Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury... |
Autor |
Wiadomość |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 02-12-2010, 14:06
|
|
|
Maciek40 napisał/a: | Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella. |
Wlewasz? Zapomnij o gwarancji.
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-12-2010, 16:19
|
|
|
Gunner napisał/a: | Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy ..... |
Nie ekscytuj się tak bardzotym Goldem, bo on tez zamarza. Ostatnio w połowie stycznia zamarzł mi przy -28st Poza tym garażujesz auto w ciepełku, więc porównanie jest wogóle niewspółmierne z autami stojacymi pod przysłowiową chmurką przy mrozach rzędu -25 -30st |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2010, 17:57
|
|
|
Gunner napisał/a: |
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob. |
To chyba ja trafiłem na innego Golda...
Dziś rano samochód gasł mi po 3 sekundach od odpalenia. Pod maską zlokalizowałem przezroczysty przewód wychodzący z filtra paliwa. Po odpaleniu silnika przewód momentalnie się robi pusty, czyli filtr jest prawie całkowicie niedrożny.
Niezły ten Gold... |
|
|
|
 |
Mariusz4
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 149 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-12-2010, 19:21
|
|
|
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-12-2010, 11:45
|
|
|
Mariusz4 napisał/a: | jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz |
Jak widać na załączonym obrazku każdy ma swoje ulubione paliwo. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-12-2010, 14:36
|
|
|
Mariusz4 napisał/a: | jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.
pozdrawiam,
Mariusz |
Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa
Garazowanie oslabia efekt |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-12-2010, 14:50
|
|
|
dab napisał/a: | Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. Ja teraz w garazu w Szwecji mam +10st kiedy w na zewnątrz nocą temperatury liżą już -30st i jestem przeszczęśliwy |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-12-2010, 14:57
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. |
Yo men!
O to to, tu wlasnie jest pies pogrzebany |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 03-12-2010, 17:34
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. |
I dodac tylko do tego należy,że jak sie juz parafina z paliwa wytrąci to wstawienie do garażu i chuchanie na samochód nie pomoże-albo wymiana filtra albo ewentualnie i to chyba tylko awaryjnie wyciagnięcie filtra i grzanie suszarką,farelką albo pistoletem do termokurczek czy ściagania starej farby... ale nie polecam jak sie nie ma zapasu a i tak powinno sie pprzepłukać kilka razy w trakcie i po grzaniu...
[ Dodano: 03-12-2010, 17:40 ]
venglin napisał/a: | Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. |
A jednak... (nie wiedziec czemu cytuje post poniżej...) |
Ostatnio zmieniony przez karol_alasz 03-12-2010, 17:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2010, 17:34
|
|
|
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-12-2010, 17:46
|
|
|
venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 03-12-2010, 19:52
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem... |
Kwotę na fakturze trzeba było jakoś uzasadnić. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-12-2010, 20:51
|
|
|
venglin napisał/a: | Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna. |
To co będzie powyżej tej temperatury co była dziś w WAWIE ? / 5,00 h, -13 stopni / |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
arybnik
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2,2 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-12-2010, 10:59
|
|
|
całą poprzednią zimę męczyłem się z mrozami ( problem jest jeśli spada poniżej 15) wymiany filtra , ogrzewanie filtra, paliwo itd wszelkie patenty zawodzą
nadal twierdzę że 2,2 ma wadę czy to w konstrukcji filtra czy w przewodach które lecą pod samochodem i są słabo zabezpieczone nie wiem...
w L200 mają zgodę na montaż podgrzewaczy filtrów na gwarancji
w outkach nie ! być może zbyt mało nas zgłasza problem w serwisach lub poprostu garażują
na szczęscie każdy mróz kiedyś odpuszcza |
|
|
|
 |
kaniak
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 58 Skąd: City
|
Wysłany: 04-12-2010, 13:15
|
|
|
Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody? |
|
|
|
 |
|