Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tak powinno byc?
Autor Wiadomość
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 14-12-2010, 20:02   

epi2 napisał/a:
a moze jednak ktos slyszal o tych oponach MAXXIS MUDZILLA M-8080 33/10.5/R15,mam mozliwosc kupna 4 szt z pewnych rak za 1000zł

Ja bym się tutaj nie zastanawiał :mrgreen: 4 kapcie za 1/3 ceny?
Moim zdaniem to jedne z najlepszych opon w teren, nawet już słynne simexy w wielu przypadkach wysiadają przy nich.
Dunlopy zostaw na czarne, a w błotko te + jakieś stalowe felgi (szerokie) i po problemie, a wierz mi że w błotku nikt nie zbagatelizuje tej gumy, sam zauważysz że będą im szczęki opadały... :D
...co misiek potrafi...

Jak nie chcesz ich brać to daj na nie namiary na PW :biggrin:
 
 
epi2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2.5 TDI LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 14-12-2010, 22:32   

przy napedzie na 2 i 4 mam wszystkie biegi ale jak załącze reduktor to nie mam wstecznego i piątki tzn.jak próbuje załączyć któryś z tych biegów na reduktorze to dźwignia od reduktora przechodzi w położenie neutral
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-12-2010, 23:02   

reduktor nie ma połączenia ze skrzynia biegów jak tylko przez wałek zdawczy i oś na która zamontowany jest uchwyt do lewarka biegów. Wydaje mi się, ze ktoś rozbierał reduktor, i przy składaniu coś pomotał. Ustawienie dźwigni reduktora na ostania pozycje (4llc) jakimś elementem blokuje możliwość swobodnego przemieszczania się wodzika ośki ze skrzyni biegów.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
epi2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2.5 TDI LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 26-02-2011, 21:22   

No i wreszcie zebrałem się i pojechałem do mechanika z tym problemem.Okazało się że wysunął się metalowy kołek na takiej"przesówce"do której jest zamontowany lewarek zmiany biegów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.