Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:24
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
Autor Wiadomość
diapazon
[Usunięty]

  Wysłany: 24-10-2006, 19:01   Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)

VR-4
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-10-2006, 19:04   

Piękny i bestia... Jak kiedyś wkońcu zdecyduję się i pojadę tyrać gdzieś do UK to sobie takiego sprawię... :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-10-2006, 21:35   

Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 24-10-2006, 21:37   

Marcino napisał/a:
Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6?
podstawa tego silnika jest 6A13 tyle, że ma dwa wałki rozrządu oraz podwójny intercooler :twisted: co daje moc 280 KM :lol:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 21:40   

I to by było coś jakby takim sprzętem zajechał na zlocik...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-10-2006, 21:40   

Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak???
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 24-10-2006, 21:50   

Marcino napisał/a:
Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak???
dokładnie :lol:

6A13 ma oznaczenie SOHC natomiast 6A13TT ma DOHC

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-10-2006, 22:18   

ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech :P )
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 24-10-2006, 22:21   

Rafal_Szczecin napisał/a:
ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech :P )
nie było wersji LH :evil: :x :cry:

ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland :lol:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 24-10-2006, 22:29   

super autko a te foteliki... :) sa po prostu piekne. Widzialem takie w skórze w troche innym autku w Polsce (jest zreszta na sprzedaż) i wygladaja kosmicznie :) Szkoda ze cena autka dla mnie zaporowa na razie.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-10-2006, 22:42   

roch_27 napisał/a:
nie było wersji LH


mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ?
roch_27 napisał/a:
ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland

jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz :twisted:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-10-2006, 23:23   

Jak patrze na ten uturbiony silnik, to mysle o spręzarce Rootsa naszej z Eatona co dla VW robimy, podobno istnieje szansa dostać taka po niskiej cenie, jak by ja tak do zwykłego V6 załozyć... hmm... co prawda VR4 to nigdy nie bedzie... ale mocy przybywaj. Wiem wiem, pomarzyc moża ale pozno już wiec połoze sie moze mi sie przyśni coś.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 25-10-2006, 00:32   

Rafal_Szczecin napisał/a:
roch_27 napisał/a:
nie było wersji LH


mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ?
proste pytanie jednak odpowiedź już nie jest tak prosta.
A więc:
Po cześci prawdą jest iż VR-4 był (jako nowe) było dosyć drogie a wiadomo, ze funt brytyjski bardzo dobrze utrzymuje się na rynku ( co świadczy o zamożności) :wink: druga sprawa to, że w Japonii również jeździ się po "dziwnej" stronie :mrgreen:
Nie potrzeba było zmieniać pierwotnej konstrukcji auta (podwozie, układ kierowniczy).

Rafal_Szczecin napisał/a:
jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz :twisted:
ze mna jest jak z pampersem :arrow: nie wyciśniesz nic a nic :mrgreen: ale jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie :twisted:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 25-10-2006, 12:11   

no dobra ale nie wyprodukowano ZADNEJ sztuki na rynek europejski :?:

vr4 czyli naped na 4 lapki si ? oraz moc 280 kucy .
skrzynia 5 czy juz moze 6 ? jezeli piatka to ta sama co w V6 ? (naturalnie wzmocniona itp) czy to juz moze calkiem inna konstrukcja ?
na fotkach widac automat z tiptronicem (tiptronikiem :P ) czy wychodzily tez wersje z manualem ?

sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju :D
roch_27 napisał/a:
jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie


hehe sie rozumie :D staly kontakt mamy wiec G :)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 25-10-2006, 12:28   

taaa, jest ich sporo w uk do sprzedania i ceny sa nawet od 2500 funtow..ale ubezpieczenie auta jest bardzo wysokie, 20 grupa ubezpieczeniowa ( czyli to samo co auta sportowe jak imprezy, lancery, jaguary czy porshaki ) za autko trze rocznie zaplacic w moim przypadku 26 lat (1700funtow w najtanszej firmie )

jesli byla by mozliwosc zarejestrowania takiego w polsce bez przekaldki kierownicy to bym sobie takim teraz wrocil do polski, byc moze jest przepis ze auta wystepujace tylko z kierownica po prawej stronie, niemajace odpowiednika mozna zarejestrowac w naszym kraju, niemam pewnosci, ale wkoncu galant ma druga nazwe , LEGNUM, a ta napewno niewystepuje w spisach ubezpieczycieli jako LHD.

a co do roznic, to sa wieksze niz przypuszczacie, przedewsyztskim naped jest zaporzyczony z lancera, system kontroli trakcji sa blizniacze, skrzynie sa zarowno w manualu jaki i w tiptroniku.

napweno i hamulce sa mocniejsze , sadze ze przynajmniej takie jak w 3000gt
a za moc tego auta odpowiadaja dwie turbinki, sa dwie wersje 260 koni oraz 280
poprzedni galant 93-96 tez mial wersje vr4, widzialemw uk do sprzedania za 1500- 2900 funtow, silnik v6 tyle ze dwu litrowy, tez na du turbinach, moc 240 koni w serii.
galant vr4 w zdrowym stanie powienie przyspieszac do setki w 6 sekund.
sam ciekaw jestem jak zwrotne jest to auto, czy to raczej samochod na autostrady czy tez auto na wiejskie krete drogi.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.