Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-04-2007, 02:59
okolo wymiany tarcz w c58 GTi
Autor Wiadomość
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2005, 21:41   okolo wymiany tarcz w c58 GTi

Czesc!

1. Czy wymieniajac tarcze w moim colcie (c58A silnik 4g67) na JC lub Brembo trzeba wymienic lozyska? Slyszalem od znajomego ze tak, ale moze on nie ma racji i konstruckja tego auta pozwala na bezproblemowa wymiane tarcz?

2. Czy wymiana jednej szpilki mocujacej felge jest skomplikowane i jaki koszt jest w popularnych warszattach?
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-04-2005, 21:53   

No to byłby pierwszy przypadek KONIECZNOŚCI wymiany łożysk razem z tarczami hamulcowymi :wink: Nie trzeba, chyba, że za tarczami pójdą dystanse felg - wtedy dobrze mieć nowe łożyska.
Wymiana szpilki to żaden kłopot. Sam możesz to zrobić. Wystarczy młotek (taki większy nieco... :wink: ) i przecinak (jak w maluchu :lol: ) Cena takiej usługi nie powinna przekroczyć 50 zł.

Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2005, 22:10   

Łożyska nie siedzą w tarczy hamulcowej tylko w zwrotnicy za nią. Żeby zdjąć tarczę musisz odkręcić 4 śruby które ją mocują ale też z tego co widze w serwisówce śrubę którą jest przykręcona półoś. Teraz wyciągasz tą część z 4 szpilkami i tarcza sama wpada w łapki.

Mam nadzieję że nic nie pokręciłem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 28-04-2005, 12:50   

Nie zgodzę sie....

Wymianiałem W C50 tarcze (i nie tylko) w każdym modelu jest podobnie i wiem dokładnie czym to śmierdzi....

Nie ma możliwości zdjęcia samej tarczy bez piasty koła... ponieważ śruby są od środka i przeszkadza w jakim kolwiek dojściu do nich zwrotnica, także trzeba wybic piastę wraz z tarczą a wtedy mamy możliwość odkręcenia tarczy od piasty...

Łożysko wszystko cacy - tylko że jedna z koronek łożyska zostaje na piaście a za nia uszczelnicz.... i dalej...

chcemy to badziewie poskładać ale dobrze tego nie zrobimy ponieważ nie mamy możliwości nabicia tak jak trzeba uszczelniacza, nie ma do niego żadnego dostępu (tego schowanego za koronką łożyska) jeżeli chcemy zrobic to tak jak ma byc trzeba zdjąć koronkę z piasty co łączy sie z jej rozpiżeniem (zniszczeniem).

Suma sumarum - jak zrobimy wymiane tarcz bez łożysk to to będzie DRUCIARSTWO (Hubeeerta określenie) - szlak trafi łożysko prędzej czy później....


Pozdro...
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
wooytek6
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 13:42   

Mam dosyć prozaiczne i typowe dla laika pytanie ...

Jestem daleko od swojego Colta a muszę pilnie coś ustalić ...

Czy w Colt CJ0 z 97 z tyłu są śruby mocujące koło czy szpilki ????
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-10-2006, 14:52   

ROMEL napisał/a:
Nie ma możliwości zdjęcia samej tarczy bez piasty koła... ponieważ śruby są od środka i przeszkadza w jakim kolwiek dojściu do nich zwrotnica


W osłonie tarczy jest wyprofilowanie przez które można wsadzić klucz - przynajmniej mi się przypomina że ja tak odkręcałem :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.