Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3G 00-04 ] Opinia o Eclipse
Autor Wiadomość
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 09-02-2011, 22:39   [3G 00-04 ] Opinia o Eclipse

Hej, kolega zmienia auto i zainteresowało go taki coś http://moto.allegro.pl/pi...1449163154.html
Nie miałem w ogóle styczności z tym modelem mitsu. Co możecie o nim powiedzieć?
Kiedyś czytałem, że są jakieś problemy z dostępnością części do tego motoru, prawda? I jak wypada automat w tych autach?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-02-2011, 09:05   

Trudno ze zdjęć ocenić stan techniczny ale wydaje się jakoś dziwnie spasowany przód, co zresztą nie byłoby dziwne, gdyż większość 3G była ściągana z USA po różnych dzwonach (kwestia jak dużych i jak zrobione).

Przebieg jest w milach, więc nie 180 000 a około 288 000 km, a to już sporo. Co do podstawowych części to nie powinno być problemu a mniej typowe do dostania przez forum eclipse.

Silnik 2,4 jest naprawdę słaby do tego auta nawet w manualu. Automata bym sobie odrazu odpuścił jeśli to ma być autko do dynamicznej jazdy, naprawdę zabija osiągi, jest starego typu i zwiększa spalanie. Większość 1.9 TDI zje go na śniadanie...

Jeśli 3G to tylko z silnikiem 3.0 i w manualu. Potrafi się to naprawdę dobrze odpychać a spalanie na tym samym poziomie co w 2.4. Fajny egzemplarz można wyhaczyć już od 20 000zł.
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 10-02-2011, 09:52   

No dobra ale manual nie wchodzi w grę(takie widzimisię kolegi).
Mam rozumieć że 2.4 w autmacie to muł bagienny będzie i szukać 3.0 lepiej? Choć z drugiej strony zależy mu na wygodzie niż na osiągach to może i 2.4 mu starczy.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-02-2011, 12:46   

mlun napisał/a:
Co możecie o nim powiedzieć?

3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać :P I to jeszcze w automacie :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-02-2011, 13:10   

viader napisał/a:
Trudno ze zdjęć ocenić stan techniczny ale wydaje się jakoś dziwnie spasowany przód,
Mi też się wydaje :-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2011, 10:38   

mlun napisał/a:
Choć z drugiej strony zależy mu na wygodzie niż na osiągach to może i 2.4 mu starczy.


To niech nie kupuje eclipse. Wygodny to on nie jest a z automatem i silnikiem 2.4 może być dodatkowo frustrujący.

Maretzky85 napisał/a:
3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać I to jeszcze w automacie


Kwestia wymagań. Zadbane 3.0 w manualu robi setkę w 7 sekund. Dla wielu są to już kosmiczne osiągi, dla innych totalny muł. Mnie by to na początek wystarczyło, zawsze można potem dołożyć dedykowany kompresor.

Automat zabija osiągi w znacznym stopniu ale 3.0 i tak powinno się rozbujać w okolichach 8 sekund do setki, w 2.4 powinno to być jakieś 11 sekund. Jak dla mnie przepaść.
 
 
 
islandka 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa- Targówek
Wysłany: 11-02-2011, 10:51   

Maretzky85 napisał/a:
mlun napisał/a:
Co możecie o nim powiedzieć?

3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać :P I to jeszcze w automacie :P

:twisted:
:axe:
_________________
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2011, 13:26   

islandka, nie przejmuj się :P
Jak już viader napisał, kwestia wymagań :D
A może to moje zboczenie zawodowe... w końcu serwisuje subaru imprezy :P I czasem mam okazję się przejechać :D

viader, a czy te 7s to nie jest wyssane z palca czasem? Jeśli tak, to zwracam honor :P Musi cośtam jechać :) :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2011, 20:39   

Zdrowe egzemplarze mają takie osiągi. Miałem okazję takim się poruszać i wgniata w fotel konkretnie. Druga sprawa, że tych zdrowych jest naprawdę mało...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.