[CA1A 1.3] Odpalanie na ciepłym silniku,problemy |
Autor |
Wiadomość |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 08-02-2011, 09:08 [CA1A 1.3] Odpalanie na ciepłym silniku,problemy
|
|
|
Witam wszystkich,więc tak kochani jak w temacie mój szwagier ma problem z odpalaniem Colta na ciepłym silniku,np rano sobie go odpala od strzała bez problemu przejedzie powiedzmy do pracy ze 3 km i np okazuje się że musi szybko do chaty wracać a samochód już zgasił i lipa z ponownym odpaleniem!Musi czekać z godzinkę do wystygnięcia silnika i wtedy pali od strzała,co to za zmora?Zawsze ma ten sam problem czyli odpalanie na ciepłym silniku,jesli przejedzie ze 2 km i zgasi silnik to już go nie odpali musi czekać do wystygnięcia silnika.
Ja mam Carisme z 1996 roku i u mnie jedyny problem to spalanie,jest moim zdaniem zbyt wielkie bo w mieście potrafi łyknąć nawet 15 l a nogę mam lekką więc to sporo |
_________________ olo |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2011, 09:57
|
|
|
janusz362 napisał/a: | mieście potrafi łyknąć nawet 15 l |
Nom to sporo.
janusz362 napisał/a: | Musi czekać z godzinkę do wystygnięcia silnika i wtedy pali od strzała,co to za zmora | miałem tak jak padał mi aparat zapłonowy, z tą różnicą że ja potrafiłem jechać i mi np sam gasł i jak już zgasł to dopiero jak wystygł to podjemował się pracy.
Niech sprawdzi czy w momencie gdy stara się go odpalić to czy jest iskra na świecach. Będzie to trochę trudne bo wszystko będzie gorące, ale to wykluczy lub naprowadzi na parę możliwości. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 08-02-2011, 10:12
|
|
|
troszeczkę wyskocze z kontekstu,
te moje spalanie jest takie wielkie tylko w mieście,na trasie przy 100 na h pali normalnie jakieś 7-8 litra więc jest to trochę dziwne nie? |
_________________ olo |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2011, 10:19
|
|
|
nom. faktycznie dziwne. W pierwszej kolejności stawiał bym na zabrudzony filtr powietrza. Gdy jedziesz w trasie więcej go trafia przez co apetyt na palowo maleje. Gdy stoisz a filtr jest brudny trafia go mniej i stąd większe spalanie. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 08-02-2011, 10:34
|
|
|
Ja bym sprawdził luz zaworów skoro występuje zależność temperaturowa. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08-02-2011, 18:38
|
|
|
tak jak idas, ja bym sprawdził przedewszystkim luz zaworowy. filtr powietrza,świece itd kiedy były zmieniane ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
galaaa
Forumowicz ColT
Auto: Colt Ca0 1.3 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 36 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 08-02-2011, 21:17
|
|
|
Kolega mial identyczny problem z odpalaniem. jak zgasil to juz nie odpalil. Wymienil aparat zaplonowy i problem zniknal byc moze masz ten sam problem?? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 09-02-2011, 00:26
|
|
|
galaaa napisał/a: | Kolega mial identyczny problem z odpalaniem. jak zgasil to juz nie odpalil |
To chyba nie do końca identyczny problem bo założycielowi tematu bez problemu odpala na zimnym Najpierw niech sprawdzi zawory - regulacja na gorącej głowicy! |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|