Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze wspomaganiem.
Autor Wiadomość
SUCHY77 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 67
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 31-01-2011, 12:49   Problem ze wspomaganiem.

Ręce opadają tym razem wspomaganie. A mianowicie kiedy gwałtownie skręcam prawo lewo prawo lewo to czuje znacznie mocniejszy opór. Dodam że gdy skręcam szybko ale nie gwałtownie wszystko jest ok. Objawy występują zarówno podczas jazdy jak i na postoju. Nie wiem może tak ma być ale nie wydaje mi się. Proszę o pomoc :| [Carisma 1.8 GDI 2000r.]
 
 
facho 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-02-2011, 12:39   

Też mam podobny problem. Czasami też trzeba mocno kręcić. Sprecyzuj co znaczy skręcanie szybkie a co gwałtowne
 
 
SUCHY77 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 67
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17-02-2011, 13:33   

Panowie właśnie czytałem instrukcję odpowietrzania wspomagania kier. i pisało że gdy płyn jest koloru brązowego lub jasno czerwonego to znaczy że układ jest zapowietrzony. U mnie jest właśnie jasno czerwony czy to możliwe że to oznaka zapowietrzenia??? :shock:

facho teraz to wystarczy j€ż tylko szybko, jednym słowem się pogarsza. :cry:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2011, 14:04   

Gdy się układ zapowietrza to powstaja inne dodatkowe zjawiska, np efekt wzburzonej cieczy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SUCHY77 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 67
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 17-02-2011, 14:24   

Tego efektu niema, ale mam uczucie że wspomaganie chodzi coraz ciężej ( lecz to może autosugestia)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2011, 15:23   

To trzeba sprawdzić ciśnienie w układzie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-02-2011, 15:58   

Zapowietrzenie może wyglądać na przykład tak:

pozdr
_________________
kosek
http://emoty.blox.pl/resource/jeep.gif
 
 
SUCHY77 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 67
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 25-02-2011, 13:12   

Panowie trochę to trwało ale w końcu sprawdziłem: ciśnienie jest ok, zapowietrzone nie jest, pasek wieloklinowy sprawdzony (jeszcze dla pewności potraktowałem go środkiem anty poślizgowym) i dalej :butthead: . Może płyn jest za stary?
 
 
Artur23 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 99 d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 1
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-03-2011, 08:32   Problem ze wspomaganiem

Witam !!! Mam problem ze wspomaganiem mechanik powiedział mi że poszła pompa wspomagania i tu mam pytanie do Państwa czy opłaca się kupować używaną pompę bo różnica jest między używką a nową i czy jest różnica między pompą od 1,9 did 99 r. a do zwykłego disla 1,9 również 99 r. Z góry dziękuję za podpowiedzi !!!!!! :)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-03-2011, 08:43   

DiDy w carismie były montowane od 2001 roku ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.