4WS i ECS komuś potrzebne ? |
Autor |
Wiadomość |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-01-2011, 15:39 4WS i ECS komuś potrzebne ?
|
|
|
Demontuję właśnie dawcę skrzyni do mojej Sigmy i staram się redukować koszty
Jeżeli coś komuś potrzebne to pisać, w środku szara skóra z podgrzewaniem i elektryka ( fotel kierowcy mocno zmachany ) . Demontaż na miejscu z kanałem i narzędziami .
W miarę możliwości czasowych pomogę. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-01-2011, 02:47
|
|
|
byłbym zainteresowany podgrzewaniem siedzeń. jak wygląda taki element przy dmontażu i montażu? |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 09:00
|
|
|
Wiązka do przycisków na pewno jest więc kwestia wymiany foteli i założenia przycisków.
Przekładka w samych fotelach sam w sumie nie wiem. Mam podgrzewane w galancie IV ale nie zaglądałem "do środka". Postaram się zbadać temat. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-01-2011, 09:08
|
|
|
włączniki to sobie pomontuję gdzieś , bo już na desce mam full. bardziej mnie właśnie interesuje rozbiórka siedzenia. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 09:49
|
|
|
Włączniki są na dole przed gajgą od biegów , tam gdzie w kombi jest włącznik wycieraczek.
( u mnie tu jest mały schowek )
Tu jest podgrzewanie kierowcy /ecs/podgrzewanie pasażera
Probie dzisiaj zdjęcia i wkleję , każdy zobaczy co może dla siebie wybrać. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2011, 11:59
|
|
|
W Diamante nie ma wiązki do podgrzewania bo NIE PRZEWIDZIANO podgrzewania, ot tak po prostu. Więc montaż podgrzewania to dodatkowe dłubanie bo trzeba kable. Zresztą maty podgrzewające są przyczepione (doszyte/doklejone) do tej gąbki na której siedzi tapicerka. Więc najprościej jest założyć fotele które już miały podgrzewanie (czyli z Sigmy tylko skąd takie wziąć . |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-01-2011, 12:07
|
|
|
czyli nie do samej tapicerki ,tylko do gąbki ? - to się da zrobić - przekładałem już skóre i fotele |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 13:47
|
|
|
Jak chcesz to i wiązkę możesz zdemontować.
Auto idzie do całkowitej rozbiórki.
Ze względu na łuszczący się lakier ( choć uszkodzeń mechanicznych nie ma ) i pękniętą szybę przednią i parę jeszcze innych rzeczy nie jest warte reaktywacji.
Jest też nowy układ wydechowy środkowy i końcowy polskiej produkcji. Musiałem dokupić żeby nie ogłuchnąć w trakcie jazdy na miejsce docelowe. Działa cicho, chociaż brak mu tej miękkości seryjnego wydechu ( a może to kwestia pracy silnika dawcy ). |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2011, 13:59
|
|
|
jac33k napisał/a: | Jak chcesz to i wiązkę możesz zdemontować.
Auto idzie do całkowitej rozbiórki.
Ze względu na łuszczący się lakier ( choć uszkodzeń mechanicznych nie ma ) i pękniętą szybę przednią i parę jeszcze innych rzeczy nie jest warte reaktywacji.
Jest też nowy układ wydechowy środkowy i końcowy polskiej produkcji. Musiałem dokupić żeby nie ogłuchnąć w trakcie jazdy na miejsce docelowe. Działa cicho, chociaż brak mu tej miękkości seryjnego wydechu ( a może to kwestia pracy silnika dawcy ). |
To ta czarna Sigma 24V co była za około 3500? Własnie co z tym lakierem - to schodzi z niej tylko lakier czy była jakoś malowana? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 14:17
|
|
|
Dokładnie to schodzi z niej bezbarwny lakier, bazowy nienaruszony.
Poniżej fotki:
 |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2011, 14:49
|
|
|
Aha. Widzę że to podobny przypadek, ale inna jednak. Ja myslalem że to tą rozbierasz http://allegro.pl/mitsubi...1335428663.html |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 15:00
|
|
|
Eh nie podobny .
Mój dawca trzyma fason.
Widziałem tą z allegro jakieś ~2 miesiące temu , już wtedy była zardzewiała i poobijana.
Podejrzewam po jakiejś powodzi czy czymś takim.
Nie zmienia to faktu że coś z tymi czarnymi lakierami było nie tak. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2011, 15:09
|
|
|
jac33k napisał/a: | Eh nie podobny .
Mój dawca trzyma fason.
Widziałem tą z allegro jakieś ~2 miesiące temu , już wtedy była zardzewiała i poobijana.
Podejrzewam po jakiejś powodzi czy czymś takim.
Nie zmienia to faktu że coś z tymi czarnymi lakierami było nie tak. |
A tą z allegro widziałeś na własne oczy? W sumie ciekawy jestem czy tylko poobijana czy była walona bo niby sprawna tylko ta blacha coś nie tak.
Być może, choć kolega ma dawcę też 92 (taka jak ta twoja) i tam lakier jest OK, choć auto strasznie poharatane (uderzony lewy tył i prawy przód). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-01-2011, 19:49
|
|
|
Tak byłem oglądać , na żywo wrażenie straszne. Nie chciałem go nawet za 1k pln. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2011, 20:04
|
|
|
To musi faktycznie być w opłakanym stanie. Na zdjęciach sprawia (albo sprawiała) nienajgorsze wrażenie... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|