Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Problem z Lancerem 1.5 GLXi 1991'
Autor Wiadomość
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-01-2011, 12:13   [C62A 1.5] Problem z Lancerem 1.5 GLXi 1991'

Witam! Mam problem z moim Lancerem. Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE i samochód zgasł. Próbowałem odpalić go przez około 20 minut bez rezultatu, rozrusznik kręcił dobrze, niby wszystko ok ale nie odpalał. Zostawiłem go na ok 10 minut i odpalił jak gdyby nigdy nic, jednak kontrolka ciągle się świeciła. Samochód stał kilka godzin i ponownie odpalił normalnie. Problemy zaczęły się na drugi dzień. Po całej nocy akumulator padł. Po naładowaniu i dość długim kręceniu jakoś odpalił i jeździł normalnie cały dzień. Jednak już następnego dnia nie pomogło nic, nawet na zapych nie chciał. W kilka godzin rozładowuje mi akumulator no i cały czas pali się kontrolka CE. Po odczytaniu kodów błędów diodą okazało się że wywala mi chyba wszystkie jakie są tylko możliwe. Co z tym zrobic?
 
 
rabitt19 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 30-01-2011, 15:11   

Stawiam na komputer jak wywaliło ci wszystkie błędy to może coś w tym kierunku moge sie mylić :D
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 30-01-2011, 19:21   

Ja miałem podobnie w 1.8 GTi C68A - Jechałem, zapalił się "check" i auto zgasło, z tym że towarzyszył temu smród spalenizny i dym w środku pojazdu... Auto też po tym odpaliło, ale jeśli chodzi o diagnozę błędów, to dioda się paliła non-stop... mi wysadziło układ scalone, być może że tobie tylko poszły kondensatory
 
 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-01-2011, 19:24   

W tym tygodniu postaram się wymienić te kondensatory, może to coś da, a jak nie to chyba już nadszedł jego kres :|
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 31-01-2011, 10:39   

Jak wywaliło ci wszystkie błędy to raczej komputer wyzioną ducha.
 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2011, 16:05   

Witam! Czy element oznaczony na zdjęciu da się wymienić? I gdzie go kupic jak cos, bo jest jakby okopcony troche lub czymś zalany.


 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 14-02-2011, 16:27   

Na zdjęciu widać że wylał ci kondensator dodam że przy okazji mogło się coś jeszcze spalić ja bym ci radził wysłać kompa do tego gostka: ABS serwis tel: 513 666 777. Jeśli nie grzebałeś przy nim to naprawa będzie cię kosztować w granicach 150 zeta + przesyłka jeśli sam próbowałeś zmieniać kondensatory naprawa będzie droższa. Gostek daje 12 miesięcy gwarancji. Mi naprawiał i narazie jest ok. Dodam jeszcze że jak kupisz używane ECU to i tak prędzej czy później padnie. Powodzenia
 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2011, 16:33   

Czekam właśnie aż mi przyjdą zamówione kondensatory i je wymienie. Czy ta substancja co sie z nich wylewa ( nie wiem co to jest) zawsze robi jakies dodatkowe szkody na płytce?
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 14-02-2011, 16:46   

Przeważnie ta ciecz robi inne szkody. Ja też wymieniłem kondensatory sam i to nie byle jaką lutownicą i po 2 miesiącach musiałem wysłać kompa do regeneracji. Ten gostek co mi go robił powiedział że wylewające kondensatory to jest skutek a nie przyczyna, a wyeliminować trzeba przyczynę. Też chciałem zaoszczędzić i kosztowało mnie to dużo drożej. Ale zrobisz co zechcesz ja tylko chcę pomóc. Powodzenia

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=59239 - W tym temacie już ci to doradzałem (i nie tylko ja) więc po co dublujesz temat ?
Ostatnio zmieniony przez szikuna 14-02-2011, 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2011, 16:49   

Ja ich nie mam zamiaru sam wimieniać, oddam to do kogoś kto się na tym zna. Chodzi mi o to czy jeśli wylał się ten kondensator na te inne elementy obok, to czy je w jakiś sposób uszkodził? Innymi słowy, czy nadają się one jeszcze do użytku, czy to jest nie wiem, jakiś kwas w tym kondensatorze czy co?
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 14-02-2011, 16:54   

patryk_168 napisał/a:
oddam to do kogoś kto się na tym zna

Jak się zna to będzie wiedział co ma zrobić i co wymienić. Tylko nie pisz potem 3 tematu z tym samym problemem
_________________

 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2011, 17:16   

Chodzi mi o to, że oddam to do kogoś kto się zna na LUTOWANIU. Dlaczego mi tak uparcie radzisz tą regeneracje komputera z prawie 200 zł, skoro może się okazać że wymienie te kondensatory i będzie wszystko działać, a koszty nieporównywalnie niższe? Nie znam się na elektryce, dlatego chciałbym się dowiedzieć czy rozlewający się kondensator uszkadza te inne elementy, nie wiem co to za substancja poprostu. Mieszkam w małej miejscowości i takie części muszę zamawiać przez internet, stąd tez chciałbym się dowiedziec czy moze trzeba jeszcze kupić pozostałe zalane elementy, dlatego proszę o troche zrozumienia a nie odrazu na mnie naskakujesz. Podziel się swoją wiedzą jeśli ją posiadasz. Z tego co czytałem na tym forum wielu użytkowników wymieniło kondensatory i wszystko działa bez żadnej regeneracji ECU, więc pozwól, że ja tez tego spróbuje, a wydawanie 200 zł to będzie dla mnie ostateczność. Mimo wszystko dzięki.
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 14-02-2011, 17:41   

Rozumiem nie naskakuje na ciebie tylko radze jak moim skromnym zdaniem zrobić to najlepiej. Co do kondensatorów na tej stronce http://mitsubishifan.webpark.pl/ w dziale opis wymiany kondensatorów w ECU możesz sobie poczytać więcej o kondensatorach. Są tam odpowiedzi na twoje pytania (co może zepsuć wylany kondensator itp. ?). Jeśli kondensator wylał to nie radzę jeździć bo możesz tylko zaszkodzić. Tego co jest jeszcze zepsute oprócz kondensatorów nikt ci nie powie bo to jak wróżenie z fusów, dlatego napisałem że osoba która się na tym zna będzie wiedziała co wymienić. Mam nadzieje że nie będziesz miał z tym takich szopek jak ja. A dlatego polecam ABS Serwis bo mi bardzo pomógł i gdybym wiedział wcześniej to co teraz to zaoszczędziłbym dużo kasy i nerwów. Powodzenia
Ostatnio zmieniony przez szikuna 14-02-2011, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
patryk_168 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 91'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-02-2011, 17:44   

Jeździć nie mam jak, bo samochód w ogóle nie odpala. No ale mam nadzieje że wymiana pomoże a ta regeneracja to ostateczność. Nie chce pakować pieniędzy w ten samochód gdyż juz niedługo pójdzie on na złom zapewne.
 
 
bartek8915 
Forumowicz


Auto: Lancer GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 14-02-2011, 20:11   

ja też doświadczyłem tego problemu i nawet dawałem do wymiany kondensatory ale nic nie pomogło. mnie uratowała regeneracja bo ciężko jest nawet dorwać sprawne Ecu gdzieś na złomie czy allegro już się przekonałem że jeśli nie jesteś pewien to oddaj do regeneracji i ciesz się jazdą lancerem a nie kombinuj jak sam to naprawić jeśli nie masz do tego nawet jakiegoś schematu, ale możesz odwiedzić tą stronę
http://www.mirage-perform.../ECU/index.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.