Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skoki napięcia
Autor Wiadomość
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 05-01-2011, 17:41   Skoki napięcia

Witam !!
Na wiosnę wymieniałem szczotki w alternatorze ponieważ się skończyły.A teraz zauważyłem że światła raz są ciemniejsze,a raz jaśniejsze podczas jazdy. Wymieniłem cały regulator napięcia wtedy ze szczotkami. Po zmierzeniu miernikiem ładowanie mi wyszło przy pracy silnika od 14,4V a po włączeniu po kolei odbiorników 15V ,15,3 aż skończyło się na 16,5V. Miał tak może kiedyś ktoś z was? Lub ktoś może znający się na prądzie w autach podsunie jakąś sugestię? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-01-2011, 10:31   

szlag trafił regulator niestety.. albo masz masę przy regulatorze nie halo (srubka w srodku)- stracisz elektronikę przy takim napieciu. Najlepiej oddać do profesjonalnego regenerowania. Ja mam sporo alternatorów , i w sumie cena nowego ( kolo 100 - 150 na allegro) jest na tyle atrakcyjna ,ze nie ma sensu bawić się w regenerację.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 06-01-2011, 19:18   

Dzięki takem czuł,regulator ma niecały rok,myślałem że jak się wymieni na nowy to będzie spokój. Mam stary przelutuję do starego szczotki i zobaczę. Nowy regulator nie był orginalny. Może faktycznie ta śrubka od masy,ale tak czy tak trzeba wyjmować. We wrześniu wylał mi kondesator w sterowniku od skrzyni biegów,może też to miało wpływ.
No dzięki za zainteresowanie VirMan.

No i stary regulator założony,szczotki z nowego przelutowane,i ładowanie wzorcowe. Tylko jedno mnie zastanawia,dlaczego na stole ma 15,5V a po wmontowaniu w auto ma już normalne ładowanie takie jakie powinien mieć? Coś w samochodzie obniża jeszcze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.