Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PO ODPALENIU!
Autor Wiadomość
tunio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 41
Skąd: Białogard
  Wysłany: 20-11-2010, 16:07   PO ODPALENIU!

Witam! Gdy silnik jest zimny po odpaleniu obroty są małe ok 500/400 i trochę przerywa. Minuta i wszystko jest ok. Myślałem, że winne są świece, więc wymieniłem i prawie nic nie pomogło. Latem regenerowałem pompę paliwową( gdzieś tak od tamtej pory obroty są rano małe) i wymieniałem wtryski. Czy te objawy mogą być spowodowane źle ustawioną pompą paliwową???? :twisted:
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 20-11-2010, 16:25   

a reaguje wtedy na pedał gazu?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
tunio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8TDI GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 41
Skąd: Białogard
Wysłany: 20-11-2010, 16:40   

Tak, ale jak przytrzymuje pedał to przerywa bardziej. :P
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 20-11-2010, 21:21   

sprawdź najpierw czy pompa się nie zapowietrza, jeśli nie, to jest źle ustawiona (kąt wtrysku)
tunio napisał/a:
wymieniałem wtryski

czyli tylko końcówki wtrysków, czy całe wtryski (z tym samym numerem, czy inne)?
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-11-2010, 21:46   

pewnie będzie wyprzedzenie kąta wtrysku sterowane termikiem. Takie niby ssanie dla diesela. Podjedź do pompiarza, bo tak nic nie wydumasz sam.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-11-2010, 22:06   

tunio napisał/a:
Tak, ale jak przytrzymuje pedał to przerywa bardziej. :P

To wina pompy wtryskowej.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.