 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Sprężyny tył. |
Autor |
Wiadomość |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 25-11-2010, 21:30
|
|
|
No..no tylko prosze się nie ślinić na moje spreżynki. Nie oddam
To by znaczyło że ktoś przy tym grzebał? Przeglądałem allegro z aukcjami ze sprężynami i tez nie mogę nic znaleźć...są podwójne ale to jakiś tuning. Przedtem nie zwracałem na zawieszenie uwagi, tylko rzuciło mi się gdzieś przy okazji ze mam podwójne i jak zarzuciłem temat to przyznam się ze ze miałem obawy ze puściłem bujdę. Poszedłem jednak zrobić fotki i jest to co jest...Jutro przyjrzę się dokładnie tym gniazdom przy moście czy są podwójne, albo ta środkowa tak tylko jest włożona i nie wylezie bo niby jak...a robotę robi |
|
|
|
 |
waclaw2727
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 166 Skąd: międzyrzecz
|
Wysłany: 26-11-2010, 07:29
|
|
|
1405 napisał/a: | waclaw2727 napisał/a: |
ktoś Ci to robił czy sam ?
są dodatkowe gniazda porobione ?
od czego masz te mniejsze sprężyny???
dzięki za fotki |
Tak już było jak kupiłem auto. Nic nie robiłem i wydaje mi się ze to jest fabryczne zawieszenie- auto 7 osobowe chyba long czy wagon...nie wiem dokładnie jak to się nazywa. Jutro przyglądnę się tym gniazdom dokładnie to napiszę co i jak. |
wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym
będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ......
[ Dodano: 26-11-2010, 07:33 ]
1405 napisał/a: | Jutro przyjrzę się dokładnie tym gniazdom przy moście czy są podwójne, albo ta środkowa tak tylko jest włożona i nie wylezie bo niby jak...a robotę robi |
musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania |
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 26-11-2010, 15:28
|
|
|
waclaw2727 napisał/a: |
wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym
będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ...... |
Już wszystko jasne. To nie są oryginale sprężyny. Ktoś po prostu zakombinował.
waclaw2727 napisał/a: |
musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania |
Dodatkowa sprężyna nie może się wyślizgnąć bo w środku do mostu przyspawane jest gniazdo na którą sprężyna jest umocowana.
Co jest u góry przy ramie nie zobaczyłem bo sprężyny siedzą głęboko i nic nie widać. Fotek nie zrobiłem bo telefon z lepszym aparatem pojechał razem z żoną do pracy, ale myślę że to gniazdo zostało odcięte od wahacza samochodu z którego sprężynkę wyjęto.
Warto pokombinować nad tym rozwiązaniem bo zawieszenie jest na prawdę wytrzymałe. |
|
|
|
 |
waclaw2727
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 166 Skąd: międzyrzecz
|
Wysłany: 26-11-2010, 20:07
|
|
|
1405 napisał/a: | waclaw2727 napisał/a: |
wątpię aby to było fabryczne bo w żadnej instrukcji nie widziałem tego rozwiązania w 5 drzwiowym (LONG) czy 3 drzwiowym
będę musiał zrobić gniazdo a na szrocie dorwać jakieś sprężyny i może to coś pomoże a jak nie to ...... |
Już wszystko jasne. To nie są oryginale sprężyny. Ktoś po prostu zakombinował.
waclaw2727 napisał/a: |
musi być mocowana bo by się wślizgneła po między orginalną i by dopiero narobiła
bardzo chętnie poznam to rozwiązanie od podszewki więc swoje obserwacje podeprzyj fotkami pewnie nie jedna osoba skorzysta z twojego rozwiązania |
Dodatkowa sprężyna nie może się wyślizgnąć bo w środku do mostu przyspawane jest gniazdo na którą sprężyna jest umocowana.
Co jest u góry przy ramie nie zobaczyłem bo sprężyny siedzą głęboko i nic nie widać. Fotek nie zrobiłem bo telefon z lepszym aparatem pojechał razem z żoną do pracy, ale myślę że to gniazdo zostało odcięte od wahacza samochodu z którego sprężynkę wyjęto.
Warto pokombinować nad tym rozwiązaniem bo zawieszenie jest na prawdę wytrzymałe. |
jutro wybiorę się do znajomego obejżeć gniazda na sprężyny i jak warunki mi pomogą to od poniedziałku ruszam z przerobieniem na podwójne sprężyny dzięki za podpowiedź
[ Dodano: 02-12-2010, 09:24 ]
powoli kompletuje podzespoły do Miska sprężyny od mercedesa 190 przednie są krótsze od oryginalnych sprężyn mitsubishi pajero o jakieś 3 cm ale myślę że to powinno być zniwelowane gumami i dodatkowymi gniazdami która sam wykonam rura i blacha 3 mm .
obecnie przerwałem montaż do miśka powodem jest zima
sprężyny od mercedesa tylne są troszkę za krótkie ale miałem je założone przez jeden dzień i efekt był świetny
http://picasaweb.google.c...995351289159522
a taka jest różnica po między sprężynami tylnymi mercedes a pajero
http://picasaweb.google.c...995343712730610
sprężyna przednia brak fotki ale jak zrobię to dodam |
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 |
|
|
|
 |
|
|