Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] ZAWORY CO ZROBIĆ JAK STUKAJĄ
Autor Wiadomość
MatiGLX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Tarnobrzeg
  Wysłany: 17-02-2011, 19:20   [E54A 2.0 V6] ZAWORY CO ZROBIĆ JAK STUKAJĄ

WITAM
PROSZĘ O POMOC GDYŻ NA ZIMNYM SILNIKU STUKAJĄ SAMO REGULATORY LUB ZAWORY NIE WIEM A NA CIEPŁYM NIE ,, CO ZROBIĆ ???

[ Dodano: 17-02-2011, 19:24 ]
A I 2 SPRAWA NIE CHODZI RÓWNO NA BENZYNIE A NA GAZIE BARDZO DOBRZE CO MOŻE BYĆ ŚWIECE ??
_________________
You can look but you can't touch :)
 
 
Bercik76 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Sport edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Zdunska Wola
Wysłany: 17-02-2011, 20:17   

Jesli to tylko przez chwile na zimnym to zostaw ,chociaz jesli cie to bardzo wkurza to spruboj z ceramizerem, glowy nie dam ale moze okazac sie skuteczny.
(U mnie jest to samo).Narazie nie ruszam.Co do gazu niestety nie pomoge. Jedyne rzeczy jakich uzywam na gaz to zapalniczka i kuchenka. :wink:
 
 
 
MatiGLX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 17-02-2011, 20:34   

HE HE no tak :)
nie no nawet jeszcze wytrzymuje , ale rano ten stukot a ludzie patrzą jak na traktor :lol:
dzięki:)
_________________
You can look but you can't touch :)
 
 
Bercik76 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Sport edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Zdunska Wola
Wysłany: 17-02-2011, 20:42   

No nie u mnie az tak zle nie. Jak odpale rano to slychac delikatne stukanie ale max do minutki i pozniej jest ok :)
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-02-2011, 21:06   

MatiGLX, wymieniałeś oliwę?jeśli tak,to na jaką?regulatory,można spróbować wyczyścić,ale nie ma pewności że przestaną hałasować.ceramizer może pomóc,ale nie musi(są przypadki,że pomaga)na pewno pomoże wymiana na nowe :)
co do obrotów,musisz wyczyścić przepustnicę,ustawić jak należy,a jak nie pomoże,wtedy przyczyny szukać w elektryce :)

pozdro. :)
_________________

 
 
 
MatiGLX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 17-02-2011, 21:51   

wymieniłem olej na pół syntetyk mechanik tak polecił ale jak narazie nic nie pomogło ..
a co do obrotów to moze pompka paliwa nie daje jak trzeba , moze świece nie wiem
Może ktoś miał taki przypadek :(
_________________
You can look but you can't touch :)
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 17-02-2011, 21:59   

MatiGLX napisał/a:
wymieniłem olej na pół syntetyk mechanik tak polecił


Gęstość o.k ale jakiej firmy??

MatiGLX napisał/a:
a co do obrotów to moze pompka paliwa nie daje jak trzeba , moze świece nie wiem


Zrób tak jak napisał jacek11, wyczyść przepustnice :) choć nie napisałeś co masz na
myśli ''NIE RÓWNO CHODZI" tzn jak :?: przerywa,falują obroty :?:
Sprecyzuj wypowiedź :)
 
 
 
MatiGLX 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 26
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 18-02-2011, 08:55   

Tzn . odpalę go na benzynie na zimnym i murze trzymać na obrotach , , ciężko się wkręca , albo nawet gaśnie, ale jak się rozgrzeje pali lepiej , ale nie trzyma równych obrotów trzyma tak około 500 obr. czasem 1tys. , dodam gazu i się wkręci ale trochę ciężko. A przełączę na gaz i chodzi bdb i wkręca się tez bdb ??NIE MAM POJĘCIA ??

[ Dodano: 18-02-2011, 08:58 ]
carbon11:::::WLAŁEM OLEJ Z ORLENA MECHANIK STWIERDZIŁ ZE ON JEST DOBRY W TAKICH PRZYPATKACH , JAK STUKAJĄ , A TY JAKI POLECASZ , ??
_________________
You can look but you can't touch :)
 
 
Bercik76 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Sport edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Zdunska Wola
Wysłany: 18-02-2011, 09:16   

Nie wiem co na to carbon , ja leje ELF STI 10W40 jak ci pisalem wczoraj mam to samo ale u mnie poza porannym stukaniem przez chwile nic sie nie dzieje i silnik pracuje rowno.
Lalem ten olej jak mialem escorta 1.6 16v i tez do astryG 1.7 TD i zawsze wszystko bylo ok.

