Przesunięty przez: BigTomala 06-02-2011, 14:48 |
Kieszeń radia |
Autor |
Wiadomość |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-02-2011, 22:49 Kieszeń radia
|
|
|
Heja,
Chce u siebie wymienić radyjko ale napotkałem drobny problem przy montażu. Otóż wydaje mi iż poprzedni właściciel coś tam modził i teraz jest problem z włożeniem kieszeni.
Zobaczcie sami na fotkach i powiedzcie czy tak ma być czy coś było zmieniane.
Rzeczy moim zdaniem zmienione na czerwono.
Linki do fotek :
Fotka 1 Fotka 2
pozdr. |
Ostatnio zmieniony przez Torp12 06-02-2011, 00:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-02-2011, 23:33
|
|
|
eee, na jakich fotkach? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
pitbu77
Mitsumaniak Made in Poland

Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 728 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-02-2011, 00:28
|
|
|
Masz pełną "serię", żadnych niefabrycznych modyfikacji. Boczne otwory z wystającym rantem może zaklep małym młotkiem żeby kieszeń nie haczyła przy montażu. |
_________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-02-2011, 00:56
|
|
|
Dokładnie jak pisze pitbu77, zaklep te wystające ranciki chyba że bez tego radio wejdzie, wsadź pół kieszeń i pozaginaj w niej blaszki żeby się pewnie trzymała. Przykręcanie radia do grodzi odpuściłbym sobie chyba że planujesz jakąś hi-endową zabudowę ale wtedy to i tak łatwiej stracić całe auto niż tylko zamek czy szybę. Poza tym żeby przykręcić śrubkę za radiem to chyba trzeba mieć małe japońskie rączki albo rozebrać pół kokpitu.
PS: sveno: nie będę mówił na jakich fotkach bo powiesz że do trzech razy sztuka |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 06-02-2011, 04:15
|
|
|
Torp12 napisał/a: | Chce u siebie wymienić radyjko ale napotkałem drobny problem przy montażu. |
zmieniasz 1din na 2din czy zostajesz przy standardowym wymiarze 1din? |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 06-02-2011, 09:56
|
|
|
Jackall napisał/a: | PS: sveno: nie będę mówił na jakich fotkach bo powiesz że do trzech razy sztuka |
Poważnie nie bylo tam żadnej fotki jak to przeglądałem pierwszy raz! odświeżałem strone i nic, a widzicie, że autor edytował swój pierwszy post. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
pitbu77
Mitsumaniak Made in Poland

Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 728 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-02-2011, 11:47
|
|
|
sveno, mamy to Diabeł ogonem nakrył.
Jackall napisał/a: | Poza tym żeby przykręcić śrubkę za radiem to chyba trzeba mieć małe japońskie rączki albo rozebrać pół kokpitu. |
Albo rozebrać pół kokpitu. Nawet mój 3-letni syn nie był w stanie włożyć tam rączki a lubi z Tatą (czyli ze mną ) majsterkować. U siebie mam złapaną pół-kieszeń na blaszkach a śrubę z radia, tę co wystaje z tyłu radia ulokowałem w tym otworze centralnym co widać na zdjęciu nr 1... Po zdjęciu plastików bocznych z konsoli oczywiście. |
_________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 |
|
|
|
 |
nietoperek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 291 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 06-02-2011, 11:59
|
|
|
Cytat: | Albo rozebrać pół kokpitu. Nawet mój 3-letni syn nie był w stanie włożyć tam rączki a lubi z Tatą (czyli ze mną ) majsterkować. U siebie mam złapaną pół-kieszeń na blaszkach a śrubę z radia, tę co wystaje z tyłu radia ulokowałem w tym otworze centralnym co widać na zdjęciu nr 1... Po zdjęciu plastików bocznych z konsoli oczywiście. |
A nie łatwiej by było ściągnąć plastik od lewarka, potem centralny i odkręcić 2 śruby? i całość ma się na wierzchu i nie trzeba nic lutować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pitbu77
Mitsumaniak Made in Poland

Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 728 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-02-2011, 14:05
|
|
|
nietoperek napisał/a: | i całość ma się na wierzchu i nie trzeba nic lutować. |
A kto coś o lutowaniu pisał? Poza tym już po włożeniu radia trzeba poukładać kable i sprawdzić czy dobrze jest zamocowane. To czemu chcesz ściągać centralną konsolę a nie boki konsoli? I do tego, z tego co pamiętam pół-kieszeń chyba rantem siedzi na obwódce otworu na radio w konsoli centralnej... |
_________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-02-2011, 15:20
|
|
|
Zostaje przy 1 dinn, nie potrzebny mi ekran;)
Posta edytowalem bo dodalem dodatkowo linki jakby zdjec faktycznie nie bylo widac.
No wlasnie te nity z boku zachaczaja o kieszen co znacznie utrudnia montaz. Ale skoro tak bylo to wezme je zaklepie albo podszlifuje o bedzie git.
dzieki za pomoc:)
pozdr. |
|
|
|
 |
nietoperek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 291 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 06-02-2011, 17:35
|
|
|
Cytat: | A kto coś o lutowaniu pisał? |
Wybacz coś zile przeczytałem
Mi jest łatwiej tak potrzebuje jakieś 5min i radio mam na wierzchu, dodam że radio jest na stałe przykręcone i żeby je wyjąć trzeba wyjąć cały ten stelaż. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-02-2011, 22:12
|
|
|
Torp12 napisał/a: | zdjec faktycznie nie bylo widac |
Jak ja pierwszy raz czytałem to zdjęć co prawda nie było ale linki tak więc pewnie sveno oglądał jeszcze przed edycją |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
|