Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Centralny zamek
Autor Wiadomość
kruupa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E5 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: BIałystok
Wysłany: 15-12-2010, 00:07   [E57A 2.0D] Centralny zamek

Witam, podlaczylem u siebie centralny zamek do oryginalnego centralnego aby moc otwierac i zamykac z pilota. Cala cenralke podpialem do schematu wlacznika szyb w drzwiach kierwocy Wszystko chodzi i dziala lecz niemoge odnalezc gdzie podpiac sie z kabelkiem ktory sygnalizuje miganie kierunkowskazami badz swiatlami jak np. zamkam drzwi i zapalic sie powinny kierunki lub swiatla. Prosze o jakis schemat gdzie moge sie podpiac z tym kablem aby dzialaly kierunki tzn swiecily, mrygaly, sygnalizowaly otwarce lub zamkniecei samochodu.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2010, 07:24   

Zobacz przy lampach od kierunków (lewej i prawej) jakie masz kolory kabli, chodzi o + i takie kable odnajdź w wiązce biegnącej do przełącznika kierunkowskazów. A z centralki ile kabli wychodzi na kierunki, jeden czy dwa? Jeśli dwa to dobrze a jak jeden to trzeba zastosować dwie diody prostownicze do rozdzielenia napięcia na obie strony.
 
 
kruupa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E5 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: BIałystok
Wysłany: 15-12-2010, 08:19   

Jeden przewod wychodzi. Znalazlem tylko przekaznik od kierunkowskazow ale tam niemoge sie podpiac bo nic nie dalej podpinanie pod styki przejkaznika.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2010, 09:36   

Tak jak pisałem musisz odnaleźć te dwa przewody przy przełączniku i w nie się wpiąć, musisz też użyć tych diod prostowniczych aby rozdzielić napięcie na obie strony bo jak podłączysz bezpośrednio to po włączeniu któregokolwiek kierunku będą migały obie strony. Razem ze sterownikiem do centralnego powinny być takie diody w komplecie jeśli nie ma od razu dwóch wyjść z centralki na kierunki. Takie diody są po jakieś 50 groszy za sztukę (diody prostownicze 3amperowe) w każdym sklepie elektronicznym.
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 15-12-2010, 16:41   

Kolego weź do ręki zwykła probówkę na 12V, jeden koniec podepnij gdzieś do masy potem włącz awaryjne i probówką nakłuwaj przewody, które podejrzewasz, że mogą być od kierunków. Jeśli trafisz wskaźnik zacznie migać. Do tego podłącz wyjście z centralki(oczywiście tak jak pisał plecho1 za pomocą diod) i powinno grać. Zawsze tak robię i tylko raz mi sie zdarzło, że zamiast kierunków migały same strzałeczki na desce rozdzielczej :) Ale wtedy trzeba szukać innych przewodów, aż do skutku :)
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-12-2010, 17:28   

Możesz wpiąć się w kostkę pod włącznikiem awaryjnych.Są tam kable z obu kierunków.Tylko tak jak pisał plecho1, konieczne są diody :)

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 15-12-2010, 20:41   

jacek11 napisał/a:
Możesz wpiąć się w kostkę pod włącznikiem awaryjnych.Są tam kable z obu kierunków.Tylko tak jak pisał plecho1, konieczne są diody :)

Pozdro. :)


Można też dociągnąć osobne przewody do każdego z kierunków tylko po co sobie utrudniać. Zanim porozbiera kokpit ja 3 razy znajdę odpowiednie kabelki opisanym sposobem :)
 
 
 
kruupa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E5 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: BIałystok
Wysłany: 16-12-2010, 14:30   

Czy istnieje jakas mozliwosc bez kupowania tej diody ??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2010, 14:45   

Albo diody albo przekaźnik z dwiema parami styków albo dwa zwykłe przekaźniki, ale z przekaźnikami będzie więcej zabawy z podłączeniem.
W sumie to można podłączyć bezpośrednio ten pojedyńczy kabel bez diod ale tylko pod jedną stronę kierunkowskazów ale to będzie dziwnie wyglądać :)
Dlaczego nie chcesz zastosować diod? Zapłacisz za nie około 1zł.
 
 
kruupa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E5 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: BIałystok
Wysłany: 16-12-2010, 16:15   

Prosze podajcie jak te diody sie nazywaj i dokladny schemat jak to podlaczyc jutro podjade do sklepu iz akupie te diody, prosze o schemat jak to dokladnie ma byc oraz jak ktos wie jakie to przewody sa pod kierownica do kierunkowskazow lub swiatel pozycyjnych rowniez prosze o pomoc bo dzis spedzilem 2 godziny i nie znalalzem zadnych przewodow ani od kierunkowskazow ani od pozycyjnych.
HELP ME !
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2010, 19:56   

diody prostownicze na prąd 3A
Najlepiej podłączyć się pod kierunki, bo są najbardziej wyraźne w dzień a te 2 kabelki najlepiej namierzyć przy samym przełączniku w kostce od samego przełącznika kierunków. Są przeważnie takie jak przy lampach. Dla pewności lepiej zrobić jak napisał kolega pipi_ja probówką lub samą żarówką z kabelkami gdzie jeden podłączamy do masy auta a drugim ze szpilką nakłuwamy przewody. Przy właściwych żarówka powinna migać po włączeniu kierunku.
 
 
kruupa 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E5 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: BIałystok
Wysłany: 19-12-2010, 19:13   

Kupilem diody zaplacilem cale 1,5zl. Podlaczylem jednak pod swiatla pozycyjne poniewaz kieunkow nie znalazlem wiec z nerwow przez przypadek znalazlem pozycje i podto sie podlaczylem. Dziekuje za pomoc. Wszystko ladnie dziala.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 19-12-2010, 19:38   

kruupa ja się wpiąłem w brata galu pod kierownicą do kabli od kierunków. Nie pamiętam tylko kolorów.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 24-12-2010, 20:39   

też się zastanawiałem nad montażem centralnego z pilotem :mrgreen: mógłbyś podać gdzie i jaki zestaw kupiłeś i oczywiście cenę?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 24-12-2010, 20:52   

Motofreak gal przecież ma centralny, chodzi Ci pewnie o samego pilota. Takie coś na Allegro kosztuje w granicach 70-100 PLN...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.