Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4WS i ECS komuś potrzebne ?
Autor Wiadomość
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 11-01-2011, 15:39   4WS i ECS komuś potrzebne ?

Demontuję właśnie dawcę skrzyni do mojej Sigmy i staram się redukować koszty ;)
Jeżeli coś komuś potrzebne to pisać, w środku szara skóra z podgrzewaniem i elektryka ( fotel kierowcy mocno zmachany ) . Demontaż na miejscu z kanałem i narzędziami .
W miarę możliwości czasowych pomogę.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-01-2011, 02:47   

byłbym zainteresowany podgrzewaniem siedzeń. jak wygląda taki element przy dmontażu i montażu?
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 09:00   

Wiązka do przycisków na pewno jest więc kwestia wymiany foteli i założenia przycisków.
Przekładka w samych fotelach sam w sumie nie wiem. Mam podgrzewane w galancie IV ale nie zaglądałem "do środka". Postaram się zbadać temat.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-01-2011, 09:08   

włączniki to sobie pomontuję gdzieś , bo już na desce mam full. bardziej mnie właśnie interesuje rozbiórka siedzenia.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 09:49   

Włączniki są na dole przed gajgą od biegów , tam gdzie w kombi jest włącznik wycieraczek.
( u mnie tu jest mały schowek )
Tu jest podgrzewanie kierowcy /ecs/podgrzewanie pasażera

Probie dzisiaj zdjęcia i wkleję , każdy zobaczy co może dla siebie wybrać.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2011, 11:59   

W Diamante nie ma wiązki do podgrzewania bo NIE PRZEWIDZIANO podgrzewania, ot tak po prostu. Więc montaż podgrzewania to dodatkowe dłubanie bo trzeba kable. Zresztą maty podgrzewające są przyczepione (doszyte/doklejone) do tej gąbki na której siedzi tapicerka. Więc najprościej jest założyć fotele które już miały podgrzewanie (czyli z Sigmy :) tylko skąd takie wziąć :) .
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-01-2011, 12:07   

czyli nie do samej tapicerki ,tylko do gąbki ? - to się da zrobić - przekładałem już skóre i fotele :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 13:47   

Jak chcesz to i wiązkę możesz zdemontować.
Auto idzie do całkowitej rozbiórki.

Ze względu na łuszczący się lakier ( choć uszkodzeń mechanicznych nie ma ) i pękniętą szybę przednią i parę jeszcze innych rzeczy nie jest warte reaktywacji.

Jest też nowy układ wydechowy środkowy i końcowy polskiej produkcji. Musiałem dokupić żeby nie ogłuchnąć w trakcie jazdy na miejsce docelowe. Działa cicho, chociaż brak mu tej miękkości seryjnego wydechu ( a może to kwestia pracy silnika dawcy ).
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2011, 13:59   

jac33k napisał/a:
Jak chcesz to i wiązkę możesz zdemontować.
Auto idzie do całkowitej rozbiórki.

Ze względu na łuszczący się lakier ( choć uszkodzeń mechanicznych nie ma ) i pękniętą szybę przednią i parę jeszcze innych rzeczy nie jest warte reaktywacji.

Jest też nowy układ wydechowy środkowy i końcowy polskiej produkcji. Musiałem dokupić żeby nie ogłuchnąć w trakcie jazdy na miejsce docelowe. Działa cicho, chociaż brak mu tej miękkości seryjnego wydechu ( a może to kwestia pracy silnika dawcy ).


To ta czarna Sigma 24V co była za około 3500? Własnie co z tym lakierem - to schodzi z niej tylko lakier czy była jakoś malowana?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 14:17   

Dokładnie to schodzi z niej bezbarwny lakier, bazowy nienaruszony.
Poniżej fotki:





_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2011, 14:49   

Aha. Widzę że to podobny przypadek, ale inna jednak. Ja myslalem że to tą rozbierasz http://allegro.pl/mitsubi...1335428663.html
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 15:00   

Eh nie podobny :) .
Mój dawca trzyma fason.
Widziałem tą z allegro jakieś ~2 miesiące temu , już wtedy była zardzewiała i poobijana.
Podejrzewam po jakiejś powodzi czy czymś takim.

Nie zmienia to faktu że coś z tymi czarnymi lakierami było nie tak.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2011, 15:09   

jac33k napisał/a:
Eh nie podobny :) .
Mój dawca trzyma fason.
Widziałem tą z allegro jakieś ~2 miesiące temu , już wtedy była zardzewiała i poobijana.
Podejrzewam po jakiejś powodzi czy czymś takim.

Nie zmienia to faktu że coś z tymi czarnymi lakierami było nie tak.


A tą z allegro widziałeś na własne oczy? W sumie ciekawy jestem czy tylko poobijana czy była walona bo niby sprawna tylko ta blacha coś nie tak.
Być może, choć kolega ma dawcę też 92 (taka jak ta twoja) i tam lakier jest OK, choć auto strasznie poharatane (uderzony lewy tył i prawy przód).
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-01-2011, 19:49   

Tak byłem oglądać , na żywo wrażenie straszne. Nie chciałem go nawet za 1k pln.
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2011, 20:04   

To musi faktycznie być w opłakanym stanie. Na zdjęciach sprawia (albo sprawiała) nienajgorsze wrażenie...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.