[ Dodano: 18-02-2011, 09:19 ]
I niewiem czy sie nie myle ale carbon do swojego galusia EA5 2.5 V6 tez leje ELFA.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2011, 10:04   

Co do popychaczy to jaki filtr oleju masz zamontowany?
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 18-02-2011, 14:12   

MatiGLX napisał/a:
Tzn . odpalę go na benzynie na zimnym i murze trzymać na obrotach , , ciężko się wkręca , albo nawet gaśnie, ale jak się rozgrzeje pali lepiej , ale nie trzyma równych obrotów trzyma tak około 500 obr. czasem 1tys. , dodam gazu i się wkręci ale trochę ciężko. A przełączę na gaz i chodzi bdb i wkręca się tez bdb ??NIE MAM POJĘCIA ??


Wygląda mi to na niskie ciśnienie paliwa (pompa),bo z tego co piszesz nie masz nawet ssania, należało by zmierzyć jakie jest ciśnienie paliwa
przed wejściem do listwy...

MatiGLX napisał/a:
WLAŁEM OLEJ Z ORLENA MECHANIK STWIERDZIŁ ZE ON JEST DOBRY W TAKICH PRZYPATKACH , JAK STUKAJĄ , A TY JAKI POLECASZ , ??


Pierwsze słyszę :shock: ja bym to wylał z silnika. :)

Co do oleju to będzie tyle opinii co gatunków ja mam Elfa STI 10W 40
żaden nie daje gwarancji że zawory ucichną bo nie wiesz co jest powodem stukania
(niskie ciśnienie w hydro zaworze czy uszkodzenie mechaniczne)
Jedno jest pewne większy luz na zaworze nie robi szkody za mały potrafi wiele popsuć :)
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 18-02-2011, 18:42   

carbon11 napisał/a:
Co do oleju to będzie tyle opinii co gatunków ja mam Elfa STI 10W 40
żaden nie daje gwarancji że zawory ucichną bo nie wiesz co jest powodem stukania
(niskie ciśnienie w hydro zaworze czy uszkodzenie mechaniczne)
Jedno jest pewne większy luz na zaworze nie robi szkody za mały potrafi wiele popsuć


jedno jest pewne olej z Orlenu może być........ do Poloneza Kaszlaka czy Żuka. Ale częsta zmiana marki oleju też jest nie zdrowa dla silnika.
 
 
adampurgal 
Nowy Forumowicz
Sigmusia

Auto: Mitsubishi Sigma EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Dąbrówka
Wysłany: 19-02-2011, 16:41   

Witam :)
Ja polecam Olej LIQUI MOLY 10w40 MOS2 LEICHTKAUF. Usuwa wszystkie stuki. Już nigdy nie zmienię tej marki oleju. Tylko cena troszkę wysoka to jest jeden "-"
 
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 23-02-2011, 00:34   Re: ZAWORY CO ZROBIĆ JAK STUKAJĄ

MatiGLX napisał/a:


[ Dodano: 17-02-2011, 19:24 ]
A I 2 SPRAWA NIE CHODZI RÓWNO NA BENZYNIE A NA GAZIE BARDZO DOBRZE CO MOŻE BYĆ ŚWIECE ??



Do sprawdzenia przede wszystkim silniczek krokowy od PB!
Następnie pompka paliwa oraz najlpiej wymiana filtru paliwa.


U mnie jest to samo, jeżeli wymienię filtr do paliwa to wiadomo będzie co jest przyczyną nie równego chodzenia silnika (przewody wymienione)

Ps. Odnośnie stukania popychaczy to cały czas leję Valvoline 15W40 i nie mogę narzekać na ten produkt. Oczywiście wymiana oleju co 10 tyś km ;/ Pech chciał że często robię po 3-5 tyś km po PL drogach miesięcznie, więc nie jedna wymiana już za mną w przeciągu paru miesięcy....

Od miesiąca popychacze stukają na okrągło (wcześniej 40 sec i cisza) i nic na to nie poradzę. A wymiana na nowe ? Dacie spokój 24 popychacze x 70 pln sztuka...rachunek ładny za same części, bo 1680 pln!
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-02-2011, 09:43   

a wymiana popychaczy to trudna i droga sprawa ? ja u siebie zalalzme valvoline 10W40 i tez nie narzekalem wczesniej tez kilka sekund i cisza a traz ciagle postukują sobie ale z tego co widze po prostu ten typ tak ma :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.