[CA1A 1.3] Ca0 1.3 92r Check engine na wysokich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
galaaa
Forumowicz ColT
Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 36 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 28-01-2011, 17:31 [CA1A 1.3] Ca0 1.3 92r Check engine na wysokich obrotach
|
|
|
Witam mam taki problem i postaram sie go opisac. Moj bolid to Colt 1.3 ca0 92r. Jadac samochodem wyswietla sie check engine ale tylko jak jade i trzymam pedal w jednej pozycji lub wiecej, wystarczy ze leciutko ujme gazu i problem ustepuje. ale po jakims czasie znow sie wyswietla i tylko gazu ujme i gasnie. Auto pali ,normalnie jezdzi nic nadzwyczajnego sie nie dzieje nie zauwazylem nic niepokojacego oprocz tego checkA . Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-02-2011, 00:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
siwylok
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Lubliniec -> Pabianice
|
Wysłany: 28-01-2011, 21:24
|
|
|
Wymrugaj jakie błędy zanotował komputer wtedy będzie wiadomo co go boli
Może to coś z TPS'em albo sonda lambda ale tylko gdybam |
_________________ Siwy |
|
|
|
 |
galaaa
Forumowicz ColT
Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 36 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 29-01-2011, 09:48
|
|
|
a moglbys mi blizej powiedziec jak je wymrugac bo nie wiem gdzie dokladnie podlaczyc.. |
|
|
|
 |
siwylok
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Lubliniec -> Pabianice
|
Wysłany: 29-01-2011, 10:17
|
|
|
Sprawdz czy masz pod kierownica zlącze diagnostyczne. Taki szerokie dwurzędowe.
Ja mam w Lancera z 94 i jest koło lewego kolana kierowcy, pożniej monotwali chyba z prawej strony.
Zwierasz styki 1 z 4 i po wlaczeniu zapłonu lampka chech engine wymruga Ci błędy.
Jeśli tego złącza nie znajdziesz to jest inna opcja ze rownież pod kierownicą jest skrzynka z przekażnikami i tam można wymrugać błedy za pomocą żarówki.
U mnie działą piewrsza opcja po szczegóły drugiej szukaj na forum.
Kody błedów tez znajdziesz, np. na stronie Krzyżaka.
Najpierw głowa pod kierownice - powodzenia |
_________________ Siwy |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-01-2011, 11:28
|
|
|
Miałem podobnie i winna była sonda lambda. |
|
|
|
 |
galaaa
Forumowicz ColT
Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 36 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 10-02-2011, 19:39
|
|
|
witam zauwazylem ze przy wtyczce ktora idzie do sondy a wychodzi z wiazki kabli ktos namieszal z kablami sa pomieszane jeden jest urwany a przy wtyczce nie ma takiego koloru.. bodajze dwa lacza sie z jednym z instalacji. moje pytanie co z tym dalej zrobic.. czy elektryk? czy moze ktos by mi podpowiedzial jaki kolor z instalacji ma sie laczyc z kolorem z wtyczki?? pozdrawiam.. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 10-02-2011, 23:29
|
|
|
A jakie masz tam kolory? Dwa takie same to jest grzałka (w uniwersalnej NGK z allegro są to białe przewody), kolejne dwa to +12V i masa (znowu w uniwersalnej z allegro szary to +12V, czarny to -w praktycznie każdej- masa). |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
galaaa
Forumowicz ColT
Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 36 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 17-02-2011, 17:39
|
|
|
ale chodzi o to ze kable sa pomieszane te co z wiazki wychodza... jezeli by ktos pomogl jaki kolor kabla z wiazki ma isc do koloru z wtyczki do sondy to bede bardzo wdzieczny bo nie wiem co dalej.
[ Dodano: 21-02-2011, 19:01 ]
pomoze ktos? |
|
|
|
 |
|