Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Elektryka obroty
Autor Wiadomość
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 13-02-2011, 16:43   [CAxA] Elektryka obroty

Witam mój problem polega na tym ,że kiedy włączę światła i inne urządzenia elektryczne spadają obroty i nie wracają , a kiedy wciskam stop podświetla mi się deska rozdzielcza a przy otwartych drzwiach i wciśniętym stopie włącza się brzęczek... Proszę o pomoc ...
_________________
JABKO
Ostatnio zmieniony przez harpagan 22-02-2011, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dresu
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2011, 08:27   

Któreś z urządzeń znacznie obciąża sieć. Sprawdź po kolei włączając wszystko. Na stopie masz prawdopodobnie przebicie. Nastaw się na wizytę u elektryka.
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 11:59   

Dresu napisał/a:
Na stopie masz prawdopodobnie przebicie


Raczej nie chodzi o przebicie tylko pomieszane przewody. Ktoś coś pewnie grzebał i źle popodłanczał.

Widzę że kolega od niedawna z nam, więc po pierwsze czy problem był od momentu gdy nabyłeś samochód czy pojawił się teraz niedawno.

Po drugie, odnośnie obrotów
apple1910 napisał/a:
i nie wracają
jakie są obroty na biegu jałowym przy wyłączonych odbiornikach, jaka jest gdy masz włączone światła i dmuchawę na minimum, jaka jest gdy włączysz wszystko, czy jak gdy obroty spadną a Ty wyłączysz urządzenia to czy wracają do pierwotnego stanu.

Po trzecie, czy brzenczyk oprócz działania jak się palą stopy działa też tak jak powinien czyli gdy palą się swiatła i otworzysz drzwi przy wyłączonym silniku?

Odpowiedz na to, to pomyslimy co dalej.

Dresu napisał/a:
Nastaw się na wizytę u elektryka.
- sądzę że gdy by kolega nie chciał samemu rozwiązać problemu to by tu nie pisał.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 15-02-2011, 15:16   Elektryka obroty

jedyny problem który pozostał to spadające obroty...Spadają one ze wzrostem obciążeń i po wyłączeniu ich wracają na ok 900 ...
_________________
JABKO
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 15:28   

A do jakiej wartości spadają. Pytam tylko bo to że trochę spadają jest normalne, zwłaszcza przy starych instalacjach takich jak nasze.
Sprawdzałeś ładowania na zaciskach akumulatora?? Ile wynosiło przy wyłączonych urządzeniach a ile przy włączonym wszystkim co masz - długi, radio, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby??
Skoro spadają poprostu przy łączeniu róznych odbiorników a nie tak że przy włączeniu jednego konkretnego. Sprawdź najpierw ładowanie z odbiornikami i bez odbioników i napisz ile było.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 15-02-2011, 15:41   

Wyreguluj sobie porządnie obroty, w dziale download masz manual do naszych miśków, tam w rozdziale FUEL masz regulację "wszystkich śrubek" przepustnicy:-)
Nie zaszkodzi też sprawdzić trybiki silniczka krokowego (dwie śruby z łbem krzyżakowym) i w razie potrzeby oczyścić i przesmarować smarem silikonowym (bądź teflonowym).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 16-02-2011, 10:02   Elektryka obroty

Może ktoś mi powiedzieć gdzie są przewody masowe w colcie...Ten od silnika to wiem gdzie jest bo go dobrze widać...
_________________
JABKO
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 16-02-2011, 14:54   

Dział downloads, model auta, a później schematy elektryczne.
Dokładniej plik GeneralElectrical.pdf -> strona 3
powinno pasować:
http://www.e-elektron.pl/...Lancer9295E.htm
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 26-02-2011, 19:28   Obroty

Zauważyłem że obroty reagują mi dość późno tzn. spadają po zatrzymaniu najpierw jest 100 /1100 a później ok. 800 ...
_________________
JABKO
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 27-02-2011, 00:05   

1000/1100 rpm powinno być jak auto jeszcze się toczy, po zatrzymaniu 800:-) Jeśli o to Ci chodzi to wszystko jest ok.
Przy okazji, jak to jest zrealizowane że ecu wie o owym toczeniu się samochodu? Bo przecież przepustnica jest w zerowym położeniu (mówię o puszczeniu nogi z gazu i wyhamowywaniu na luzie), wie ktoś?
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 27-02-2011, 09:20   Elektryka obroty

Fak bo nawet jak samochód stoi na luzie z odpalonym silnikiem i lekko ruszę samochodem (koła wykonają jakiś ruch ) to tak jakby reagował na obroty.. może mi się tak wydaje???
_________________
JABKO
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-02-2011, 10:40   

idas napisał/a:
Przy okazji, jak to jest zrealizowane że ecu wie o owym toczeniu się samochodu?
Gdzieś jest czujnik prędkości kół i wysyła sygnał do ECU, że ma trzymać takie obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.