[CAxA] Elektryka obroty |
Autor |
Wiadomość |
apple1910
Mitsumaniak
Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 13-02-2011, 16:43 [CAxA] Elektryka obroty
|
|
|
Witam mój problem polega na tym ,że kiedy włączę światła i inne urządzenia elektryczne spadają obroty i nie wracają , a kiedy wciskam stop podświetla mi się deska rozdzielcza a przy otwartych drzwiach i wciśniętym stopie włącza się brzęczek... Proszę o pomoc ... |
_________________ JABKO |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 22-02-2011, 09:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dresu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2011, 08:27
|
|
|
Któreś z urządzeń znacznie obciąża sieć. Sprawdź po kolei włączając wszystko. Na stopie masz prawdopodobnie przebicie. Nastaw się na wizytę u elektryka. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2011, 11:59
|
|
|
Dresu napisał/a: | Na stopie masz prawdopodobnie przebicie |
Raczej nie chodzi o przebicie tylko pomieszane przewody. Ktoś coś pewnie grzebał i źle popodłanczał.
Widzę że kolega od niedawna z nam, więc po pierwsze czy problem był od momentu gdy nabyłeś samochód czy pojawił się teraz niedawno.
Po drugie, odnośnie obrotów apple1910 napisał/a: | i nie wracają | jakie są obroty na biegu jałowym przy wyłączonych odbiornikach, jaka jest gdy masz włączone światła i dmuchawę na minimum, jaka jest gdy włączysz wszystko, czy jak gdy obroty spadną a Ty wyłączysz urządzenia to czy wracają do pierwotnego stanu.
Po trzecie, czy brzenczyk oprócz działania jak się palą stopy działa też tak jak powinien czyli gdy palą się swiatła i otworzysz drzwi przy wyłączonym silniku?
Odpowiedz na to, to pomyslimy co dalej.
Dresu napisał/a: | Nastaw się na wizytę u elektryka. | - sądzę że gdy by kolega nie chciał samemu rozwiązać problemu to by tu nie pisał. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
apple1910
Mitsumaniak
Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 15-02-2011, 15:16 Elektryka obroty
|
|
|
jedyny problem który pozostał to spadające obroty...Spadają one ze wzrostem obciążeń i po wyłączeniu ich wracają na ok 900 ... |
_________________ JABKO |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2011, 15:28
|
|
|
A do jakiej wartości spadają. Pytam tylko bo to że trochę spadają jest normalne, zwłaszcza przy starych instalacjach takich jak nasze.
Sprawdzałeś ładowania na zaciskach akumulatora?? Ile wynosiło przy wyłączonych urządzeniach a ile przy włączonym wszystkim co masz - długi, radio, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby??
Skoro spadają poprostu przy łączeniu róznych odbiorników a nie tak że przy włączeniu jednego konkretnego. Sprawdź najpierw ładowanie z odbiornikami i bez odbioników i napisz ile było. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 15-02-2011, 15:41
|
|
|
Wyreguluj sobie porządnie obroty, w dziale download masz manual do naszych miśków, tam w rozdziale FUEL masz regulację "wszystkich śrubek" przepustnicy:-)
Nie zaszkodzi też sprawdzić trybiki silniczka krokowego (dwie śruby z łbem krzyżakowym) i w razie potrzeby oczyścić i przesmarować smarem silikonowym (bądź teflonowym). |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
apple1910
Mitsumaniak
Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 16-02-2011, 10:02 Elektryka obroty
|
|
|
Może ktoś mi powiedzieć gdzie są przewody masowe w colcie...Ten od silnika to wiem gdzie jest bo go dobrze widać... |
_________________ JABKO |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 16-02-2011, 14:54
|
|
|
Dział downloads, model auta, a później schematy elektryczne.
Dokładniej plik GeneralElectrical.pdf -> strona 3
powinno pasować:
http://www.e-elektron.pl/...Lancer9295E.htm |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
apple1910
Mitsumaniak
Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 26-02-2011, 19:28 Obroty
|
|
|
Zauważyłem że obroty reagują mi dość późno tzn. spadają po zatrzymaniu najpierw jest 100 /1100 a później ok. 800 ... |
_________________ JABKO |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 27-02-2011, 00:05
|
|
|
1000/1100 rpm powinno być jak auto jeszcze się toczy, po zatrzymaniu 800:-) Jeśli o to Ci chodzi to wszystko jest ok.
Przy okazji, jak to jest zrealizowane że ecu wie o owym toczeniu się samochodu? Bo przecież przepustnica jest w zerowym położeniu (mówię o puszczeniu nogi z gazu i wyhamowywaniu na luzie), wie ktoś? |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
apple1910
Mitsumaniak
Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 27-02-2011, 09:20 Elektryka obroty
|
|
|
Fak bo nawet jak samochód stoi na luzie z odpalonym silnikiem i lekko ruszę samochodem (koła wykonają jakiś ruch ) to tak jakby reagował na obroty.. może mi się tak wydaje??? |
_________________ JABKO |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-02-2011, 10:40
|
|
|
idas napisał/a: | Przy okazji, jak to jest zrealizowane że ecu wie o owym toczeniu się samochodu? | Gdzieś jest czujnik prędkości kół i wysyła sygnał do ECU, że ma trzymać takie obroty. |
|
|
|
 |
|