[3G 00-04 ] Opinia o Eclipse |
Autor |
Wiadomość |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 09-02-2011, 22:39 [3G 00-04 ] Opinia o Eclipse
|
|
|
Hej, kolega zmienia auto i zainteresowało go taki coś http://moto.allegro.pl/pi...1449163154.html
Nie miałem w ogóle styczności z tym modelem mitsu. Co możecie o nim powiedzieć?
Kiedyś czytałem, że są jakieś problemy z dostępnością części do tego motoru, prawda? I jak wypada automat w tych autach? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:05
|
|
|
Trudno ze zdjęć ocenić stan techniczny ale wydaje się jakoś dziwnie spasowany przód, co zresztą nie byłoby dziwne, gdyż większość 3G była ściągana z USA po różnych dzwonach (kwestia jak dużych i jak zrobione).
Przebieg jest w milach, więc nie 180 000 a około 288 000 km, a to już sporo. Co do podstawowych części to nie powinno być problemu a mniej typowe do dostania przez forum eclipse.
Silnik 2,4 jest naprawdę słaby do tego auta nawet w manualu. Automata bym sobie odrazu odpuścił jeśli to ma być autko do dynamicznej jazdy, naprawdę zabija osiągi, jest starego typu i zwiększa spalanie. Większość 1.9 TDI zje go na śniadanie...
Jeśli 3G to tylko z silnikiem 3.0 i w manualu. Potrafi się to naprawdę dobrze odpychać a spalanie na tym samym poziomie co w 2.4. Fajny egzemplarz można wyhaczyć już od 20 000zł. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:52
|
|
|
No dobra ale manual nie wchodzi w grę(takie widzimisię kolegi).
Mam rozumieć że 2.4 w autmacie to muł bagienny będzie i szukać 3.0 lepiej? Choć z drugiej strony zależy mu na wygodzie niż na osiągach to może i 2.4 mu starczy. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-02-2011, 12:46
|
|
|
mlun napisał/a: | Co możecie o nim powiedzieć? |
3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać I to jeszcze w automacie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-02-2011, 13:10
|
|
|
viader napisał/a: | Trudno ze zdjęć ocenić stan techniczny ale wydaje się jakoś dziwnie spasowany przód, | Mi też się wydaje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:38
|
|
|
mlun napisał/a: | Choć z drugiej strony zależy mu na wygodzie niż na osiągach to może i 2.4 mu starczy. |
To niech nie kupuje eclipse. Wygodny to on nie jest a z automatem i silnikiem 2.4 może być dodatkowo frustrujący.
Maretzky85 napisał/a: | 3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać I to jeszcze w automacie |
Kwestia wymagań. Zadbane 3.0 w manualu robi setkę w 7 sekund. Dla wielu są to już kosmiczne osiągi, dla innych totalny muł. Mnie by to na początek wystarczyło, zawsze można potem dołożyć dedykowany kompresor.
Automat zabija osiągi w znacznym stopniu ale 3.0 i tak powinno się rozbujać w okolichach 8 sekund do setki, w 2.4 powinno to być jakieś 11 sekund. Jak dla mnie przepaść. |
|
|
|
 |
islandka
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Kwi 2009 Posty: 265 Skąd: Warszawa- Targówek
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:51
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | mlun napisał/a: | Co możecie o nim powiedzieć? |
3.0 nie jedzie, to 2.4 musi zupełnie zamulać I to jeszcze w automacie |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-02-2011, 13:26
|
|
|
islandka, nie przejmuj się
Jak już viader napisał, kwestia wymagań
A może to moje zboczenie zawodowe... w końcu serwisuje subaru imprezy I czasem mam okazję się przejechać
viader, a czy te 7s to nie jest wyssane z palca czasem? Jeśli tak, to zwracam honor Musi cośtam jechać |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-02-2011, 20:39
|
|
|
Zdrowe egzemplarze mają takie osiągi. Miałem okazję takim się poruszać i wgniata w fotel konkretnie. Druga sprawa, że tych zdrowych jest naprawdę mało... |
|
|
|
 |
|