Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Dziwne "skrzeczenie" z układu kier.
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-01-2011, 17:09   

To raczej na pewno sworzeń wahacza prostego.Musisz go wybić,musisz wybić też banana.
Odsuwasz piastę,i masz go na wierzchu.Następnie zdejmujesz osłonę gumową sworznia.Czyścisz wypracowany smar,ruszając sworzniem we wszystkie strony.Następnie smarujesz go ruszając nim,aż zacznie dobrze działać.Potem czyścisz osłonę ze starego smaru,i nakładasz tam nowy.Musisz go nałożyć ile tylko się da.Potem składasz,i powinno być ok.
Naznaczam,że ja reanimowałem ori wahacz,który jest w tym aucie odkąd go mam,i nie wiem ile wcześniej(ja mam go pięć lat :) )
Wahacz po nasmarowaniu nie wykazuje luzów,i jest całkowicie sprawny.Jeśli okaże się,że po nasmarowaniu jest luz,trzeba go natychmiast wymienić.
_________________

 
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 30-01-2011, 20:56   

jacek11 napisał/a:
To raczej na pewno sworzeń wahacza prostego.Musisz go wybić,musisz wybić też banana.
Odsuwasz piastę,i masz go na wierzchu.Następnie zdejmujesz osłonę gumową sworznia.Czyścisz wypracowany smar,ruszając sworzniem we wszystkie strony.Następnie smarujesz go ruszając nim,aż zacznie dobrze działać.Potem czyścisz osłonę ze starego smaru,i nakładasz tam nowy.Musisz go nałożyć ile tylko się da.Potem składasz,i powinno być ok.
Naznaczam,że ja reanimowałem ori wahacz,który jest w tym aucie odkąd go mam,i nie wiem ile wcześniej(ja mam go pięć lat :) )
Wahacz po nasmarowaniu nie wykazuje luzów,i jest całkowicie sprawny.Jeśli okaże się,że po nasmarowaniu jest luz,trzeba go natychmiast wymienić.


Dzięki za szczegółowy opis.

Wahacz dolny prosty wymieniałem tydzień temu na nowy firmy Sakura więc nie wiem czy to możliwe aby smar się w tak krótkim czasie zużył i skrzypiał.

W każdym bądź razie wykręce banana i przesmaruję go według Twojego opisu.

Jeszcze takie pytanie kontrolne :

Jeżeli wykluczyć piszczenie wydobywające się z wahaczy (prostego i banana) to z czego jeszcze może to wynikać ? czy już nie ma innych opcji ?
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-01-2011, 21:20   

Spox_2 napisał/a:
Jeszcze takie pytanie kontrolne :

Jeżeli wykluczyć piszczenie wydobywające się z wahaczy (prostego i banana) to z czego jeszcze może to wynikać ? czy już nie ma innych opcji ?

Te podzespoły które pracują podczas skręcania,czyli :końcówka drążka kierowniczego,i sworzeń wahacza górnego.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2011, 01:10   

Też miałem potwornie wybite sworznie wahaczy dolnych giętych (bananów) i poza strasznymi stukami nic nie skrzypiało.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-01-2011, 03:02   

tak jak napisałem jeżeli sworzeń banana jest uszkodzony to skrzypieć nie będzie :P ale jak jest cały i sprawny jak nowy to może skrzypieć jeżeli dostanie suchoty z powodu np. rozdartej osłony :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.