Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zanik mocy
Autor Wiadomość
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 20-01-2011, 19:11   zanik mocy

witam. przejrzałem całe forum ale nie znalazłem tego co szukałem a mianowicie samochód mitsubishi carisma gdi 98 rocznik z dnia na dzien stracil moc i poczatkowo szarpał nie wkrecal sie na obroty to powymienialem:
sonde lambda, łącznik elastyczny tłumika + strumienica ( katalizator zapchany przegrzewał sie), świece NGK, filtr paliwa ten pod bezpiecznikami, przepływomierz używany, czujnik temperatury silnika ten co jest obok termostatu i samochód zaczał jeździć lepiej ale to nie jest to, ciśnienie sprawdzone na garach na rozgrzanym 13 bar na każdym z 4 ale na zimnym jakby nie palił na ktorys gar a dodam ze troche mnie to denerwuje bo samochod nie przyspiesza jak kiedys jakby brakowalo mu paliwa i tutaj zwracam sie do was o pomoc czy może to być awarią pompy wysokiego ciśnienia ?? albo wtryskiwaczy którys mógłby sie zapiec?? dodam że nie świeci mi sie kontrolka check engine, samochód zapala od razu zimą w te mrozy na dotyk , jedyna wada że troche wiecej pali, kreci sie w calym zakresie obrotów ale słabo jakby brakowalo paliwa
 
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2011, 19:12   

a fajki cewki wymieniales?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 20-01-2011, 20:08   

nie mechanik stwierdził że są dobre o mówił że fajkocewki to ewentualnie na ciepłym silniku by sie psuły, a można je jakoś sprawdzić ewentualnie która jest wadliwa czy wymiana wszystkich 4 z tego co sie juz orientowalem troche drogie sa
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 20-01-2011, 20:19   

kozaR napisał/a:
ciśnienie sprawdzone na garach na rozgrzanym 13 bar
małe to ciśnienie. W/g manuala 14,62 do 17,2 bara. Sprawdź ciśnienie na pompie WC, jest opis na forum co i jak.
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 20-01-2011, 20:23   

hmm też mi sie zdawało że troche mało a jakaś przyczyna mniejszego ciśnienia na garach ???

[ Dodano: 20-01-2011, 20:27 ]
a jeszcze ostatni objaw ostatnio zobaczyłem znaczny ubytek oleju, miska nie jest skorodowana czy wina leży w zużytych pierścionkach ??? wtedy było by niższe ciśnienie na garach bo by gubiło i benzyną mi lekko śmierdzi z tłumika:/
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 20-01-2011, 21:12   

Dobry mechanik sprawdzając kompresję jest w stanie ocenić co nie tak, pierścienie czy zawory, "próba olejowa" powinna to wyjaśnić.

Pozdrawiam
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 21-01-2011, 13:22   

moze ci sie rozrzad przestawił,wymien tez przewody wn od fajkocewek i sprawdz tps pamietraj ze na tps ma byc o ohm
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 21-01-2011, 16:25   

rozrząd dobrze ustawiony , a czym moge sprawdzić ten tps??

[ Dodano: 24-01-2011, 19:25 ]
ciśnienie na pompie zmierzone na jałowym wynosi 2,8 volta prawie 2,9 a przy przygazowaniu rosnie do 3,2 volta mierzyłem voltomierzem , pozostaje mi sprawdzic tps

[ Dodano: 25-01-2011, 17:55 ]
po sprawdzeniu fajkocewek okazało się że na 3 garku według zaponu co jest ostatni 4 przekaźnik pradu nie przewodził , obroty sie ustabilizowaly pali teraz na 4 garki, moc wrocila i spalanie do normy wrocilo przy ekonomicznej jeździe teraz komputer wykazuje 5,7 litra przy 80/ 90 km/h a wcześniej nie schodzilo z 11 litrów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.