Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...
Autor Wiadomość
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 04-12-2010, 16:18   

Kranik jest w 2.2 Filtr Purflux - taka czarna plastikowa srubka i wylewa sie - oczywiscie trzeba cos podlozyc pod spod(chyba cos kolo do 300ml z paliwem w filtrze). Mysle ze za zatykanie filtra odpowiada przede wszystkim paliwo a nie woda. Polecam Webasto + arktyczny Statoil Diesel Gold (wlasne doswiadczenia z poprzedniego roku :evil: ) ten podgrzewacz to tez byloby wyjscie, niestety w pracy noca nie mam mozliwosci garazowania. Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-12-2010, 16:50   

Cytat:

Kranik jest w 2.2 Filtr Purflux - taka czarna plastikowa srubka i wylewa sie - oczywiscie trzeba cos podlozyc pod spod(chyba cos kolo do 300ml z paliwem w filtrze). Mysle ze za zatykanie filtra odpowiada przede wszystkim paliwo a nie woda. Polecam Webasto + arktyczny Statoil Diesel Gold (wlasne doswiadczenia z poprzedniego roku ) ten podgrzewacz to tez byloby wyjscie, niestety w pracy noca nie mam mozliwosci garazowania. Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail

To Webasto to fajna rzecz, ale trzeba chyba uważać żeby akumulatora nie rozładować, bo system nie laduje akku podczas pracy. Wariant elektryczny DEFA ładuje akku podczas podgrzewania, z 2-giej strony trzeba podłączyć auto do 220V. Wszystkie gadżety mają swoje za i przeciw :evil: Najtańszymrozwiązaniem pozostaje chyba tylko cieply garaż.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-12-2010, 19:30   

Cytat:
Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail

Najlepiej to nie zatykac nic, inne silniki CR nie maja żadnych problemów z mrozami .
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-12-2010, 19:34   

benzyniak górą :wink:
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-12-2010, 19:42   

regon napisał/a:
benzyniak górą :wink:

ja tam wole dizelka mimo tego mankamentu przy silnych mrozach. Niedawno zrobilem prawie 1000km ciągnąc 1,5t przyczepę i srednie spalanie w trasie wyszło 10,5l/100km jadac 80-95km/h. Jak dla mnie bajka :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-12-2010, 19:47   

mitsu00 juz ci pisałem, że nie mam przyczepy :lol:
_________________

 
 
jach 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2.0D ID intense+2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 05-12-2010, 14:51   

rozwodzimy się który silnik 2.0 czy 2.2 na mrozy a ja wam powiem, że będąc w Finlandii-na północy -większość jeździ benzynowymi, no chyba, że ja tylko widziałem, a raczej słyszałem. dodatkowo grzeją je grzałkami na postoju i myślę, że takich jak my problemów nie maja
;)

pzdr.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-12-2010, 14:56   

jach napisał/a:
rozwodzimy się który silnik 2.0 czy 2.2 na mrozy a ja wam powiem, że będąc w Finlandii-na północy -większość jeździ benzynowymi, no chyba, że ja tylko widziałem, a raczej słyszałem. dodatkowo grzeją je grzałkami na postoju i myślę, że takich jak my problemów nie maja
;)

pzdr.

Jako że mieszkam w Skandynawii to potwierdzam że prawie co 2-gi sprzedawany samochod w Szwecji na zyczenie klientama montowany elektryczny system ogrzewania wnętrza i silnika DEFA. Miejsca parkingowe maja wtyczki i podpina sięauto bezpośrednio do prądu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2010, 16:51   

U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-12-2010, 18:49   

venglin napisał/a:
Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić
Kup kanister, niech Ci wleją paliwo do niego i weź później ze sobą. Będziesz miał na wiosnę.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-12-2010, 19:48   

venglin napisał/a:
U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:


masakra z tym twoim paliwem :!: :| gdzie tankowałeś? rozumiem, ze auto garażowane ma 'lepiej', ale mój w ciągu dnia po 8-12 godz stoi na dworze i nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów.

pozdrawiam,
Mariusz
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2010, 20:16   

Pisałem na samym początku opisu przygód - Statoil, ul. Grochowska 19, Warszawa. Tankowałem Diesel Gold, w poniedziałek, 29 listopada.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 05-12-2010, 20:55   

kaniak napisał/a:
Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody?

Jakby filtr był z drenażem to tak .... Wychodzi na to,że do franc dawali z kranikiem a w wieśwagenach nima...Ale uzasadnienie może byc takie ,że mój traktorek nigdy mnie nie zawiódł 8) Ale ten kranik to jest jakby paliwo było słabej jakości że sie tak eufemistycznie wyrażę czyli po prostu chrzczone wodą -na wytrącone parafiny nie pomoże - tu tylko grzanie i płukanie filtra... Musi byc ten przewód paliwowy słabo zaizolowany termicznie bo nawet jak opatulic filtr czy go z grzałką jakąś dać to parafiny sie wytrąca przed nim i filtr sie zatka...
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2010, 18:36   

Mariusz4 napisał/a:
venglin napisał/a:
U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:


masakra z tym twoim paliwem :!: :| gdzie tankowałeś? rozumiem, ze auto garażowane ma 'lepiej', ale mój w ciągu dnia po 8-12 godz stoi na dworze i nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów.

pozdrawiam,
Mariusz
Powiem tak: wydaje mi się że jednak jakość paliwa nie jest w PL taka dobra (mam tu na myśli Vervy, Ultimate, Goldy czy V-Powery) jak producenci próbują kierowcom to uświadomić. Od miesiąca mieszkam w Szwecji i tankuje zwykłą ropę na Statoil (nie mają tu extra wynalazków jak Diesel Gold czy Diesel Arctic, to samo na Shell). Tydzień temu byliśmy ze znajomymi na nartach w Are na pólnocy gdzie nonstop było -20st w dzień i nocami słupek rtęci dochodził do -35stC. I co? I nic, misiek jeździł i jeździ normalnie, odpalał co prawda ciężko bo stał na zewnątrz przez 4 dni, ale filtr paliwa ma się świetnie i auto śmiga że aż miło :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 21-12-2010, 21:22   

mitsu00 napisał/a:
Od miesiąca mieszkam w Szwecji i tankuje zwykłą ropę na Statoil (nie mają tu extra wynalazków jak Diesel Gold czy Diesel Arctic, to samo na Shell).

Ale na okres zimowy w calej skandynawii (Swenska,Norska i Finska :wink: ) dystrybuuje sie paliwa tzw zimowe tyle ,ze bez tych wszystkich fanfar i dodatkowych oplat co u nas...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.