Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Ściaga na prawo
Autor Wiadomość
hefasto 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Szczytno
Wysłany: 13-02-2011, 13:56   [1G 90-94] Ściaga na prawo

Mianowicie wygląda mi to tak . że gdy gwałtownie przyśpieszam kierownica ucieka mi w prawo . cóż to może być? eclipse 1g 1993 2.0 16v 150km
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 14-02-2011, 00:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aneheli 
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A 1.3 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: zduńska wola
Wysłany: 13-02-2011, 14:15   

Jak puścisz kierownice na równym to nie ściąga? Zamieniałeś koła stronami?
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 13-02-2011, 15:06   

moze felga krzywa ??
 
 
reloop7 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 60
Skąd: Bielany/Wrocław
Wysłany: 13-02-2011, 23:37   

Mi się wydaje ze geometrie możesz mieć żle ustawiona ;) Prawa strona może być rozbieżna albo kat pochylenia niewłaściwy ;)
 
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 14-02-2011, 00:37   

U mnie w sumie bylo podobnie jak zaliczylem jednym kolem wystajaca studzienke (mocno wystajaca). Pojechalem na warsztat zeby mi ustawili zbieznosc. Zaplacilem 100 i teraz jezdzi prosto niezaleznie czy przyspieszam czy nie. Przy okazji trzeba bylo wymienic sworznie wahaczy bo inaczej nie chcieli ustawiac tej geometrii.
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-02-2011, 00:59   

zrób sobie na równym prostym kawałku próbę taką:

na biegu 2 przy tak około 4tyś obrotów trzymasz silnik i kierownicę w jednej pozycji, przyspieszasz i puszczasz na zmianę pedał gazu, jak będzie jechał prosto przy hamowaniu silnikiem a ściągać będzie przy przyspieszaniu to sworzeń albo końcówka drążka, ewentualnie maglownica ale rzadko...

przy większej prędkości (około 100km/h) przyspieszasz mocno i wysprzęglasz (ale tak że najpierw naciskasz sprzęgło potem puszczasz gaz, żeby nie cofnęło koła), toczysz się i patrzysz czy ściąga, potem przyhamowywujesz (albo silnikiem albo hamulcem) znowu luz i czy ściąga dalej, jak będzie ściągało tylko w jednym przypadku to jak wyżej, jeżeli i w jednym i w drugim przypadku to opona lub zła zbieżność lub zły kąt pochylenia koła (to drugie i trzecie występuje po uderzeniu bokiem koła lub w dziurę i przestawienie mocowania amortyzator->zwrotnica, do poprawki)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 14-02-2011, 06:38   

A może to a może tamto , jedź i sprawdź na szarpaki co masz do wymiany w zawieszeniu i ustaw zbieżność i to cała filozofia na temat .
_________________

 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 16-02-2011, 10:54   

dokładnie zacznij od szarpaków jak tam bedzie cisza pomieniaj koła
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.