 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PO ODPALENIU! |
Autor |
Wiadomość |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 20-11-2010, 16:07 PO ODPALENIU!
|
|
|
Witam! Gdy silnik jest zimny po odpaleniu obroty są małe ok 500/400 i trochę przerywa. Minuta i wszystko jest ok. Myślałem, że winne są świece, więc wymieniłem i prawie nic nie pomogło. Latem regenerowałem pompę paliwową( gdzieś tak od tamtej pory obroty są rano małe) i wymieniałem wtryski. Czy te objawy mogą być spowodowane źle ustawioną pompą paliwową???? |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 20-11-2010, 16:25
|
|
|
a reaguje wtedy na pedał gazu? |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
tunio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 41 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 20-11-2010, 16:40
|
|
|
Tak, ale jak przytrzymuje pedał to przerywa bardziej. |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 20-11-2010, 21:21
|
|
|
sprawdź najpierw czy pompa się nie zapowietrza, jeśli nie, to jest źle ustawiona (kąt wtrysku)
tunio napisał/a: | wymieniałem wtryski |
czyli tylko końcówki wtrysków, czy całe wtryski (z tym samym numerem, czy inne)? |
|
|
|
 |
uszaty69
Forumowicz

Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-11-2010, 21:46
|
|
|
pewnie będzie wyprzedzenie kąta wtrysku sterowane termikiem. Takie niby ssanie dla diesela. Podjedź do pompiarza, bo tak nic nie wydumasz sam. |
_________________ Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-11-2010, 22:06
|
|
|
tunio napisał/a: | Tak, ale jak przytrzymuje pedał to przerywa bardziej. |
To wina pompy wtryskowej. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|