 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-02-2011, 01:23
|
|
|
Jackall napisał/a: | 2.5l diesel też się nie zmieści w 5 litrach | wiem, że żartujesz, ale się kłócił nie będe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24244 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-02-2011, 07:00
|
|
|
Jackall napisał/a: | 2.5l diesel też się nie zmieści w 5 litrach |
u kolegi średnie spalanie 7,7
większość km robiona w trasie |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-02-2011, 10:44
|
|
|
Sveno mój rekord spalania 2,5 A/T w trasie to 6.2L/100km , nie wiem jak ja tego dokonałem ale to prawda , w lecie jechałem nad morze z rodzinką podróz w nocy , prędkości nie większe niż 100km/h momentami tempomat , na miejscu tankowane po korek i wyszło na 442 km 27,3 L , cuda sie zdarzają , tobie życzę też takich wyników |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-02-2011, 11:01
|
|
|
tomek_tom napisał/a: | na przykład u mnie w Sanoku gdzie chyba paliwo jest najdroższe w Polsce gaz jest tańszy o 44.7 % (czyli prawie o 50%) Na orlenie gaz 2,65 zł/l ON 4,79 zł/l a E95 4,89 zł/l |
Ale to dalej nie jest 50% Niby niedużo, ale ...
50% to by było jakby gaz kosztował 2,39 zl albo ON po 5,3. Roznica jest |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-02-2011, 22:16
|
|
|
deejay słyszałem (bo sam na wyjazdy w trasy swoim autkiem nie mam czasu ) że Galant może zejść do 7l w trasie przy prędkościach 120-140 więc Twój wynik jest możliwy, szczególnie w nocy jak możesz jechać swoim tempem. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 13-02-2011, 21:14
|
|
|
deejay napisał/a: | Sveno mój rekord spalania 2,5 A/T w trasie to 6.2L/100km | zachowam się jak niewierny Piotr i nie uwierzę puki nie zobaczę. Właśnie wróciłem z Wawy i jestem zawiedizony, pomimo starań spalanie w trasie wyniosło nieco poniżej 10l/100km LPG wiem, że i tak nie jest źle, ale spodziewałem się lepszego wyniku, może za dużo na tempomacie jezdziłem? (trasa Wawa-Radom aż się o to prosi: 120km/h i tempomacik, a i tak wszyscy mnie wyprzedzali ) z gazem obchodziłem się delikatnie, a nawet bardzo. Wniosek nasuwa się jeden: Galant swoje musi spalić i chyba lubi wyższe obroty
A tak poza to zrobiłęm i zamontowałem ringi w reflektorach zdjęcia jutro |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
KucharZ
Mitsumaniak
Auto: EA5W '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 449 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2011, 21:20
|
|
|
sveno napisał/a: | zachowam się jak niewierny Piotr i nie uwierzę puki nie zobaczę. Właśnie wróciłem z Wawy i jestem zawiedizony, pomimo starań spalanie w trasie wyniosło nieco poniżej 10l/100km LPG wiem, że i tak nie jest źle, ale spodziewałem się lepszego wyniku, może za dużo na tempomacie jezdziłem? (trasa Wawa-Radom aż się o to prosi: 120km/h i tempomacik, a i tak wszyscy mnie wyprzedzali ) z gazem obchodziłem się delikatnie, a nawet bardzo. Wniosek nasuwa się jeden: Galant swoje musi spalić i chyba lubi wyższe obroty
A tak poza to zrobiłęm i zamontowałem ringi w reflektorach zdjęcia jutro |
Sveno niewierny to był Tomasz o ile dobrze pamietam, a co do spalania, to na tempomacie Gal zawsze troche więcej spali |
