05112010072.jpg/
a tu "my engine" :lol:
http://img585.imageshack.us/i/05112010067.jpg/
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-11-2010, 22:37   

Uszczelka Elringa za 40 wystarcza, te tanie za 15 zł JC czy innego badziewia momentalnie się sypią.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 05-11-2010, 22:49   

Maretzky85 napisał/a:
te tanie za 15 zł JC

możlwie, że ta jest z JC ale teraz pytanie czy to co dziś zrobiłem wytrzyma choć troche
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-11-2010, 07:54   

Jeżeli dobrze odtłusciłeś i uzyłes odpowiedniego sylikonu, to jakiś tam czas wytrzyma, tylko ze względu na to, że nie stosuje się sylikonu na uszczelki gumowe ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-11-2010, 13:10   

robertdg napisał/a:
jakiś tam czas wytrzyma, tylko ze względu na to, że nie stosuje się sylikonu na uszczelki gumowe
Toretycznie, w praktyce wychodzi zupełnie inaczej.
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 06-11-2010, 13:37   

czyli mam rozumieć ze źle zrobiłęm nakładając ten silikon apotem na to uszczelke
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.