Eclipse 4G63T+N2O |
Autor |
Wiadomość |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 23-01-2011, 20:05 Eclipse 4G63T+N2O
|
|
|
Wiec jako ze jakis czas juz zagladam na forum i bylem na jakims spocie lubelskim to pomyslalem ze warto napisac cos nie cos o swoim aucie
Samochod Mitsubishi Eclipse 1G zakupiony od kolegi z forum MEKP ze Szczecina poczatkowo samochod byl seryjny zwykly GS zwolnossacym silnikiem i 150km osiagi zaraz po zakupie powalaly ale z czasem troche brakowalo.
Pierwsza modyfikacja bylo usuniecie walkow balansowych i odchudzenie kola zamachowego mocniejsze sprzeglo Wyniki byly juz duzo fajniejsze ale potem czlowiek sie przyzwyczail i juz znowy wydawalo sie ze autko nie jedzie wiec do samochodu wskoczyla instalacja N2O i swiat wydawal sie znowu piekny
Niestety w skutek zerwania sie paska czekal mnie przymusowy remont ktory trwa do teraz i miejmy nadzieje ze juz niebawem autko bedzie sie odpychalo znowu
Jako ze planowalem jakis czas juz dolozenie T do oznaczenia silnika to zbieralem troche czesci do zrobienia silnika.
Wraz z kolega postanowilem podjac sie budowy silnika poczatkowo mial byc skladany przez firme niestety wystapily komplikacje i silnik skladalem sam.
Modyfikacje bloku
-cylindry po honie
-usuniete walki balansowe
-nowy wal korbowy
-tloki turbo z korbami
-panewki ACL Race Series
-sruby podpory walu ARP
Modyfikacje glowicy
-glowica rozebrana wyczyszczona i wymyta
-nowe zawory
-nowe hydro
-nowe uszczelniacze
-gniazda z kanalami typu "studnie" zwiekszone przeplywy
-ostrzejsze walki rozrzadu
-uszczelka 3 warstwowa COMETIC
-szpilki glowicy ARP
oprocz tego na caly silnik poszly nowe uszczelki, simeringi i oringi
Turbo popularna 16 z kolektorem typu baran plus komplet przewodow smarujacych i chlodzacych uszczelki kompletny wydech przelot 3 calowy
IC od fmic.pl 780x300x76 orurowanie w trakcie produkcji
Zamach od wersji Turbo i sprzeglo narazie seria od GST ale niedlugo zagosci spiek i wzmocniony docisk
Strojenie DET II plus seryjny komputer
Potrzebne wskazniki boost EGT cisnienie i temperatura oleju
Turbotimer
Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing
Ze strony wizualnej zagoscily czarne kubly z pasami 3 punktowymi przedni zderzak z wiekszymi wlotami z spojler.pl i dojdzie spojler na klape rowniez od rosomaka
Jak widac pracom nie ma konca i do dokonczenia projektu jeszcze sporo brakuje ale nie poddaje sie i caly czas cos sie dzieje mam nadzieje ze w sezonie letnim bedzie juz po dotarciu i bedzie ostre upalanie kapci na torze w lublinie
W miare postepow w projekcie bedzie foto aktualizacja |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 23-01-2011, 23:52
|
|
|
nieźle, ale tym NOSem to nie chwal się zbyt głośno, bo to nielegalne |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 24-01-2011, 00:01
|
|
|
legalne jest pod warunkiem ze butla jest zakrecona bylem na przegladzie i gosc sie pytal co to za zawory pod maska to mu powiedzialem odrazu kazal otworzyc bagarek i sprawdzal zawor zakrecony znaczy git i przeglad podbil w razie kontroli policji tez butla ma byc zakrecona i nie ma problemow na co dzien jest zakrecona otwieram tylko na specjalne okazje |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24-01-2011, 00:13
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | -tloki turbo z korbami |
kute ???
kafar_1989 napisał/a: | Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing |
najlepsza dostepna zawiecha do tej wersji napedowej kiedys bedzie mnie musiał przewiesc na łuku
Kafar widze ze graty mamy podobne, a powiedz mi jaki wydech bedzie ???
TE kubły mi sie strasznie podobaja !!! Maja regulcje jakies ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 24-01-2011, 08:38
|
|
|
no niestety nie kute bo mialem wypadek w rodzinie i brak funduszy sie zrobil a kubelki maja regulacje
graty praktycznie kazdy ma podobne
wydech przelot 3 cale i tlumiki 2 na zamowinie robione |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
Adi_3kGT
Forumowicz

Auto: Mitsubishi 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 56 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 24-01-2011, 19:30
|
|
|
Kafar dawaj wiecej fotek te piękne ostatnie zdjęcie dam sobie chyba na tapetke rzadko spotyka sie 1g z takim "zdrowym" serduchem |
_________________
 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 24-01-2011, 22:18
|
|
|
no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie zeby to chcialo troche chodzic
a potem to juz docieranie i jazda na drogi
samochodzik robie dla siebie wiec jest bardzo mocno doiwestowany nie oszczedzam na nim wogole robie raz a dobrze i czesci tez mozna powiedziec ze bardzo wysoka polka
jak juz bedzie jezdzil to jeszcze malowanie mnie czeka i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24-01-2011, 23:57
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas |
taaaaa napewno
kafar_1989 napisał/a: | no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie |
to moze sie załapie na przejazdzke |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 25-01-2011, 10:30
|
|
|
bedzie widac rosomak1983, moze sie zalapiesz ale narazie to beda pierwsze kontrolowane i bardzo spokone odpaly zeby ten silnik chodzil jak trzeba i dokanczanie calej reszty elektronika dolot i pare jeszcze rzeczy jeszcze jest przy nim roboty |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 06-02-2011, 15:43
|
|
|
Silnik poskladany do konca skrzynia przeszla remoncik sprzegielko Exedy na miejscu teraz wszystko tylko wsadzic w bude (niestety brak czasu) Misio dostal nowe koleczka 17 calowe z oponkami Toyo Proxes R888
czekamy teraz na lato i testy na pelnym bucie |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
|