_________________ Galant EA5W 08.2009 - ...
Colt CA4A 01.2008 - 03.2009 - sprzedany
Witaj Gość, zobacz mojego Galanta
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-02-2011, 21:35
|
|
|
Czekamy na zdjęcia ringów a zamiast 120 trzeba było jechać 140 to może mniej by spalił?!? Było już gdzieś o tym że V6 to nie diesel żeby go na 1400 obrotów trzymać. Co do tempomatu i trasy Radom-Warszawa to często tamtędy jeżdżę ( i nawet dziś w nocy tam pomykam ) ale w Man'ie praktycznie cały czas i wszędzie jeżdżę na odcięciu a spalaniem to nawet nie będę się chwalił bo aż dziw bierze że firma jeszcze nie przyczepiła do mnie |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 21:58
|
|
|
KucharZ napisał/a: | a co do spalania, to na tempomacie Gal zawsze troche więcej spali | nie tylko Galant |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:04
|
|
|
KucharZ napisał/a: | Sveno niewierny to był Tomasz | kabaretów nie oglądasz? niewierny to był Piotr i basta
Jackall napisał/a: | a zamiast 120 trzeba było jechać 140 to może mniej by spalił |
toż to łamanie przepisów!!!! Można "tylko " 120
Jackall napisał/a: | że V6 to nie diesel żeby go na 1400 obrotów trzymać |
właśnie też tak myślałem, a drugiej strony zasady eco drivingu są uniwersalne i tyczą się każdego typu silnika, sam już nie wiem, ale na trasie wrócę do poprzedniego stylu jazdy, 80km/h na 5 biegu to wyrzekanie się przyjemności słuchania fajnego dzwieku V6 na wyższych obrotach
Jackall napisał/a: | Czekamy na zdjęcia ringów | prosze:
 |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:18
|
|
|
sveno napisał/a: | właśnie też tak myślałem, a drugiej strony zasady eco drivingu są uniwersalne i tyczą się każdego typu silnika, sam już nie wiem, ale na trasie wrócę do poprzedniego stylu jazdy, 80km/h na 5 biegu to wyrzekanie się przyjemności słuchania fajnego dzwieku V6 na wyższych obrotach | W instrukcji obslugi do auta, niemalże na samym końcu jest opisany ekonomiczny tryb jazdy dla Twojego silnika, poczytaj
Co do ringów, co to za wytwór, własny, kupny, więcej szczegółów, no i zapodaj zdjęcie jak to za dnia wygląda bez oświeconych ofkors |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2011, 10:46
|
|
|
sveno napisał/a: | toż to łamanie przepisów!!!! Można "tylko " 120 |
I jeszcze mi powiedz że nigdy przenigdy nie przekroczyłeś prędkości...
Efekt Ci wyszedł fajny, robiłeś wg instrukcji z filmiku? Masz fotki z przebiegu prac? Za odbłyśnik posłużyłeś się folią aluminiowa?
robertdg wiem że źle szukam bo nic nie znalazłem więc jeśli możesz to napisz lub podaj nr strony/dział w którym jest opisywany tryb jazdy. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-02-2011, 11:01
|
|
|
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 19-02-2011, 23:02
|
|
|
Jackall napisał/a: | robiłeś wg instrukcji z filmiku? | starałem się tak jak na tym tutku ale np. tą małą szlifiereczke musiałem zastąpić pilnikiem do metalu o przekrju trójkątnym to była najbardziej pracochłonna część
Jackall napisał/a: | Masz fotki z przebiegu prac? | niestety nie, ale wszystko jest na tutku więc nie widziałem sensu fotografować wszystkiego, zresztą miałem mało czasu i gorączkę więc... przepraszam
Jackall napisał/a: | Za odbłyśnik posłużyłeś się folią aluminiowa? | dokładnie tak, tania, odporna na wysokie temp. (w tym sklepie powiedzieli, że ta taśma odblaskowa nie wytrzyma więcej jak 60 C więc wolałem nie ryzykować) i do tego łatwo da się modelować, a za zadanie ma tylko odbic światło. Przykleiłem ją do ringów na klej epoksydowy Patex i dała rede.
robertdg, z tej tabelki wynika, ze moj silnik musze piłować na każdym biegu do ponad 4 krpm, szczerze wątpie, żeby była to ekonomiczna jazda a zwłaszcza w mieście. Wogóle jak dla mnie ta tabelka to jedna wielka bzdura, zmiana biegu z 4 na 5 przy 130km/h??? Czyli wspominając moją podróż z Wawy gdybym trzymał się tej tabelki piątki nie wrzuciłbym nigdzie? To po kiego grzyba ta piątka, jak można ją wrzucać tylko na autostradzie a tych u nas brak!? Ta sama sytuacja przy zmianie z 3 na 4 przy 95km/h wynika z tego, że Galanty sprzedawane na Polske powinny mieć 3 biegi (bo 95% dróg ma ograniczenie max 90km/h) a i tak jezdzilibyśmy ekonomicznie!!! Ja 5 wrzucam przy 80-90km/h o ile chce tylko utrzymać tę prędkość, a jak się rozpędzam to dopiero po przekroczeniu 100. Nie wiem czy ta tabelka to żart producenta, czy po prostu samowolka Pana, który układał manual i w życiu nie jezdził samochodem. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23633 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-02-2011, 23:27
|
|
|
sveno napisał/a: | Wogóle jak dla mnie ta tabelka to jedna wielka bzdura, zmiana biegu z 4 na 5 przy 130km/h | Może wpierw spróbuj, zanim zaczniesz rzucac jakieś pochopne wnioski |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|