Napęd Outlander II |
Autor |
Wiadomość |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-01-2011, 12:40
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | To że nie służy on do jazdy non stop. |
A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 04-01-2011, 12:49
|
|
|
dab napisał/a: | A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? |
Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
AndrzejKrok
Nowy Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2011, 17:24
|
|
|
no a gdzie tutaj sens i logika skoro rozłącza się po przekroczeniu 40km/h to raczej używany jest chwilowo
mnie natomiast nikt o tym nie informował ,ale również nie dostałem info że we wnętrzu pojazdu nie będzie można rozmawiać przy większych prędkościach bo silnik skutecznie mi to uniemożliwi |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2011, 17:30
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? |
Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach. |
To samo powiedział sprzedawca w przypadku taty, potem coś wspomniał o jakimś magnetyzerze czy coś w ten deseń, który może się łatwo popsuć jadąc z dużą prędkością na 4WD Lock. |
|
|
|
 |
ramzesw11
Nowy Forumowicz
Auto: Vw Passat b6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 20 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-01-2011, 20:13
|
|
|
... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy... |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2011, 07:59
|
|
|
ramzesw11 napisał/a: | ... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy... |
Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
ramzesw11
Nowy Forumowicz
Auto: Vw Passat b6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 20 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-01-2011, 08:25
|
|
|
....dobra niech tak zostanie... pozdrawiam |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-01-2011, 08:48
|
|
|
dab napisał/a: | Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy |
Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2011, 09:53
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy |
Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście. |
Nie wiem czyim podazasz tokiem myslenia ale z pewnoscia nie moim
Nie generalizuj, bo nie o to tu chodzi... tym reduktorem to pojechales po rajtuzach
Co do blokady to jesli jezdze w zakresie predkosci 20-60km/h w ciezkich warunkach o jakich pisalem to odczuwam roznice w jezdzie na LOCKU niz bez niego - jest stabilniej i auto sie nie uslizguje.
Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4 to trzeba bylo zainwestowac w wersje INVITE Po co przeplacac?
Po to kupuje jakas rzecz - tu auto - wyposazone w jakas funkcje zeby tego UZYWAC!
Proste? i chyba logiczne |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:03
|
|
|
dab napisał/a: | Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4 |
Nie mam awersji do jazdy 4 x 4 / 4WD / i przy tym napędzie się już nie uślizguje jak przy 2WD.
Zresztą czy lato czy zima jeżdżę na 4WD a LOCK używam tylko w momentach gdy występują cięższe warunki / np. przejazdy przez większe zaspy, po dosyć mocno piaszczystych drogach / i do tego celu uważam że on służy.
A co daje jeszcze dodatkowa jazda na LOCK w normalnych warunkach drogowych / jazda po mieście w zimie / na stałe ja naprawdę nie wiem. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:12
|
|
|
Co daje?..myslalem ze to zostalo juz powiedziane
A coz tak cie powstrzymuje od uzywania LOCKA w trudnym miejskim terenie? Troska o jego stan techniczny? ze sie szybciej zuzyje, zepsuje?
Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb. |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
AndrzejKrok
Nowy Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:16
|
|
|
no dobra a skąd ten olej pod Outkiem ?? |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:27
|
|
|
dab napisał/a: | Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb. |
I dlatego jest tak fajnie na tym świecie .
Każdy jest inny i co innego lubi .
I dlatego nie jest szaro i monotonnie. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:33
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb. |
I dlatego jest tak fajnie na tym świecie .
Każdy jest inny i co innego lubi .
I dlatego nie jest szaro i monotonnie. | Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy Lock mozna używac w cięższych warunkach zimowych do pewnej prędkości i jeśli takowe występują to tez jeżdżę na tym ustawieniu. W Szwecji od ponad miesiąca Uppsala jest nonstop zasypana z białymi drogami i śniegiem do kostek w centrum miasta. Jeżdżę zatem na Locku i napęd dziala bezproblemowo. jeśli byłoby inaczej to coś jest nie teges. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-01-2011, 10:40
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy |
Ups
|
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|