Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak ogrzewania w fordzie brata
Autor Wiadomość
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-02-2011, 21:33   Brak ogrzewania w fordzie brata

Nie wiem czy moge tu tak o innym samochodzie pisać. No ale się zapytam. Otóż mój brat jakiś czas temu kupił Forda Mondeo 1,8TD. Od początku był problem z ogrzewaniem. Trochę grzało ale nie za bardzo. Teraz można powiedzieć, że ogrzewania nie ma. Wymienił juz nagrzewnicę, korek zbiorniczka, kilka termostatów i nawet cały silnik. I dalej nie grzeje. Czy ktoś może wie co może być przyczyną, albo jak odpowietrzyc układ. Niby powinien się sam odpowietrzyć, no ale coś jest nie tak. Sprawdzał przepływ, jest oki. Wąż do nagrzewnicy jest gorący, powrotny też. Rozebraliśmy całą deskę rozdzielczą, sprawdziliśmy całe strowanie, wszystkie klapki, wentylator i wszystko działa. Tylko dalej nie grzeje. Macie jakieś pomysły?
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 22-02-2011, 23:42   

A tam nie jest sterowanie pneumatyczne klapkami? Może spadł wężyk od podciśnienia. Jak oba węże od nagrzewnicy są gorące to nie ma bata żeby nie grzało jak jest wszystko sprawne.
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-02-2011, 07:30   

Owszem jest podciśnieniowe sterowanie. Wszystkie klapki działają. Nawiew jest przekierowywany na nogi, szybę itp bez problemu.
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 23-02-2011, 08:29   

Z tego co pamiętam z mojej starej Sierry 2,0 to nagrzewnica lubi się zamulić ale wtedy wąż powrotny jest zimny bo nie ma przelotu wody jeśli jest ciepły to przelot przez nagrzewnicę raczej jest, można sprawdzić definitywnie czy nagrzewnica jest ciepła. Wydaje mi się że jedynym wytłumaczeniem może być sterowanie klapy zamykającej dopływ nagrzanego powietrza do kabiny, albo gdzieś kanał powietrzny od nagrzewnicy do kabiny jest zatkany jakimś ciałem obcym. Powietrze przy włączonym wentylatorze dmucha normalnie niezależnie od tego czy ciepłe czy zimne?
A może nagrzewnica jest zatkana ale nie dla przepływu wody a przepływu powietrza do grzania? Wyjmowałeś ją żeby sprawdzić przelot?
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-02-2011, 10:36   

Wentylator dmucha normalnie. Jak rozebraliśmy deskę wyjeliśmy cały zespół ogrzewania. Rozebrane było na części składowe. Nagrzewnicę podłączyliśmy do kranu z ciepłą wodą a wentylator do akumulatora. Podłączyłem panel sterowania podciśnieniem. Działało super, dmuchało ciepłe powietrze. Nic tam w środku nie jest zatkane, nowa nagrzewnica jest. No ale w samochodzie nie grzeje. Czytałem w necie, że odpowietrzają auto "na górce". Tylko nie było objaśnione co i jak. Macie jakiś pomysł?
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 24-02-2011, 00:09   

Musisz postawić je tak pochyło aby wlew płynu chłodniczego był jak najwyżej. Zalać płynu zapalić silnik bez korka i poczekać aż uzyska temperaturę przy której odtworzy się termostat. Zakręcić korek i powinno być.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.