Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...
Autor Wiadomość
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 02-12-2010, 14:06   

Maciek40 napisał/a:
Polecam dodatek black-arrow-diesel-skydd. Można kupić na stacjach shella.


Wlewasz? Zapomnij o gwarancji.
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-12-2010, 16:19   

Gunner napisał/a:
Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....

Nie ekscytuj się tak bardzotym Goldem, bo on tez zamarza. Ostatnio w połowie stycznia zamarzł mi przy -28st :evil: Poza tym garażujesz auto w ciepełku, więc porównanie jest wogóle niewspółmierne z autami stojacymi pod przysłowiową chmurką przy mrozach rzędu -25 -30st :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2010, 17:57   

Gunner napisał/a:

Po drugie lejac przez 3 ostatnie zimy golda ,nie wiem co to problemy .....
Zainwestuj lepiej w lepsze zimowe paliwo i zamiast caly bak do pełna , to lej mniej a czesciej.Sprawdzony sposob.


To chyba ja trafiłem na innego Golda...

Dziś rano samochód gasł mi po 3 sekundach od odpalenia. Pod maską zlokalizowałem przezroczysty przewód wychodzący z filtra paliwa. Po odpaleniu silnika przewód momentalnie się robi pusty, czyli filtr jest prawie całkowicie niedrożny.

Niezły ten Gold...
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-12-2010, 19:21   

jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-12-2010, 11:45   

Mariusz4 napisał/a:
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz


Jak widać na załączonym obrazku każdy ma swoje ulubione paliwo.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-2010, 14:36   

Mariusz4 napisał/a:
jeżdżę na v-powerze i nigdy żadnych problemów z odpaleniem nie miałem. fakt, że w nocy samochód jest w garażu, ale w dzień stoi na dworze.

pozdrawiam,
Mariusz


Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa :biggrin:
Garazowanie oslabia efekt :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-12-2010, 14:50   

dab napisał/a:
Poparkuj testowo przez tydzien mrozow na powietrzu, cala dobe to sprawdzisz jakos paliwa
My man..... :twisted: Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże. Ja teraz w garazu w Szwecji mam +10st kiedy w na zewnątrz nocą temperatury liżą już -30st i jestem przeszczęśliwy :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-12-2010, 14:57   

mitsu00 napisał/a:
My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże.


Yo men! :D
O to to, tu wlasnie jest pies pogrzebany :twisted:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 03-12-2010, 17:34   

mitsu00 napisał/a:
My man..... Do tej pory jakoś nikt nie załapał że jak misiek postoi 24h nonstop powiedzmy przez tydzień przy -30st, to żadne cudo typu Gold, Verva czy Ultimate nie pomoże.

I dodac tylko do tego należy,że jak sie juz parafina z paliwa wytrąci to wstawienie do garażu i chuchanie na samochód nie pomoże-albo wymiana filtra albo ewentualnie i to chyba tylko awaryjnie wyciagnięcie filtra i grzanie suszarką,farelką albo pistoletem do termokurczek czy ściagania starej farby... ale nie polecam jak sie nie ma zapasu a i tak powinno sie pprzepłukać kilka razy w trakcie i po grzaniu...

[ Dodano: 03-12-2010, 17:40 ]
venglin napisał/a:
Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody.

A jednak... (nie wiedziec czemu cytuje post poniżej...)
Ostatnio zmieniony przez karol_alasz 03-12-2010, 17:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2010, 17:34   

Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-12-2010, 17:46   

venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.

A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem...
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 03-12-2010, 19:52   

mitsu00 napisał/a:
venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.

A gdzie tam jest jakiś kranik do spuszczania wody? Grzebałem kiedyś, ale nic nie znalazłem...

Kwotę na fakturze trzeba było jakoś uzasadnić.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-12-2010, 20:51   

venglin napisał/a:
Mój dzisiaj odjechał na lawecie do ASO. Wystarczyło ogrzanie filtra i spuszczenie wody. Wymiana nie była konieczna.


To co będzie powyżej tej temperatury co była dziś w WAWIE ? / 5,00 h, -13 stopni /
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
arybnik 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2,2 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-12-2010, 10:59   

całą poprzednią zimę męczyłem się z mrozami ( problem jest jeśli spada poniżej 15) wymiany filtra , ogrzewanie filtra, paliwo itd wszelkie patenty zawodzą

nadal twierdzę że 2,2 ma wadę czy to w konstrukcji filtra czy w przewodach które lecą pod samochodem i są słabo zabezpieczone nie wiem...
w L200 mają zgodę na montaż podgrzewaczy filtrów na gwarancji
w outkach nie ! być może zbyt mało nas zgłasza problem w serwisach lub poprostu garażują

na szczęscie każdy mróz kiedyś odpuszcza :)
 
 
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 04-12-2010, 13:15   

Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.