Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:24 |
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-) |
Autor |
Wiadomość |
diapazon [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2006, 19:01 Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
|
|
|
VR-4 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 24-10-2006, 19:04
|
|
|
Piękny i bestia... Jak kiedyś wkońcu zdecyduję się i pojadę tyrać gdzieś do UK to sobie takiego sprawię... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-10-2006, 21:35
|
|
|
Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 24-10-2006, 21:37
|
|
|
Marcino napisał/a: | Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6? | podstawa tego silnika jest 6A13 tyle, że ma dwa wałki rozrządu oraz podwójny intercooler co daje moc 280 KM
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2006, 21:40
|
|
|
I to by było coś jakby takim sprzętem zajechał na zlocik... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-10-2006, 21:40
|
|
|
Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak??? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 24-10-2006, 21:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak??? | dokładnie
6A13 ma oznaczenie SOHC natomiast 6A13TT ma DOHC
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 24-10-2006, 22:18
|
|
|
ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech ) |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 24-10-2006, 22:21
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech ) | nie było wersji LH
ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 24-10-2006, 22:29
|
|
|
super autko a te foteliki... sa po prostu piekne. Widzialem takie w skórze w troche innym autku w Polsce (jest zreszta na sprzedaż) i wygladaja kosmicznie Szkoda ze cena autka dla mnie zaporowa na razie.
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 24-10-2006, 22:42
|
|
|
roch_27 napisał/a: | nie było wersji LH |
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ? roch_27 napisał/a: | ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland |
jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-10-2006, 23:23
|
|
|
Jak patrze na ten uturbiony silnik, to mysle o spręzarce Rootsa naszej z Eatona co dla VW robimy, podobno istnieje szansa dostać taka po niskiej cenie, jak by ja tak do zwykłego V6 załozyć... hmm... co prawda VR4 to nigdy nie bedzie... ale mocy przybywaj. Wiem wiem, pomarzyc moża ale pozno już wiec połoze sie moze mi sie przyśni coś.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 25-10-2006, 00:32
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | roch_27 napisał/a:
nie było wersji LH
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ? | proste pytanie jednak odpowiedź już nie jest tak prosta.
A więc:
Po cześci prawdą jest iż VR-4 był (jako nowe) było dosyć drogie a wiadomo, ze funt brytyjski bardzo dobrze utrzymuje się na rynku ( co świadczy o zamożności) druga sprawa to, że w Japonii również jeździ się po "dziwnej" stronie
Nie potrzeba było zmieniać pierwotnej konstrukcji auta (podwozie, układ kierowniczy).
Rafal_Szczecin napisał/a: | jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz | ze mna jest jak z pampersem nie wyciśniesz nic a nic ale jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 25-10-2006, 12:11
|
|
|
no dobra ale nie wyprodukowano ZADNEJ sztuki na rynek europejski
vr4 czyli naped na 4 lapki si ? oraz moc 280 kucy .
skrzynia 5 czy juz moze 6 ? jezeli piatka to ta sama co w V6 ? (naturalnie wzmocniona itp) czy to juz moze calkiem inna konstrukcja ?
na fotkach widac automat z tiptronicem (tiptronikiem ) czy wychodzily tez wersje z manualem ?
sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju roch_27 napisał/a: | jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie |
hehe sie rozumie staly kontakt mamy wiec G |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 25-10-2006, 12:28
|
|
|
taaa, jest ich sporo w uk do sprzedania i ceny sa nawet od 2500 funtow..ale ubezpieczenie auta jest bardzo wysokie, 20 grupa ubezpieczeniowa ( czyli to samo co auta sportowe jak imprezy, lancery, jaguary czy porshaki ) za autko trze rocznie zaplacic w moim przypadku 26 lat (1700funtow w najtanszej firmie )
jesli byla by mozliwosc zarejestrowania takiego w polsce bez przekaldki kierownicy to bym sobie takim teraz wrocil do polski, byc moze jest przepis ze auta wystepujace tylko z kierownica po prawej stronie, niemajace odpowiednika mozna zarejestrowac w naszym kraju, niemam pewnosci, ale wkoncu galant ma druga nazwe , LEGNUM, a ta napewno niewystepuje w spisach ubezpieczycieli jako LHD.
a co do roznic, to sa wieksze niz przypuszczacie, przedewsyztskim naped jest zaporzyczony z lancera, system kontroli trakcji sa blizniacze, skrzynie sa zarowno w manualu jaki i w tiptroniku.
napweno i hamulce sa mocniejsze , sadze ze przynajmniej takie jak w 3000gt
a za moc tego auta odpowiadaja dwie turbinki, sa dwie wersje 260 koni oraz 280
poprzedni galant 93-96 tez mial wersje vr4, widzialemw uk do sprzedania za 1500- 2900 funtow, silnik v6 tyle ze dwu litrowy, tez na du turbinach, moc 240 koni w serii.
galant vr4 w zdrowym stanie powienie przyspieszac do setki w 6 sekund.
sam ciekaw jestem jak zwrotne jest to auto, czy to raczej samochod na autostrady czy tez auto na wiejskie krete drogi. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
|