Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
" Świst " przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
buhhu 
Mitsumaniak
GDI fanatic


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 47
Skąd: Łódź/Rawa Mazowiecka
Wysłany: 23-11-2010, 14:47   " Świst " przy dodawaniu gazu

Witam, jak w temacie, dodaje gazu i słysze świst, czy ktoś wie co może być przyczyną ? jeśli tak to w jaki sposób to zrobić ? Podejrzewam, że będę musiał coś uszczelnić/załatać, ale co ? czekam na Wasze propozycje.
_________________
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

Gość poznaj historie mojej Carismy i oceń!
 
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-11-2010, 18:28   

Jeśli łatać/uszczelniacz to układ dolotowy - od wlotu, przez filtr powietrza, do przepustnicy - sprawdź połączenia rur i opasek na nich.
Można chyba powiedzieć, że im bliżej silnika, tym głośniej może świszczeć/syczeć, bo powietrze nabiera ciśnienia.
Odgłosy, które można nazwać "świstem" mogą też generować paski a raczej rolki/łożyska, dzięki którym się obracają. czyli: rozrząd (rolki), alternator (łożyska), sprężarka klimatyzacji i ewentualne napinacze paska wielorowkowego (nie wiem czy takie są).
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-11-2010, 18:35   

a strumienica jak gwizda? :P może kata nie masz tylko strumienicę ;)
 
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-11-2010, 19:51   

Gdi nie mogą nie mieć katalizatora, bo by same błędy wyskakiwały. Przeważnie mają 2 sondy lambda jedną przed i druga za katalizatorem.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-11-2010, 19:55   

2 sondy mają wersje 122 konne, 125 konne mają 1 sonde lambda przed katem
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 23-11-2010, 20:03   

Często ta plecionka na początku układu wydechowego jest poszarpana i zaczyna gwizdać.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-11-2010, 21:20   

mlun napisał/a:
Często ta plecionka na początku układu wydechowego jest poszarpana i zaczyna gwizdać.


To złącze elastyczne miałem poszarpane, wymieniłem - 150 zł, ale nie było przyczyną świstów, nawet nie specjalnie burczało w moim przypadku.

Kolego buhhu przeczytaj mój post i sprawdź, czy to takie same świszczenie.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.