 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 02:26 |
Strasznie dymi z wydechu :( |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-10-2006, 08:20
|
|
|
Jak nie przegrzał silnika to głowica nie pękła. Bo niby czemu. kostuch jeśli chodzi o zapach z rury wydechowej to miałem na myśli spalanie płynu chłodniczego a nie oleju. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-10-2006, 09:04
|
|
|
mi dymi zawsze rano jak sie zimno robi (ale to bardziej woda paruje ) (zima ,jesien) (i tez mi troche oleju bierze ale tym sie akurat nie przejmuje , niech sobie pali (jak nie posmaruje to nie pojedzie ) , kiedys mi dym lecial z rury ,ale tylko wtedy jak colta na pych odpalalem bo aku padal (przez alternator zle podlaczony byl ) taki czrny dym |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2006, 09:56
|
|
|
Romel przy pękniętej głowicy zawsze staje się troszkę mułowaty, ale w tym przypadku jak to była wymieniana uszczelka to raczej stawiał bym na kat wyprzedzenia zapłonu, ale nie wykluczam głowicy bo jeśli miała duże odchylenia od normy i nie była planowana to mogła pęknąć. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-10-2006, 10:56
|
|
|
Przecież kolega napisał, że ubywa mu płynu chłodniczego, więc coś z górą silnika jest nie tak (głowica, uszczelka pod nią). kostuch co ma ustawienie zapłonu do ubytków płynu w chłodnicy? |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 16-10-2006, 14:24
|
|
|
A niby dlaczego przy pękniętej głowicy ma być mułowaty?? rozmię ciężkie palenie, nierówna praca itd... ale na wysokich silnik potrafi różne media przepalić że nawet tego nie czuć... po drugie jakie to musiałoby być pęknięcie pokaźnych rozmiarów...
Ale tak czy inaczzej masz rację.... przy pękniętej głowicy czy tez walniętej uszczelce są same problemy... mniejsze lub większe,,, zależy od egzemplarza...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2006, 14:38
|
|
|
ubytek może być spowodowany nieszczelnym układem, nie wiem czy to sprawdzał, a jeśli idzie płyn do paliwa to zawsze będzie słabszy bo traci oktany, a z tego co wnioskuję to kolega musi mieć spore ubytki jak po wymianie uszczelki i to niedawno zauważył ubytek płynu. |
|
|
|
 |
|
|