Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:13
|
|
|
sveno napisał/a: | Druga sprawa to czy polecicie jakiś warsztat w Krakowie lub okolicy, który się tego podejmie? Na spotkaniu MM Jackall wspomniał o jakimś człowieku, który został wybrany mechanikiem regionu małopolskiego, macie namiary na niego? | Tutaj znajdziesz kontakt do Pana Leszka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13221 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-11-2010, 17:42
|
|
|
Widzę, że sporo pracy wykonałeś;) pozdrawiam
ps: może jakiegoś spontana sobie zrobimy w któryś dzień?? |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-11-2010, 20:02
|
|
|
sveno napisał/a: | wiem, że to barbarzyństwo gazować Gala, ale nie stać mnie jezdzić na petro |
Każdy jeździ jak lubi. Ja nie lubię gazu i nie będę miał, szanuję tych którzy się na to zdecydowali
Ładnie wygląda twój misiek. Ładny ma kolorek. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-11-2010, 18:41
|
|
|
Psikus, robertdg dzieki wielkie za pomoc i namiary, oczywiście macie u mnie punkty za pomoc
fj_mike napisał/a: | ...Ładny ma kolorek. |
na początku nie byłem co do tego przekonany, zawsze mi sie marzył srebrny SE, ale teraz juz sie przyzwyczaiłem i nawet mi sie podoba
Obiecane fotki: nowe (po części używane) kierunkowskazy:
oraz fajnie prezentujący się gadżet MM
podziekowania dla Fargo czyli Mr'a Gadżeta |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 02-11-2010, 21:49
|
|
|
Boczne kierunki to DEPO? nie było problemu z pasowaniem? ja musiałem swoje rzeźbić troszeczkę. Ładnie się Galant prezentuje, podoba mi się bordowy sedan |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-11-2010, 21:53
|
|
|
sveno napisał/a: | zawsze mi sie marzył srebrny SE |
Ja o oliwkowym SE lub czarnym Avance. Ale niestetu brałem co było dobrego do wzięcia i w zasięgu portfela
Też się przyzwyczaiłem. Frajdę mam jak ktoś powiem mi, że ładny niebieski lakier mam |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-11-2010, 22:06
|
|
|
Psikus napisał/a: | Boczne kierunki to DEPO? |
nie, przednie to Depo, boczne pochodzą z rozbitego kombi GDI ze szrotu z Radomia
fj_mike napisał/a: | Ja o oliwkowym SE lub czarnym Avance. Ale niestetu brałem co było dobrego do wzięcia i w zasięgu portfela
Też się przyzwyczaiłem. Frajdę mam jak ktoś powiem mi, że ładny niebieski lakier mam |
Tak czarny Avance miodzio no i ja tez brałem to co dawali a co do Twojeo to nazwałbym go bardziej morską zielenią niż niebieskim |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-11-2010, 22:15
|
|
|
sveno napisał/a: | morską zielenią niż niebieskim |
Nie wiedziałem jak ironicznie napisać niebieski lakier
To jest właśnie morska zieleń. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 30-11-2010, 21:23
|
|
|
niedawno przekonałem się jak słabe są hamulce w przedliftowych Galantach naszczęście skończyło się tylko na strachu, sytuacja wyglądała tak: jadąc po Krakowskich alejach z prędkością około 60-70km/h Porsche Cayenne jadące przede mną gwałtownie zachamowało, moja reakcja była także gwałtowna, jechałem za nim w odległości około 30m, a zatrzymałem się dosłownie 2 cm za nim serce miałem w gardle. Zaznacze tylko, ze opony to nowe PIRELLI SnowControl 2 (wydawały mi sie dobrym wyborem), tarcze i klocki ok, nie nowe ale mechanik mowił ze ok, jeszcze kilkanascie tys km zrobie na nich, cały układ odpowietrzyłem i zalałem nowym płynem DOT 4, zaraz po zakupie. Pytanie czy zmiana tarcz na nawiercane i nacinane w zestawie z nowymi klockami coś zmieni, czy lepiej kupić zaciski od wersji poliftowej i do tego nowe tarcze i klocki (wiem ze po lifcie zmieniła się średnica tarcz oraz w wersji 2.5l zaciski z jedno na dwutłoczkowe)? Czy takie coś jest możliwe bez większych przeróbek? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-11-2010, 21:33
|
|
|
sveno, da radę ale będzie to trochę kosztowało:
- zwrotnice muszą być wymienione
- jarzma i zaciski (może dostaniesz wszystko w komplecie z anglika)
- komplet tarcz i klocków
Tutaj temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3704 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-11-2010, 22:32
|
|
|
Jest prostszy sposób, kupić pakiet hamulcy od SE PFL |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-11-2010, 22:34
|
|
|
sveno, na jakiej nawierzchni hamowałeś? Mokro czy sucho? |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 30-11-2010, 22:39
|
|
|
sveno, na runku brytyjskim występowały wersje z silnikiem 2,5 - z większymi zaciskami ale ze standardową zwrotnicą. Ten który ja widziałem pochodził z 98 roku.
Natomiast nawiercane mikody mam u siebie od ok 15000 km ( z tym, że mam tylko 2,0 ) i różnica w stosunku do poprzedniego zestawu jest dość znaczna oczywiście na plus dla mikody. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 30-11-2010, 23:39
|
|
|
SiM napisał/a: | eździłem wieloma samochodami ale hamulec w galancie na prawdę robi imponujące wrażenie. |
z calym szacunkiem ale w takim razie nie wiem jakimi autami jezdziles. hamulce w galancie sa przecietne (mowa o 276mm i 2 tloczkach, bo 256 to w ogole porazka ), z tym minusem ze gna sie jak kregoslupy u dzieci w przedszkolu |
|
|
|
 |
|