Brak mocy na Pb??? E32A |
Autor |
Wiadomość |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-02-2011, 22:40 Brak mocy na Pb??? E32A
|
|
|
Galant e32a 1.8 8v 4g37 eci
Lpg 2 generacji
Problem polega na tym ze galant nie ma mocy na Pb, słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.
Na lpg nie występują takie objawy. ogólnie na lpg przyśpiesza przyzwoicie w pełnym zakresie obrotów.
I tu moje pytanie w czym tkwi problem? Czy da rade coś z tym zrobić czy tak poprosty musi być?
Ecu wygląda na dobre kondensatory były wymieniane.
filtr paliwa wymieniany. po wymianie filtra zaczoł smigać lepiej ale dalej wystepuje efekt szarpania i słabo sie wkręca na obroty.
Czy może jest to wina pompy paliwa? |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-02-2011, 00:23
|
|
|
to może być milion różnych rzeczy. Przede wszystkim czy świeci CE na benzynie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-02-2011, 09:40
|
|
|
CE nie świeci. sprawdzałęm błedy ecu i nie ma nic dioda cały czas miga krótkimi sygnałami, czyli wszystko jest ok. |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-02-2011, 09:51
|
|
|
To odłącz przepływomierz i spr obuj na PB się przejechać. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-02-2011, 16:25
|
|
|
Odłączenie przepływomierza nic nie dało.
Chyba zobacze co tam z wtryskiwaczami, Ewentualnie założe wtryskiwacze od 2.0 i się zobaczy cze bedzie jakas poprawa.(będą pasowały?)
Wczoraj wymieniłem świece i juz jest kolejna poprawa z każdą wymiana częsci eksploatacyjnych jest coraz lepiej.
Mam nadzieje że misiek odżyje i pokaże na co go stać |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 22:20
|
|
|
Możliwe, że wtryski, albo pompa paliwa. Wtryski na wypróbowanie od 2.0 mogą być, ale docelowo powinny być od 1.8. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-02-2011, 23:04
|
|
|
Przełącz na benzynę i po kolei ściągaj kable ze świec.
Jeżeli po ściągnięciu któregoś silnik nie zareaguje to winny jest wtrysk na tym cylindrze.
Metoda prostsza niż podmiana wtrysków. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 23:08
|
|
|
Jakby któryś cylinder nie palił to może i to byłaby dobra metoda, ale tu jest po prostu słaba moc |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-02-2011, 23:23
|
|
|
Drzemacz napisał/a: | słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko. |
objawy jak przy pracy na 3 cylindrach.
Nikt nie zaznaczył, że pracuje na wszystkie gary, a nie wiem też czy Drzemacz potrafi to stwierdzić po pracy silnika ;P |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
AArti
Forumowicz
Auto: grupa VW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 37 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-02-2011, 22:46
|
|
|
Hej!
Jak już wymieniłeś świece to wywal te kable JANMOR-y.One się nadają jedynie do śmieci-kup coś sprawdzonego i pewnego np.NGK. |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2011, 23:07
|
|
|
Skoro tak mowisz że sie nadąją na smieci to je wymienie na Ngk.
Jak kupiłem samochód to takie kable były.
Przy okazji sprawdziłem kompresje na cylindrach i wygląda ona na stępująco 12.8-12-12-12.8
jak na te lata całkiem przyzwoity wynik. |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Pyra20
Forumowicz
Auto: galant 91r. e32a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 144 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-02-2011, 00:37
|
|
|
Pan Hanżek na pytanie o kable NGK napisał:
Cytat: | Pyta Pan o NGK po ktorych został tylko marka a nie ma sladu po jakości. To też powinni pisać na forum Ci ,którzy sie na NGK przejechali, Natomiast tak się składa ,że z sewią nie miewam problemów. A porszę mi uwierzyć ,że mam nieco większy wachlarz doświadczeń niż osoby mające styczność z jednym czy dwoma prywtnymi autami. |
|
|
|
|
 |
b00mba [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2011, 01:21
|
|
|
Listwa wtryskowa. Zdejmij listwe wtryskową i każdy wtrysk po kolei przeczyść. Jesli to nie pomoze sprawdz cisnienie pompy. Ale z tego co piszesz to raczej na 90% wtryski. |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 12-02-2011, 11:48
|
|
|
Poszukaj lewego powietrza za przepustnicą, szczególnie wężyk podciśnienia z reduktora może być dziurawy. |
_________________ ...biała strona mocy....
 |
|
|
|
 |
|