Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego nie poleca się diesli w Mitsubishi Lancer?
Autor Wiadomość
r1212 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-09-2010, 01:33   

Dzisiaj rozmawiałem z dealerem. Sportback z podobnym wyposażeniem ma być tańszy ok. 2000 od ASX + dopłata za lakier. Na razie nie ma homologacji na kratkę. W przyszłym tygodniu maja wiedzieć więcej.
_________________

 
 
 
moku 
Nowy Forumowicz

Auto: Renault
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Pabianice
Wysłany: 19-09-2010, 17:20   

A kiedy te auta będą do kupienia? Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD. I Lancer z tym silnikiem ma kosztować 79 990PLN??? Drogo trochę. Nie wiem czy warto.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 19-09-2010, 21:55   

moku napisał/a:
Wersja Invite ASXa z 1.8 DID MIVEC (116 KM) kosztuje 81 990 PLN . W tym jest napęd 4WD.

Z napędem 4WD to koszt 87990 dla tej wesji silnika :lol:
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
vil_chaq 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: z kosmosu ;)
Wysłany: 23-11-2010, 11:27   

Dołączę się do dyskusji na temat diesla w Lancerku.
Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach dla mnie średnia 8,5 l w takich warunkach jest OK, wiec kocham mojego diesla.
Przyspieszenie jak sie należy. Zobaczymy co później ale na razie bez usterek.
Byłem na jeździe próbnej 1.8 benzyną - nie zamienił bym się.
Owszem dopłata była spora, ale w sumie z tym rabatem 15tys jakoś dało radę.

Myślę, że każdy powinien konfigurować auto wg własnych potrzeb.
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2010, 11:46   

vil_chaq napisał/a:
Jeżdżę sporo po dużym mieście, sporo stoję w korkach


Zycze braku klopotow z DPF, chyba ze masz wersje jeszcze bez...
no chyba ze poza korkami masz jeszcze codziennie kilkadziesiat km poza miastem to wtedy nie powinno byc problemow...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
vil_chaq 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: z kosmosu ;)
Wysłany: 23-11-2010, 18:09   

Srednio raz na 1,5 m-ca z przyczyn rodzinnych przeganiam go 2x300km/weekand w tym trasa Stryków - Poznań ;) , wiec może to wystarczy
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2010, 21:53   

vil_chaq, z doswiadczen kumpla z TDI 2,0 od VW z DPFem, to radzilbym czesciej bywac u rodziny :P
mam nadzieje ze nie bedziesz mial takich samych klopotow...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-12-2010, 06:39   

Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW.
 
 
jac 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 & Triumph Ameri
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 299
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-12-2010, 08:18   

patrycjuszek napisał/a:
Z tym VW to jest tak samo jak z Renault. 1,9 Dci się psuło ale jak mitsu włożyło do Space Stara a Volvo do S/V40 to nie było usterek, a większość dziennikarzy motoryzacyjnych twierdziła ze zmiana jest na pokrywie silnika z dci na did. Tak samo z VW 2.0 tdi PD, niby to samo ale japońce cosik zawsze dodają od siebie. Np. outlandery czy grandisy w niemczech przekraczaja przebiegi rzędu pół mln. Na mobile de jet sporo 4 latków powyżej 300 tys. jakby się psuły do by żaden niemiec nie kupował mitsu bo ma przeciez pancer VW.


nie jestem tu fachowcem, a jest za rano zeby sprawdzac w sieci ale czy to czasem Volvo od zawsze nie montuje silnikow Renault?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.