Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 4G63T+N2O
Autor Wiadomość
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 23-01-2011, 20:05   Eclipse 4G63T+N2O

Wiec jako ze jakis czas juz zagladam na forum i bylem na jakims spocie lubelskim to pomyslalem ze warto napisac cos nie cos o swoim aucie :lol:
Samochod Mitsubishi Eclipse 1G zakupiony od kolegi z forum MEKP ze Szczecina poczatkowo samochod byl seryjny zwykly GS zwolnossacym silnikiem i 150km osiagi zaraz po zakupie powalaly ale z czasem troche brakowalo.
Pierwsza modyfikacja bylo usuniecie walkow balansowych i odchudzenie kola zamachowego mocniejsze sprzeglo :D Wyniki byly juz duzo fajniejsze ale potem czlowiek sie przyzwyczail i juz znowy wydawalo sie ze autko nie jedzie :( wiec do samochodu wskoczyla instalacja N2O i swiat wydawal sie znowu piekny :mrgreen:

Niestety w skutek zerwania sie paska czekal mnie przymusowy remont ktory trwa do teraz i miejmy nadzieje ze juz niebawem autko bedzie sie odpychalo znowu :lol:

Jako ze planowalem jakis czas juz dolozenie T do oznaczenia silnika to zbieralem troche czesci do zrobienia silnika.

Wraz z kolega postanowilem podjac sie budowy silnika poczatkowo mial byc skladany przez firme niestety wystapily komplikacje i silnik skladalem sam.

Modyfikacje bloku
-cylindry po honie
-usuniete walki balansowe
-nowy wal korbowy
-tloki turbo z korbami
-panewki ACL Race Series
-sruby podpory walu ARP
Modyfikacje glowicy
-glowica rozebrana wyczyszczona i wymyta
-nowe zawory
-nowe hydro
-nowe uszczelniacze
-gniazda z kanalami typu "studnie" zwiekszone przeplywy
-ostrzejsze walki rozrzadu
-uszczelka 3 warstwowa COMETIC
-szpilki glowicy ARP
oprocz tego na caly silnik poszly nowe uszczelki, simeringi i oringi

Turbo popularna 16 z kolektorem typu baran plus komplet przewodow smarujacych i chlodzacych uszczelki kompletny wydech przelot 3 calowy
IC od fmic.pl 780x300x76 orurowanie w trakcie produkcji :D
Zamach od wersji Turbo i sprzeglo narazie seria od GST ale niedlugo zagosci spiek i wzmocniony docisk

Strojenie DET II plus seryjny komputer
Potrzebne wskazniki boost EGT cisnienie i temperatura oleju
Turbotimer

Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing

Ze strony wizualnej zagoscily czarne kubly z pasami 3 punktowymi przedni zderzak z wiekszymi wlotami z spojler.pl i dojdzie spojler na klape rowniez od rosomaka :p

Jak widac pracom nie ma konca i do dokonczenia projektu jeszcze sporo brakuje ale nie poddaje sie i caly czas cos sie dzieje mam nadzieje ze w sezonie letnim bedzie juz po dotarciu i bedzie ostre upalanie kapci na torze w lublinie :D











W miare postepow w projekcie bedzie foto aktualizacja :D
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-01-2011, 23:52   

nieźle, ale tym NOSem to nie chwal się zbyt głośno, bo to nielegalne :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 24-01-2011, 00:01   

legalne jest pod warunkiem ze butla jest zakrecona :D bylem na przegladzie i gosc sie pytal co to za zawory pod maska to mu powiedzialem odrazu kazal otworzyc bagarek i sprawdzal zawor zakrecony znaczy git i przeglad podbil w razie kontroli policji tez butla ma byc zakrecona i nie ma problemow :lol: na co dzien jest zakrecona otwieram tylko na specjalne okazje 8) 8) 8)
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-01-2011, 00:13   

kafar_1989 napisał/a:
-tloki turbo z korbami

kute ???
kafar_1989 napisał/a:
Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing

najlepsza dostepna zawiecha do tej wersji napedowej 8) kiedys bedzie mnie musiał przewiesc na łuku :twisted:

Kafar widze ze graty mamy podobne, a powiedz mi jaki wydech bedzie ???

TE kubły mi sie strasznie podobaja !!! Maja regulcje jakies ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 24-01-2011, 08:38   

no niestety nie kute bo mialem wypadek w rodzinie i brak funduszy sie zrobil a kubelki maja regulacje :D
graty praktycznie kazdy ma podobne :P
wydech przelot 3 cale i tlumiki 2 na zamowinie robione :roll:
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Adi_3kGT 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 56
Skąd: Świdnica
Wysłany: 24-01-2011, 19:30   

Kafar dawaj wiecej fotek :) te piękne ostatnie zdjęcie dam sobie chyba na tapetke :twisted: rzadko spotyka sie 1g z takim "zdrowym" serduchem :D
_________________

 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 24-01-2011, 22:18   

no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie zeby to chcialo troche chodzic :D
a potem to juz docieranie i jazda na drogi :lol:
samochodzik robie dla siebie wiec jest bardzo mocno doiwestowany nie oszczedzam na nim wogole robie raz a dobrze i czesci tez mozna powiedziec ze bardzo wysoka polka :P
jak juz bedzie jezdzil to jeszcze malowanie mnie czeka i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas :P :P :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-01-2011, 23:57   

kafar_1989 napisał/a:
i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas :P :P :P

taaaaa napewno :P :P :P
kafar_1989 napisał/a:
no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie

to moze sie załapie na przejazdzke :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 25-01-2011, 10:30   

bedzie widac rosomak1983, moze sie zalapiesz ale narazie to beda pierwsze kontrolowane i bardzo spokone odpaly zeby ten silnik chodzil jak trzeba i dokanczanie calej reszty elektronika dolot i pare jeszcze rzeczy :lol: jeszcze jest przy nim roboty :D
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 06-02-2011, 15:43   

Silnik poskladany do konca skrzynia przeszla remoncik sprzegielko Exedy na miejscu teraz wszystko tylko wsadzic w bude (niestety brak czasu) Misio dostal nowe koleczka 17 calowe z oponkami Toyo Proxes R888
czekamy teraz na lato i testy na pelnym bucie :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.