Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BigTomala
12-12-2010, 12:01
Galant 2,0td podczas jazdy zgasł i niechce odpalic pomocy
Autor Wiadomość
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 12-12-2010, 00:27   Galant 2,0td podczas jazdy zgasł i niechce odpalic pomocy

witam
posiadam galanta rok 1996 2.0td
odpalił bez problemu zagrzałem i ujechałem około1 km od samego początku był jakis mulny az zgasł i nie da sie go odpalic co moze być
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-12-2010, 01:18   

Może zapchany filtr paliwa (parafina)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-12-2010, 10:14   

marcin116a jak na wolnych obrotach chodzi, a po dodaniu gazu przygasa, to filtr paliwa do wymiany...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 12-12-2010, 11:42   

juz nie odpali zgasło i tyle myslałem ze zapowietrzyło układ paliwowy ale jednak nie musiałem z holować i tak stoi od czego to moze być ile jest tych filtrów tylko w komorze silnika czy gdzies jeszcze indziej
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-12-2010, 12:18   

Filtr jest na ścianie grodziowej za silnikiem poniżej strzałki, którą narysowałem:

[ Dodano: 12-12-2010, 12:20 ]
Nad filtrem masz taki kapturek do pompowania paliwa. Spróbuj podpompować i odpalić...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-12-2010, 13:02   

Czy obroty się dziwnie zachowywały wcześniej ? np. Ty dawałeś pełen gaz a on mimo tego nie chciał zwiększyć obrotów?
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 12-12-2010, 21:34   

tak jak kolega Andrew84 kazał tak zrobiłem tylko spuściłem węża i wylałem około 1 l paliwa założyłem z powrotem i kręciłem i odpalił teraz dobrze chodzi pali na strzał wiec cos było w filtrze lub układnie paliwowym (filtr do wymiany zapewne )
a co do pytania kolegi Wszyc jak jest zimno tak na minusie to po odpaleniu auto chodzi normalnie tak z 10 s potem równomiernie samo sobie dodaje gazu tez nie wiem od czego to może być wina wiec pomocy autko mam około 1 miesiąc wiec nie znam go na tyle
po odpaleniu tak z dwa trzy razy jest ok
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-12-2010, 21:36   

marcin116a zmień filtr paliwowy na pewno...
marcin116a napisał/a:
po odpaleniu auto chodzi normalnie tak z 10 s potem równomiernie samo sobie dodaje gazu
Jakie są wahania obrotów-do ilu sobie dodaje gazu?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 12-12-2010, 21:38   

a i jeszcze jedno jest tam intercoler ale jest odpiety nie wiem dlaczego turbo niby chodzi daje oznaki życia jaka moze być tego przyczyna

[ Dodano: 12-12-2010, 21:42 ]
nigdy nie pozwoliłem zeby dodało tak sobie gazu ale z tego co widze to na ful by doszło zawsze wyłączam silnik zawsze robi tak jak postoi przez noc i jest na minusie spokojnie 3-4 tys osiąga
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-12-2010, 23:21   

Filtr paliwa jak kolega powiedział na pewno do wymiany co do reszty to podłącz turbo z powrotem przewód z filtra powietrza powinien iść do turbo z turbo do intercoolera i z intercoolera do kolektora dolotowego i opisz czy coś się zmieniło gdyż pompa wtryskowa jest sterowana podciśnieniami z dolotu ( tu kolega andrew84 nie będzie wiedział niestety jak to u nas jest bo ma nowszej generacji diesla ) do 2tyś obrotów po odpaleniu powinny obroty podskoczyć do rozgrzania silnika działa na ssaniu, sprawdź też czy zawór upustowy na dolocie się podnosi taki grzybek na końcu kolektora dolotowego powinien dać radę się lekko podnieść...
Musisz uporać się z dolotem gdyż ten silnik cały pracuje na zasadzie podciśnień nie ma przepustnicy więc musi dopasowywać dawkę paliwa do aktualnej ilości powietrza nie tak jak w nowszym dieslu który ma andrew84 :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 13-12-2010, 12:25   

dziekuje bardzo postaram sie zdobyć dzisiaj przewody i sprawce intercooler podepnę go do precyzera nabije cisnienia tak z 1.5 bara sprawdze czy jest szczelny i podepne
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-12-2010, 17:15   

spokojnie spokojnie aż tak szczelny być nie musi :D podepnij i daj nowy filtr paliwa jak dalej będą problemy będziem myśleć :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marcin116a 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: łańcut
Wysłany: 14-12-2010, 18:23   

w czoraj tak sobie oglądałem i tam raczej nie ma jak podpiac itercoolera
jest to chyba silnik z poprzedniej wersji jutro zrobie zdjecia idodam na forum dzisaj dalej wywiną mi taki nr po przejechaniu 400 m zgasł i nie odpali

[ Dodano: 14-12-2010, 18:29 ]
http://allegro.pl/mitsubi...1359486585.html

[ Dodano: 14-12-2010, 18:29 ]
oto link taki mam silnik
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-12-2010, 18:43   

Kolego widzę że masz dobrze namieszane w samochodziku
Kurka jutro idę do auta po lukać jeszcze co i jak i się pomyśli zaraz zmobilizuje naradę dieslowców :P

Coś chyba z wtryskami bądź pompą wtryskową
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 14-12-2010, 20:54   

marcin116a Ty na pewno masz silnik 1.8TD :?: :roll: A z tym gaśnięciem to nie wiem czemu się tak dzieje... Może gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza. Trzeba by było przewody posprawdzać co i jak...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.