Dlaczego nie poleca się diesli w Mitsubishi Lancer? |
Autor |
Wiadomość |
r1212
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2010, 01:33
|
|
|
Dzisiaj rozmawiałem z dealerem. Sportback z podobnym wyposażeniem ma być tańszy ok. 2000 od ASX + dopłata za lakier. Na razie nie ma homologacji na kratkę. W przyszłym tygodniu maja wiedzieć więcej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
moku
Nowy Forumowicz
Auto: Renault
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 26 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 19-09-2010, 17:20
|
|
|
A kiedy te auta będą do kupienia? Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD. I Lancer z tym silnikiem ma kosztować 79 990PLN??? Drogo trochę. Nie wiem czy warto. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 19-09-2010, 21:55
|
|
|
moku napisał/a: | Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD. |
Z napędem 4WD to koszt 87990 dla tej wesji silnika |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
vil_chaq
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: z kosmosu ;)
|
Wysłany: 23-11-2010, 11:27
|
|
|
Dołączę się do dyskusji na temat diesla w Lancerku.
Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach dla mnie średnia 8,5 l w takich warunkach jest OK, wiec kocham mojego diesla.
Przyspieszenie jak sie należy. Zobaczymy co później ale na razie bez usterek.
Byłem na jeździe próbnej 1.8 benzyną - nie zamienił bym się.
Owszem dopłata była spora, ale w sumie z tym rabatem 15tys jakoś dało radę.
Myślę, że każdy powinien konfigurować auto wg własnych potrzeb. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-11-2010, 11:46
|
|
|
vil_chaq napisał/a: | Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach |
Zycze braku klopotow z DPF, chyba ze masz wersje jeszcze bez...
no chyba ze poza korkami masz jeszcze codziennie kilkadziesiat km poza miastem to wtedy nie powinno byc problemow... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
vil_chaq
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 16 Skąd: z kosmosu ;)
|
Wysłany: 23-11-2010, 18:09
|
|
|
Srednio raz na 1,5 m-ca z przyczyn rodzinnych przeganiam go 2x300km/weekand w tym trasa Stryków - Poznań , wiec może to wystarczy |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-11-2010, 21:53
|
|
|
vil_chaq, z doswiadczen kumpla z TDI 2,0 od VW z DPFem, to radzilbym czesciej bywac u rodziny
mam nadzieje ze nie bedziesz mial takich samych klopotow... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 07-12-2010, 06:39
|
|
|
Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW. |
|
|
|
 |
jac
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 & Triumph Ameri
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 299 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-12-2010, 08:18
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW. |
nie jestem tu fachowcem, a jest za rano zeby sprawdzac w sieci ale czy to czasem Volvo od zawsze nie montuje silnikow Renault? |
|
|
|
 |
|