[E5xx] Aparat zapłonowy |
Autor |
Wiadomość |
grzesiekp24 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2008, 19:25 [E5xx] Aparat zapłonowy
|
|
|
poszukuje cały aparat zapłonowy galant 1994 nr.aparatu T6T58471 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xpascal [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2008, 23:19
|
|
|
Szukasz czy chcesz regenerować po uszkodzeniu? |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14-07-2010, 15:55 Aparat zapłonowy
|
|
|
Witam. Potrzebny mnie jest numer aparatu zapłonowego do silnika SOHO 4G63 16V z roku 1995. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kuba_195
Forumowicz
Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Iława
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:12
|
|
|
sohc chyba.... jak będe w warsztacie to sprawdze ci. |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 20-11-2010, 16:23 [E55A 2.0] Aparat zapłonowy , które pasują a które nie
|
|
|
w przyszłym tygodniu zabieram się za naprawę apartu, ale znajać człowieka i to jakiego mam pecha w życiu z tego wyjdzie wielkie nic
na allegro jest pare różnych od cen normalnych do bagatala takiego za 500zł
czy model z silnika 1.8 będzie pasował do mojego 2.0 16V
czy z nowszych galantów pasuję?
Czy z eclipsa (95-99) z silnikami 2.0 pasuję?
Gdzie można szukać także tych aparatów? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-11-2010, 10:25 Re: Aparat zapłonowy , które pasują a które nie
|
|
|
jarekrk napisał/a: | w przyszłym tygodniu zabieram się za naprawę apartu, ale znajać człowieka i to jakiego mam pecha w życiu z tego wyjdzie wielkie nic
na allegro jest pare różnych od cen normalnych do bagatala takiego za 500zł |
Aparat nie jest nie wiadomo jak skomplikowany: kopułka, palec, moduł zapłonowy i cewka. Jeszcze uszczelki można wymieniać. Sam miałem obawy przed rozebraniem ale jak rozebrałem to stwierdziłem że to pikuś bo wszystko jest tak zrobione że nie da się inaczej złożyć. co do diagnozy to albo profesjonalny zakład który sprawdzi który element jest padnięty albo metoda podmieniania każdego elementu na nowy. Wszystko można zrobić bez wyjmowania całego aparatu oprócz uszczelniacza jeśli cieknie z pod aparatu bo wtedy trzeba wyjąć cały aparat. Każdą z części można kupić wiem bo szukałem do siebie.
Na allegro możesz trafić także uszkodzony bo nikt tego nie sprawdzi chyba że jeździł tym autem i wie że było ok. Byłem u znajomego na szrocie miał kilka sztuk ale mi nie polecił bo mówił że każdy coś ma nie tak.
Jeśli chodzi o pasowanie to nie powiem Ci na 100% ale wydaje mi się i z poszukiwań że do 1.8 i 2.0 są takie same |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 24-11-2010, 17:26 Re: Aparat zapłonowy , które pasują a które nie
|
|
|
Markus6 napisał/a: | Sam miałem obawy przed rozebraniem ale jak rozebrałem to stwierdziłem że to pikuś bo wszystko jest tak zrobione że nie da się inaczej złożyć. co do diagnozy to albo profesjonalny zakład który sprawdzi który element jest padnięty albo metoda podmieniania każdego elementu na nowy. |
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179
Według tej instrukcji sprawdzałem i tak jak autor napisał trudno było sprawdzić tranzystor, ale reszta była ok. Jeśli obrotomierz się nie odzywa to 99,999 procent tranzystor, ponieważ sygnał dla obrotomierza pobierany jest z wyjścia tranzystora a przed cewką. Tranzystor bepośrednio steruje cewkę podając impulsy masy i jeśli jest wlnięty to iskry brak. Koło się zamyka. Jest jak byk w schematach Powodzenia wszystkim |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 25-11-2010, 10:00
|
|
|
schemat z tego linku http://forum.mitsumaniaki...ight=brak+iskry + cenne wskazówki na pw by AREKSZ121 i działa:) aparat naprawiony
polecam ten system także każdemu |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 25-11-2010, 22:00
|
|
|
Dzięki za dobre zrozumienie Podeślij jakieś foto jak to wyszło, przyda się innym, można uporządkować wszystkie informacje i do działu Warsztat...niech inni się wypowiedzą |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 26-11-2010, 08:21
|
|
|
uuu wrzucę zdj , ale dużo nie zobaczymy bo 3/4 zalane jest klejem z pistoletu aby nic nie zwieralo nie stykało:)
kupiłem sobie elektronike też na 2 komplet jakby miało się zepsuć to co teraz
Arek długo już z tym jeździsz? Bo ciekawi mnie to czy to prowizorka czy tak można długo jeździć? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 26-11-2010, 22:20
|
|
|
Prowizorka? Moduł w aparacie jest na jednej podstawie z czujnikami, a z tym się nie spotkałem żeby wszystko diabli brali na raz. Ponad rok minął, z 40 tys stykło i dalej teraz u kolegi służy
Dobrze zlutować, połączyć, odpalić i jechać
Ja nie bałem się jechać w trasę 1500km Rzeszów/Holandia, objechałem nie raz, więc nazwę to alternatywą a nie prowizorką. Z resztą obecny Gal na tym samym patencie praktycznie, za tydzień jedziemy do Pl kolejny raz |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 09-12-2010, 09:03
|
|
|
kurde i znów to samo
Auto nie odpala ,BRAK ISKRY
macie pomysł co może być?
myślałem ,że może ten układ od Arka się zepsuł , zrobiliśmy drugi taki sam układ ale to nic nie dało, dalej nie łapie
gdzie można teraz szukać przyczyny?
Możliwe ,że ECU szlak trafił? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
|