Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy na Pb??? E32A
Autor Wiadomość
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 05-02-2011, 22:40   Brak mocy na Pb??? E32A

Galant e32a 1.8 8v 4g37 eci

Lpg 2 generacji

Problem polega na tym ze galant nie ma mocy na Pb, słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.
Na lpg nie występują takie objawy. ogólnie na lpg przyśpiesza przyzwoicie w pełnym zakresie obrotów.
I tu moje pytanie w czym tkwi problem? Czy da rade coś z tym zrobić czy tak poprosty musi być?

Ecu wygląda na dobre kondensatory były wymieniane.
filtr paliwa wymieniany. po wymianie filtra zaczoł smigać lepiej ale dalej wystepuje efekt szarpania i słabo sie wkręca na obroty.
Czy może jest to wina pompy paliwa?
_________________
GALANT E3*
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-02-2011, 00:23   

to może być milion różnych rzeczy. Przede wszystkim czy świeci CE na benzynie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-02-2011, 09:40   

CE nie świeci. sprawdzałęm błedy ecu i nie ma nic dioda cały czas miga krótkimi sygnałami, czyli wszystko jest ok.
_________________
GALANT E3*
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-02-2011, 09:51   

To odłącz przepływomierz i spr obuj na PB się przejechać.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 09-02-2011, 16:25   

Odłączenie przepływomierza nic nie dało.

Chyba zobacze co tam z wtryskiwaczami, Ewentualnie założe wtryskiwacze od 2.0 i się zobaczy cze bedzie jakas poprawa.(będą pasowały?)

Wczoraj wymieniłem świece i juz jest kolejna poprawa z każdą wymiana częsci eksploatacyjnych jest coraz lepiej.

Mam nadzieje że misiek odżyje i pokaże na co go stać :mrgreen:
_________________
GALANT E3*
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 22:20   

Możliwe, że wtryski, albo pompa paliwa. Wtryski na wypróbowanie od 2.0 mogą być, ale docelowo powinny być od 1.8.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-02-2011, 23:04   

Przełącz na benzynę i po kolei ściągaj kable ze świec.
Jeżeli po ściągnięciu któregoś silnik nie zareaguje to winny jest wtrysk na tym cylindrze.
Metoda prostsza niż podmiana wtrysków.
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 23:08   

Jakby któryś cylinder nie palił to może i to byłaby dobra metoda, ale tu jest po prostu słaba moc :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-02-2011, 23:23   

Drzemacz napisał/a:
słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.

objawy jak przy pracy na 3 cylindrach.

Nikt nie zaznaczył, że pracuje na wszystkie gary, a nie wiem też czy Drzemacz potrafi to stwierdzić po pracy silnika ;P
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-02-2011, 16:19   

2 filmy z pracą silnika

http://www.youtube.com/watch?v=mkZ9C8hkGfI

http://www.youtube.com/watch?v=rlrzvGQ1SCc
_________________
GALANT E3*
 
 
AArti 
Forumowicz

Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-02-2011, 22:46   

Hej!
Jak już wymieniłeś świece to wywal te kable JANMOR-y.One się nadają jedynie do śmieci-kup coś sprawdzonego i pewnego np.NGK.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-02-2011, 23:07   

Skoro tak mowisz że sie nadąją na smieci to je wymienie na Ngk.

Jak kupiłem samochód to takie kable były.

Przy okazji sprawdziłem kompresje na cylindrach i wygląda ona na stępująco 12.8-12-12-12.8
jak na te lata całkiem przyzwoity wynik.
_________________
GALANT E3*
 
 
Pyra20 
Forumowicz

Auto: galant 91r. e32a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 144
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-02-2011, 00:37   

Pan Hanżek na pytanie o kable NGK napisał:

Cytat:
Pyta Pan o NGK po ktorych został tylko marka a nie ma sladu po jakości. To też powinni pisać na forum Ci ,którzy sie na NGK przejechali, Natomiast tak się składa ,że z sewią nie miewam problemów. A porszę mi uwierzyć ,że mam nieco większy wachlarz doświadczeń niż osoby mające styczność z jednym czy dwoma prywtnymi autami.
 
 
b00mba
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2011, 01:21   

Listwa wtryskowa. Zdejmij listwe wtryskową i każdy wtrysk po kolei przeczyść. Jesli to nie pomoze sprawdz cisnienie pompy. Ale z tego co piszesz to raczej na 90% wtryski.
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 12-02-2011, 11:48   

Poszukaj lewego powietrza za przepustnicą, szczególnie wężyk podciśnienia z reduktora może być dziurawy.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.