Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Ca0 1.3 92r Check engine na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
galaaa 
Forumowicz
ColT

Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Bolków
Wysłany: 28-01-2011, 17:31   [CA1A 1.3] Ca0 1.3 92r Check engine na wysokich obrotach

Witam mam taki problem i postaram sie go opisac. Moj bolid to Colt 1.3 ca0 92r. Jadac samochodem wyswietla sie check engine ale tylko jak jade i trzymam pedal w jednej pozycji lub wiecej, wystarczy ze leciutko ujme gazu i problem ustepuje. ale po jakims czasie znow sie wyswietla i tylko gazu ujme i gasnie. Auto pali ,normalnie jezdzi nic nadzwyczajnego sie nie dzieje nie zauwazylem nic niepokojacego oprocz tego checkA . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-02-2011, 00:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 28-01-2011, 21:24   

Wymrugaj jakie błędy zanotował komputer wtedy będzie wiadomo co go boli
Może to coś z TPS'em albo sonda lambda ale tylko gdybam
_________________
Siwy
 
 
galaaa 
Forumowicz
ColT

Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Bolków
Wysłany: 29-01-2011, 09:48   

a moglbys mi blizej powiedziec jak je wymrugac bo nie wiem gdzie dokladnie podlaczyc..
 
 
 
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 29-01-2011, 10:17   

Sprawdz czy masz pod kierownica zlącze diagnostyczne. Taki szerokie dwurzędowe.
Ja mam w Lancera z 94 i jest koło lewego kolana kierowcy, pożniej monotwali chyba z prawej strony.
Zwierasz styki 1 z 4 i po wlaczeniu zapłonu lampka chech engine wymruga Ci błędy.

Jeśli tego złącza nie znajdziesz to jest inna opcja ze rownież pod kierownicą jest skrzynka z przekażnikami i tam można wymrugać błedy za pomocą żarówki.

U mnie działą piewrsza opcja po szczegóły drugiej szukaj na forum.

Kody błedów tez znajdziesz, np. na stronie Krzyżaka.

Najpierw głowa pod kierownice - powodzenia
_________________
Siwy
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-01-2011, 11:28   

Miałem podobnie i winna była sonda lambda.
 
 
galaaa 
Forumowicz
ColT

Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Bolków
Wysłany: 10-02-2011, 19:39   

witam zauwazylem ze przy wtyczce ktora idzie do sondy a wychodzi z wiazki kabli ktos namieszal z kablami sa pomieszane jeden jest urwany a przy wtyczce nie ma takiego koloru.. bodajze dwa lacza sie z jednym z instalacji. moje pytanie co z tym dalej zrobic.. czy elektryk? czy moze ktos by mi podpowiedzial jaki kolor z instalacji ma sie laczyc z kolorem z wtyczki?? pozdrawiam..
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 10-02-2011, 23:29   

A jakie masz tam kolory? Dwa takie same to jest grzałka (w uniwersalnej NGK z allegro są to białe przewody), kolejne dwa to +12V i masa (znowu w uniwersalnej z allegro szary to +12V, czarny to -w praktycznie każdej- masa).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
galaaa 
Forumowicz
ColT

Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Bolków
Wysłany: 17-02-2011, 17:39   

ale chodzi o to ze kable sa pomieszane te co z wiazki wychodza... jezeli by ktos pomogl jaki kolor kabla z wiazki ma isc do koloru z wtyczki do sondy to bede bardzo wdzieczny bo nie wiem co dalej.

[ Dodano: 21-02-2011, 19:01 ]
pomoze ktos?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.