Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 02:26
Strasznie dymi z wydechu :(
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-10-2006, 08:20   

Jak nie przegrzał silnika to głowica nie pękła. Bo niby czemu. kostuch jeśli chodzi o zapach z rury wydechowej to miałem na myśli spalanie płynu chłodniczego a nie oleju.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 16-10-2006, 09:04   

mi dymi zawsze rano jak sie zimno robi (ale to bardziej woda paruje ) (zima ,jesien) (i tez mi troche oleju bierze ale tym sie akurat nie przejmuje , niech sobie pali (jak nie posmaruje to nie pojedzie :P ) , kiedys mi dym lecial z rury ,ale tylko wtedy jak colta na pych odpalalem bo aku padal (przez alternator zle podlaczony byl ) taki czrny dym :wink:
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 09:56   

Romel przy pękniętej głowicy zawsze staje się troszkę mułowaty, ale w tym przypadku jak to była wymieniana uszczelka to raczej stawiał bym na kat wyprzedzenia zapłonu, ale nie wykluczam głowicy bo jeśli miała duże odchylenia od normy i nie była planowana to mogła pęknąć.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-10-2006, 10:56   

Przecież kolega napisał, że ubywa mu płynu chłodniczego, więc coś z górą silnika jest nie tak (głowica, uszczelka pod nią). kostuch co ma ustawienie zapłonu do ubytków płynu w chłodnicy?
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 16-10-2006, 14:24   

A niby dlaczego przy pękniętej głowicy ma być mułowaty?? rozmię ciężkie palenie, nierówna praca itd... ale na wysokich silnik potrafi różne media przepalić że nawet tego nie czuć... po drugie jakie to musiałoby być pęknięcie pokaźnych rozmiarów...
Ale tak czy inaczzej masz rację.... przy pękniętej głowicy czy tez walniętej uszczelce są same problemy... mniejsze lub większe,,, zależy od egzemplarza...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 14:38   

ubytek może być spowodowany nieszczelnym układem, nie wiem czy to sprawdzał, a jeśli idzie płyn do paliwa to zawsze będzie słabszy bo traci oktany, a z tego co wnioskuję to kolega musi mieć spore ubytki jak po wymianie uszczelki i to niedawno zauważył ubytek płynu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.