Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2006, 20:55 Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy!
|
|
|
Witam. Mam problem prawdopodobnie z pompą wodną b o niedawno kupiłem samochód i była woda z rdzą. Płukałem wodą 3 razy aż wychodziła czysta. Potem zalałem płyn chłodniczy -37C. Teraz jak odpalę to leje się pod kołem pasowym na samym dole i mam pytanie: gdzie jest pompa wody i czy trzeba rozrząd rozkręcać??? I jeszcze jedno urwał mi się kabelek koło alternatora (na końcu wystaje ułamany plastik) i cały dół jest mokry koło filtra oleju. Do czego on jest? |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 21-10-2006, 21:51
|
|
|
Z tego co wiem pompa wody jest chyba od przodu silnika ,na dole ,przy rozrządzie ,który chyba niestety trzeba będzie rozebrać. (tego nie jestem pewien)
dziobak26 napisał/a: | cały dół jest mokry koło filtra oleju |
A od czego jest mokry? Od oleju? To może Ci leci pomiędzy filtrem a silnikiem. |
|
|
|
 |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 14:41
|
|
|
Bardzo was proszę o opis demontażu pompy wodnej. Będę wdzięczny. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2006, 14:50
|
|
|
adams12 napisał/a: | masz silnik porownywalny do 4g63dohc |
Ma dokładnie ten silnik |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 14:55
|
|
|
tylko inaczej sie nazywa chyba co nie? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2006, 15:17
|
|
|
adams12 napisał/a: | tylko inaczej sie nazywa chyba co nie? |
A to dlaczego Eagle Talon to Eclipse i silnik nazywa się 4G63 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 23:03
|
|
|
a bo w ktorejs z tych furek DSM silnik nazywa sie inaczej.... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2006, 23:17
|
|
|
2G Eclipse ma silnik Chryslera 420A w wersji RS czy GS |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 23:19
|
|
|
oooooooto mi wlasnie Hubi chodzilo
dziobak - napisz co podzialales!1 |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 23-10-2006, 13:55
|
|
|
RS i GS w wersji amerykanskiej to nie DSM , DSM to tylko eclipse 1g, Playmount laser, i eagle Talon, jak i 2g Turbo. DSM to skrot od Dimont Motorsport firmy w kaliforni ktora skladala eclipsy. Eclipse jest samochodem amerykanskim na japonskich czesciach silnik i drivetrain. RS i GS skladane jest przez fabryki Chryslera i Mitsubishi Motors US. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 15:33
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | DSM to skrot od Dimont Motorsport firmy w kaliforni ktora skladala eclipsy. |
a nie od Diamond Star Motors? |
|
|
|
 |
Waldek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2006, 17:32
|
|
|
Uważaj jeżeli jeszcze nie zabrałeś się za wymianę pompy to sprawdź wszystkie punkty kontrolne paska rozrządu który musisz i tak zdjąć i kupić nowy bo starego pratycznie nie powinno się zakładać, ale chodzi mi o co innego w 4g64 mozesz spotkać niespodziankę w postaci innego położenia koła na wale niz na instrukcjach serwisowych, sam to przerobiłem a jeszcze jedno jak bedziesz już zdejmował pasek rozrządu to pamiętaj że w połowie szerokości silnika na dole jest otwór zabezpieczony śrubą gdzie trzeba włożyć np śrubokręt na długość 6 cm co jest ważne by zabezpieczyć przekręcenie się wału pompy olejowej. Jeśli zrobiłeś już wymianę pompy to powiedz czy miałeś oznaczenia na wale korbowym takie jak w instrukcji .
[ Dodano: 02-11-2006, 17:33 ]
silnik oczywiście 4g63 moja pomyłka |
|
|
|
 |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2006, 21:22
|
|
|
Cześć! Zrobiłem to bez rozbierania i jakichkolwiek modyfikacji. Na początku lało niesamowicie po odpaleniu silnika. Wsypałem proszek do uszczelniania chłodnicy i pompa działa jak nowa bez przecieków ani kropli. Po wymianie rozrządu wymienię pompę tylko nie wiem jaką kupić ( tanio i dobrą) doradźcie. Autko jest z USA. Na pasku pisze Power ...... resztę nie mogę sie doczytać może ktoś wie co to za pasek. |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 10-11-2006, 21:46
|
|
|
PowerGrip - Gates ?
Ta firma mi przychodzi do głowy |
_________________
 |
|
|
|
 |
|